کد پرچم
کد پرچم
کایخون ، ذخیره شگفت انگیز
Online User
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : hassan7

خوزه کایخون مقابل بورسیا نشان داد که می تواند بر خلاف جریان آب حرکت کند . این بازیکن آکادمی چندین و چند فرصت خوب ایجاد کرد تا نشان دهد که در این دو سال حضورش در رئال بیهوده نبوده است . در میان خریدهای پر زرق و برق ، بازیکن سابق کاستیا از اسپانیول به کاخ سفید برگشت . هرگز نسبت به نیمکت نشینی اعتراض نکرد و نقش میانه خود را پذیرفت و همیشه در زمانی که فرصت داشت بهترین سطحش را ارائه داد . او در این دو فصل آمار گلزنی بسیار خوبی هم داشت : 14 گل در 1748 دقیقه . نیمه دوم عالی او مقابل دورتموند اتفاقی نبود . او می خواهد که ثبات داشته باشد . 
کایخون پارسال 1315 دقیقه بازی کرد و 13 گل زد . هر 101 دقیقه یک گل . پنج تا از این گلها در لالیگا بودند که چهارمینگ لزن برتر فصل رئال پس از مثلث جادویی بود . در چمپیونزلیگ پنج گل زد که فقط کریستیانو با 8 و بنزما با 7 گل بالاتر از او بودند . او به آپوئل گل زد و مقابل دینامو و آژاکس ، دبل کرد . در کوپا دل ری سه بار مقابل پونفرادینا گلزنی کرد . او در کل فصل ، پارسال فقط در پنج بازی فیکس بود . او در بازیهایی که فیکس بود دو گل زد . او دو پاس گل هم داد که آمار خوبی است .
در فصل فعلی ، کایخون اما شدت گلزنی پارسال را نداشته است . گلزنی را در بازی با مایورکا شروع کرد که در دقیقه 83 گل زد . او یکی از هشت بازیکنی است که برای رئال در لالیگا گلزنی کرده است . بازیکن موتریلی 433 دقیقه امسال بازی کرده که دو پاس گل هم داده است . در سوپرکاپ در نیوکمپ فیکس بود که عملکرد خوبی داشت . او در دقیقه 65 در زمانی تعویض شد که نتیجه 1-1 مساوی بود و مربی از او تشکر کرد . او همچنین در کوپا مقابل آلکویانو و برابر آژاکس در آمستردام فیکس بود . او فعلا پرچمدار آکادمی است .