کد پرچم
کد پرچم
گفته های بازیکنان و مربی بعد از بازی
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : hassan7

اوزیل :" به خاطر گلهایم و پیروزی خوشحالم "

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1355002279_113568_1355002365_noticia_normal.jpg

مسعود اوزیل ، ستاره بازی با وایادولید که دو گل کلیدی و زیبا به ثمر رساند گفت :" خوشحالم ، به خاطر بازی خودم و بیش از آن به خاطر پیروزی که در یک زمین مشکل کسب کردیم . مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم . هنوز خیلی از لالیگا مانده است . " 
وی افزود :" از نظر بدنی حس خوبی دارم و از واکنش تیم خرسند هستم . گلی که از روی کاشته زدم خیلی خوب بود . برای زدن این ضربات اعتماد به نفس پیدا کردم . "

 

 

سرجیو راموس :" اولین باری نیست که داوران با ما صدمه می زنند "

سرجیو راموس در مورد قضاوت پرز مونترو در زوریا گفت :" گلم سالم بود . عصبی شدم چرا که با این که سه امتیاز را گرفتیم ، اما اگر نمی بردیم حالا باید چیز دیگری می گفتم . این اولین باری نیست که به ما صدمه زده می شود . شاید زمانش رسیده باشد که اشتباهات به سود ما باشند . می دانیم فاصله زیادی با بارسا داریم و دیگر جایی برای امتیاز دادن نیست . دوست نداریم که اشتباهات داوری سد راهمان شوند . " 

وی در مورد اشتباهات دفاعی گفت :" اشتباهات روی ضربات ازاد جبران ناپذیر است . باید بهتر شویم و روی ضربات آزاد بهتر باشیم . روی نیمه اول اشتباهاتمان زیاد بود که باید آن را تصحیح کنیم . "
راموس در ادامه گفت :" تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم . هنوز خیلی مانده است . باید بهتر بازی کنیم و مادریدیستاها به تیمشان افتخار می کنند .
"

 

کایخون :" باید اشتباهات روی ضربات آزاد حریف را تصحیح کنیم "

 

 خوزه کایخون ، یکی از خوب های بازی با وایادولید که یک پاس گل عالی داد و بسیار سختکوش بود ، در مورد این بازی گفت :" وایادولید دو بار جلو افتاد اما واکنش خوبی داشتیم و نتیجه را حفظ کردیم . کار خیلی مشکلی بود . " 
وی افزود :" با گل های خوب اوزیل نتیجه را برگردانیم و حالا دیگر حق امتیاز دادن نداریم . باید حواسمان جمع تر باشد و اشتباهاتمان به خصوص روی ضربات کاشته حریف را تصحیح کنیم . باید سعی کنیم که اتفاقاتی که مقابل وابادولید رخ داد تکرار نشود .
"

کارانکا :" این همان اوزیلی است که می خواهیم "

 کارانکا در مورد بازگرداندن نتیجه بازی با وایادولید توسط رئال گفت :" باز هم در خط دفاع اشتباهات تکراری داشتیم اما باید این اشتباهات را تصحیح کنیم . به هر صورت مهم این بود که تیم توانست نتیجه را برگرداند . دو بار عقب افتادیم و این مهم است . " 
وی در مورد تغییرات در خط دفاع گفت :" نتیجه باعث این اتفاق شد . بین دو نیمه تصمیم گرفتیم ناچو را عوض کنیم . خوب کار کرده بود اما با آن نتیجه می خواستیم که بیشتر حمله کنیم و خوزه را دفاع چپ کردیم . سپس آربلوا را بیرون کشیدیم و ژابی دفاع وسط شد تا بیشتری توپ بریزیم . پس از آن ساختار را عادی کردیم . اما همه اش به علت نتیجه بود . " 
کارانکا در مورد عملکرد اوزیل گفت :" خوب بود ، نه تنها به خاطر گلها و پاس گل هایش . او همان کاری را کرد که می خواستیم . عملکردش بدون توپ فوق العاده بود . این همان مسعودی است که می شناسیم و می خواهیم . " 
وی در پایان گفت :" ما کار خود را کردیم و حالا باید ببینیم که بارسلونا در استادیوم ویامارین چه می کند .
"

په په :"خیلی چیزها علیه ماست "

په په پس از بازی با وایادولید گفت :" پس از دو گلی که روی کرنر ها خوردیم بازی خیلی مشکل شد . باید این اشتباهات را تصحیح کنیم چرا که ممکن است تاوان سختی داشته باشد . اما به رفتار تیم افتخار می کنیم . " 
بازیکن پرتغالی در مورد گل مردود راموس گفت :" خیلی چیزها علیه ماست . سرجیو می گفت که گلش سالم بوده اما رئال هستیم و باید به جنگیدن ادامه دهیم . امیدوارم که روزی بخت عوض شود . " 
وی افزود :" ما وظایفمان را به خوبی انجام دادیم . می دانیم که همه حریفان مشکل هستند و باید سعی کنیم که اشتباهاتمان را تصحیح کنیم . " 
وی در مورد گل اوزیل گفت :" مشخص شد که کاشته زن های خوبی در تیم هستند . به جز کریستیانو و اوزیل ، بقیه هم می توانند این کار را انجام دهند .
"

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : hassan7


پیمان یوسفی یک بار دیگر اثبات کرد که اگر پایش بیافتد ، از نظر گاف دادن به مراتب از جواد خیابانی جلوتر است .

مشخص نیست که کسی که حرفه اش گزارشگری است و طبیعتا باید بیش از هر مخاطب دیگری تیزبین باشد ، با توجه به این که بسیار بیشتر از سایر مخاطبان فرصت تماشای بازیها را داشته ، با کجایش بازی می کند که 20 دقیقه نمی تواند یک تعویض را درست حدس بزند .
شاید فقط در شبکه ورزش ایران و توسط پیمان یوسفی بتوان شنونده گزارشی بود که گزارشگرش طی دقایق 45 تا 65 نمی داند و نمی تواند حدس بزند که چه تعویضی انجام شده و تقریبا تک تک بازیکنان داخل زمین را تعویض شده فرض کند و پس از نام بردن از سه ، چهار نفر بالاخره گزینه درست را کشف کند !
در دقیقه 45 بازی ، دی ماریا با ناچو تعویض شد که مخاطب شبکه تخصصی ورزش و فوتبال ، به سادگی و با دیدن عوض شدن جای کایخون در زمین می توانست حدس بزند که ناچو از زمین خارج شده اما یوسفی نشان داد که در بخشی از مغزش یونجه کاشته شده چرا که در ابتدا به مورینیو توصیه کرد که دی ماریا را وارد زمین کند ، پنج دقیقه بعدش که بازیکن آرژانتینی زمین خورد ، تازه فهمید که ال فیدئو داخل زمین است و در ابتدا اوزیل را به عنوان بازیکنی نام برد که روی نیمکت نشسته است .
اما در حالی که به سادگی پیراهن شماره 6 خدیرا را از دور ترین فاصله هم می شد دید ، ناگهان خدیرا را تعویض شده خواند و نزدیک به 15 دقیقه به این اشتباهش اصرار ورزید !
تا این که در دقیقه 65 بالاخره با تعویض آربلوا ، او فهمید که رئال مادرید دفاع کناری دیگری به نام ناچو هم داشته که حالا در زمین نیست و کایخون اگر تا پست دفاع چپ عقب کشیده ، بی دلیل نبوده است !
البته یوسفی یک پیش بینی حکیمانه هم کرد و گفت که هیچ کس نمی تواند باور کند که کاشته گل سوم بازی را اوزیل بزند !
هر چند که از گزارشگر سبک مغزی که چند سال پیش ، 90 دقیقه مرته ساکر را بازیکن رئال مادرید خواند و حتی زمانی که دوربین روی شماره 21 پیراهن "متزلدر " زوم می کرد هم او را بازیکنی دیگر صدا می زد ، بیش از این نمی توان انتظار داشت !



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:11 | نویسنده : hassan7

 مانوچو ، در بهترین روزهایش در وایادولید بسر می برد . این بازیکن آنگولایی بی تاب تقابل با دوستش کریستیانو در بازی امشب است . 
وی در مورد تقابل با رئال گفت :" رئال مدافع عنوان قهرمانی است ، یکی از بهترین تیمهای جهان است و هر بازیکنی دوست دارد در چنین بازیهایی حاضر باشد . می خواهیم بازی زیبایی داشته باشیم تا هواداران پس از دو سال حضور در دسته دوم لذت ببرند . " 
مانوچو در مورد رویارویی با کریستیانو گفت :" در یونایتد با او ملاقات داشتم که با هم خیلی نزدیک بودیم چرا که پرتغالی صحبت می کردیم . خوش شانس هستم که کریستیانو دوست من است و با هم رفاقت داریم . او شخصیت فوق العاده ای دارد که نمره اش بیست است . شاید وجهه اش در زمین را برخی نامناسب بدانند اما به نظرم این حاصل از جاه طلبی اوست چرا که می خواهد برنده باشد و برایش تلاش می کند . او نامبر وان است . طبیعی است که برخی با او رفیق تر باشند و برخی نه . " 
وی در این باره که گفته می شد مانوچو و رونالدو قرار است با هم یک آلبوم موسیقی کار کنند هم با خنده گفت :" راستش خبرش پخش شد اما انجام نشد . با هم گاهی موسیقی آنگولایی می خواندیم . با توجه به زبانمان که پرتغالی بود با هم ارتباط زیادی در زمین و بیرون آن داشتیم . غذاهای کشورهایمان هم خیلی به هم شبیه بود . او خیلی شوخی می کرد و کار با توپش هم عالی بود . مدتهاست که با هم حرف نزده ایم اما امشب فرصتش است . " وی همچنین افشا کرد که دوست دارد که رونالدو به توپ طلا برسد
.
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1354926085_796302_1354926128_noticia_normal.jpg



تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : hassan7

مورینیو در بازی با وایادولید بارها و بارها ساختار تیمش را عوض کرد تا بالاخره راهکار پیدا کند . رئال مقابل وایادولید بازی را خوب شروع نکرد و مربی پرتغالی سعی کرد که با تغییرات مثبتی که داشته تیمش را بهتر کند . این باعث شد که در طول بازی از چهار خط دفاع مختلف استفاده کند . 
در ابتدا مورینیو تصمیم گرفت که بالاخره ناچو را فیکس کند و از ساختار خط دفاعی با حضور آربلوا ، راموس ، په په و ناچو بهره ببرد .
بین دو نیمه و زمانی که نتیجه بازی 2-2 شده بود ، مربی پرتغالی که از تیمش راضی نبود تصمیم به تعویض گرفت . او ناچو که بد بازی نکرده بود را بیرون کشید و به جایش دی ماریا را وارد زمین کرد . بدین ترتیب کایخون تبدیل به دفاع چپ شد و ساختار خط دفاع بدین شکل شد : آربلوا ، راموس ، په په و کایخون .
در دقیقه 61 و پس از تعویض آربلوا با مودریچ ، مورینیو از یک ساختار عجیب در خط دفاعش استفاده کرد . راموس تبدیل به دفاع راست شد و ژابی در پست دفاع وسط بازی کرد . بدین ترتیب ساختار خط دفاع رئال بدین شکل شد : راموس ، ژابی ، په په و کایخون .
در دقیقه 73 و پس از تعویض واران با بنزما ، خط دفاع رئال کمی عادی تر شد . راموس به مرکز خط دفاع برگشت و بازیکن فرانسوی دفاع راست شد : واران ، په په ، راموس و کایخون .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:51 | نویسنده : hassan7

اوزیل باز هم خودی نشان داد . بازیکن آلمانی با دو حرکت تماشایی در نقش ناجی تیم ظاهر شد . اولی روی یک حرکت تکنیکی تماشایی و همکاری او با بنزما بود و دوی روی یک ضربه کاشته استادانه به سقف دروازه حریف . 
مسعود برای اولین بار از زمان پیوستنش به رئال در دو هفته پیاپی در لالیگا گل زد . او مقابل اتلتیکو در دربی گل زده بود و بعد از آن در پوسلا دبل کرد .
او که مقابل دورتموند یک ضربه کاشته حیاتی زده بود تا تیمش در برنابئو در چمپیونزلیگ نبازد ، مقابل وایادولید نیز یک گل زیبا با ضربه کاشته به ثمر رساند



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:51 | نویسنده : hassan7


http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/08/primera/1354998546_310883_1354999172_noticia_normal.jpg

مرجع خبري رئال مادريد : پرز مونترو ، داور بازی وایادولید و رئال مادرید ، گل سالم سرجیو راموس را در دقیهق 65 بازی که نتیجه 2-2 بود ، مردود اعلام کرد . 
بنزما توپ را برای مدافع کاماسی فرستاد که در آن زمان راموس با بازیکن حریف در یک خط بود . سه بازیکن رئال شامل رونالدو ، خدیرا و په په در آفساید بودند اما راموس در موقعیت سالم قرار داشت و حتی گل هم زد اما به شکل عجیبی این گل سالم ، مردود اعلام شد .
در نیمه اول هم داور به اشتباه یک موقعیت مشخص را از عملر گرفته بود . وایادولید توپ را پس از یک خطا به جریان انداخته بود اما داور این موقعیت را متوقف کرد .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : hassan7

رئال مادرید توانست که در یک نبرد سخت در استادیوم خوزه زوریا به یک پیروزی شیرین در مقابل تیم یوکیچ دست پیدا کند و موقتا فاصله اش با بارسا به هشت برسد . 
این مسعود اوزیل بود که یک بار دیگر مورینیو را از ویران شدن نجات داد و با زدن دو گل درخشان روی خلاقیت های فردی خود ، سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیم مورینیو کرد .
در شبی که باز هم داوری علیه رئال بود و گل سالم راموس به عجیب ترین شکل ممکن آفساید اعلام شد ، تیم مورینیو سربلند از زمین بیرون آمد .
بازی در حالی اغاز شد که حضور ناچو و کایخون باعث شده بود که اصالت رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری باشد . رئال بازی را مسلبط هم شروع کرد اما روی یک کرنر و اشتباه بزرگ خدیرا در مهار یار حریفش ، بازیکن وایادولید در سمت چپ دروازه رئال صاحب توپ شد و توپ را در چند متری دروازه به مانوچو داد تا این بازیکن آنگولایی در شبی که دوستش کریستیانو نتوانست گل بزند ، با فرصت طلبی گلزنی کند .
اما خیلی زود کایخون با سختکوشی خاصش توانست که عامل جبران این گل شود . او با پرسی که به خط دفاع وایادولید وارد ساخت ، باعث شد که توپ را لو بدهند و او با پاسی خوب ، در موقعیت دروازه خالی توپ را به بنزما رساند تا کریم نتیجه را به تساوی بکشاند .
اما دیری نپائید که مانوچو از اشتباه راموس استفاده کرد و باز هم روی ضربه کرنر ، بالاتر از کاپیتان دوم رئال ، با ضربه سر گل دوم تیمش را زد .
پس از این گل ، کریستیانو در شبی که فروغش کمتر از همیشه بود و با وجود جنگندگی نتوانست کاری از پیش ببرد ، یک شوت خوب روانه دروازه حریف کرد که دنی هرناندز آن را مهار کرد .
اما در حالی که به نظر می رسید که رئال با شکست به رختکن می رود و با توجه به دفاع چند لایه وایادولید امیدها برای بازگرداندن نتیجه در نیمه دوم بالا نیست ، این اوزیل بود که روی یک حرکت انفرادی عالی گلزنی کرد . او پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف ، با کریم یک - دو کرد که بازیکن فرانسوی با پشت پا مسعود را با هرناندز تک به تک کرد و اوزیل نیز گلی را زد که تا حدودی خیال مورینیو را برای نیمه دوم راحت تر کرد .
در نیمه دوم ، دی ماریا به جای ناچو به زمین آمد هر چند که اگر به شایسته سالاری در نیمه اول بود ، ناچو بسیار مفید تر و مثبت تر از آربلوایی بازی کرده بود که نیمه اول چندانی نداشت . هر چند که خود آربلوا هم بیست دقیقه بعد جایش را به مودریچ داد .
رئال مادرید که کاملا هجومی تر شده بود ، یک گل سالم توسط راموس زد که به شکلی عجیب توسط داور مردود اعلام شد و چندین و چند موقعیت خوب هم داشت اما بالاخره این اوزیل بود که روی یک ضربه آزاد توپ را به طاق دروازه دنی هرناندز فرستاد و نشان داد که در کاشته های سمت خودش بهترین گزینه ممکن می تواند باشد .
پس از این گل ، رئال مادرید با ورود واران توانست که بازی را کنترل کند و سه امتیاز کلیدی را از آن خود کند .
عملکرد کایخون چه در پست هافبک راست و چه در پست دفاع چپ ، سختکوشانه و تحسین بر انگیز بود و در کنار اوزیل یکی از بهترین های میدان بود .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 12:45 | نویسنده : hassan7

اوزیل در شبی که فروغ چندانی نداشت ، یک گل فوق العاده را با همکاری بنزما در دقیقه 45 به ثمر رساند تا مانع از شکست رئال شود . 
رئال در شبی که خوب بازی نمی کرد ، به لطف گل عالی و به موقع اوزیل توانست که با امید بیشتری به نیمه دوم نگاه کند . در دقیقه پایانی بازی ، مسعود پس از جا گداشتن دو بازیکن وایادولید ، به بنزما در محوطه جریمه وایادولید پاس داد ، کریم با پاس پشت پا بازیکن المانی را با دروازه حریف تک به تک کرد تا مسعود پس از گلزنی به اتلتیکو نشان دهد که امسال می خواهد گلزن بهتری باشد .
گل دیگر رئال روی سختکوشی کایخون به ثمر رسید که به خوبی از اشتباه خط دفاع حریف استفاده کرد و بنزما را در موقعیت دروازه خالی صاحب توپ کرد .
هر دو گل وایادولید روی کرنر ها به ثمر رسیدند . اولی روی حرکت ناشیانه خدیرا که نتوانست یار حریف را بگیرد و دیگری روی اشتباه راموس .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 17:43 | نویسنده : hassan7


اخبار لیگ قهرمانان اروپا (انتخاب تیم سال)

  بچه هابرید به این لینک زیر و به بروبچه های رئالی برای

انتخاب تیم سال رای بدید

الان روز 2 هست که رای گیری آغاز شده بدوید که رونالدو عقب نمونه


http://en.toty.uefa.com/



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 17:34 | نویسنده : hassan7

میشل پلاتینی ملقب به آشغال، رئیس سازمان یوفا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که تعداد توپ طلاهای مسی از سه توپی که تا به حال کسب کرده فراتر خواهد رفت.

این درحالی است که   در حال حاضر ، همراه با یوهان کرویف، مارکو فان باستن و خود پلاتینی،همگی سه بار تجربه فتح توپ طلا را داشته اند، اما پلاتینی معتقد است که مسی با کسب چهارمین توپ طلایش از او و سایرین پیشی خواهد گرفت.

پلاتینی در دیداری با خبرنگاران گفت:« مطمئنم که مسی از رکورد سایرین پیشی خواهد گرفت. نمی دانم که او امسال چهارمین توپ طلایش را خواهد گرفت یا سال آینده؛ ولی مطمئنم که او  به چهارمین توپ طلایش خواهد رسید و از من، کرویف و فان باستن سبقت خواهد گرفت.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، مسی ، همراه با رونالدو و آندرس اینیستا سه نامزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2012 هستند که در روز 7 ژانویه سال 2013 در شهر زوریخ وتوسط دیوید بکام اهدا خواهد شد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:42 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ رئال است . او با گلزنی به آژاکس به رکورد 45 گل اروپایی زد تا از الکساندرو دل پیرو با 44 گل در چمپیونزلیگ پیش بگیرد . 
رونالدو حالا فقط دو گل تا اوزه بیو و چهار تا با آلفردو دی استفانو فاصله دارد . بازیکن پرتغالی آرام آرام رکوردش را بهبود می بخشد . او 34 تا از 45 گل خود در چمپیونزلیگ را در پیراهن سپید رئال به ثمر رسانده است . او در دو فصل اخیر به ترتیب 10 و 12 گل در چمپیونزلیگ زده بود و امسال هم تا کنون شش تا زده است .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:42 | نویسنده : hassan7

کریستیانو با گلی که مقابل آژِاکس زد توانست که در کنار بوراک ییلمار ، بازیکن گالاتاسرای تبدیل به آقای گل چمپیونزلیگ شود . 
این دو بازیکن در هفته آخر مرحله گروهی چمپیونزلیگ گلزنی کردند تا بالاتر از مسی و اوساریوی پنج گله ، تا ماه فوریه با رکورد شش گل ، آقای گل چمپیونزلیگ باشند .
دور بعدی مسابقات در اواخر ماه بهمن برگزار می شود که تا آن موقع رونالدو می تواند عنوان آقای گلی را در اختیار داشته باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:39 | نویسنده : hassan7

 

رونالدینیو ( هم تیمی سابق و دوست صمیمی مسی ) به مقایسه مسی و رونالدو پرداخته :

مقایسه مسی و رونالدو  :

" من سال ها با مسی هم تیمی بوده ام و او یکی از بهترین دوستانم است . مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است . رونالدو ؟ او تاریخ را از نو نوشته است . واقعا برای فوتبال خوشحالم که بازیکنی مثل او در آن فعالیت می کند . به جرئت می توانم بگویم ؛ تنها بازیکنی که می تواند به فوتبال هیجان خاصی بدهد ، کریستیانو رونالدوست . "

بهترین بازیکنان تاریخ :

" پله ، پله و پله . هیچکس از پله بالاتر نبوده است . "



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:38 | نویسنده : hassan7

پس از هفت ماه ، کریستیانو باز هم از روی ضربه آزاد گل زد . جالب این که قبلی هم به اتلتیکو مادرید بود . او در حال حاضر عنوان بهترین کاشته زن سالهای اخیر لالیگا را در اختیار دارد . 

در سه سال و نیم اخیر ، کریستیانو 11 گل را از روی کاشته ها زده ، تقریبا دو برابر مسی که در این مدت شش کاشته را گل کرده است ! پس از این دو ، نامهایی نظیر کاسورلا و بنیات با پنج کاشته و ژاوی با چهار کاشته قرار دارند .
کریستیانو بهترین کاشته زن فصل 10-09 با سه کاشته و 11-10 با پنج کاشته بود . پارسال فقط دو کاشته را گل کرد که مسی با 3 و بنیات و کاسورلا با 4 کاشته بالاتر از او قرار گرفتند . امسال هیچ بازیکنی بیش از یک کاشته را گل نکرده است .
حریفان محبوب رونالدو در کاشته ها ، ویارئال با سه تا و اتلتیکو با دو تا هستند . ختافه ، وایادولید ، ساراگوسا ، اتلتیک ، سوسیه داد و اوساسونا هر کدام با یکی در رده بعدی هستند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:37 | نویسنده : hassan7

کریستیانو امشب می تواند خود را در تاریخ رئال جاودانه تر کند . اگر گل بزند ، شمار گلهای لالیگایی خود را به 126 می رساند و با ششمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا یعنی خنتو برابری می کند . بازیکن پرتغالی در 116مین بازیش در سه فصل به این آمای می رسد . او به طور متوسط بیش از یک گل در هر بازی به ثمر رسانده است : 1.08 .
این در حالیست که خنتوی کانتابریایی که بهترین هافبک چپ تاریخ رئال است ، در 428 بازی این آمار را کسب کرد (18 فصل ، بین 1953 تا 1971) . او به طور متوسط 0.29 گل در هر بازی زد .
شمار 7 فعلی رئال تا کنون یک بار در استادیوم خوزه زوریا بازی کرده که مربوط به 14 مارس 2010 می شود و یک گل از روی ضربه کاشته به ثمر رساند ...
کریستیانو در 115 بازی موفق شده که 125 گل به ثمر برساند . آماری جاودانه که با بهترین گلزن های تاریخ رئال هم قابل قباس نیست . با همین تعداد بازی ، دی استفانو و پاهینیو 125 گل کمتر به ثمر رسانده بودند و پوشکاش 21 تا .
بازیکن پرتغالی در 166 بازی در رئال مادرید 167 گل به ثمر رسانده که بهترین میانگین تاریخ را در اختیار دارد و بالاتر از دی استفانویی است که در 396 بازی موفق به زدن 307 گل شد و به میانگین 0.77 گل در هر بازی رسید . پاهینیو در 144 بازی 124 گل زد و میانگین 0.86 را کسب کرد و پوشکاش نیز در 261 بازی 242 گل زد و میانگین 0.93 را از آن خود کرد .
کریستیانو نهمین گلزن برتر تاریخ رئال بالاتر از آمانسیویی است که در 471 بازی 155 گل زد . هدف بعدی رونالدو ، بوتراگوئنوست که در 463 بازی رسمی موفق به زدن 171 گل شد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : hassan7

ریکاردو کاکا که امروز ها روی فرمه وکاملا آمادست، یک گل زیبا مقابل آژاکس با پای چپ بسمر رساند تا ورمیر مات و مبهوت بماند . هافبک برزیلی با این گل توانست که از ریوالدو به عنوان آقای گل برزیلی های چمپیونزلیگ بگذرد . 
کاکا با 28 گل توانست که از ریوالدوی 27 گله به عنوان آقای گل برزیلی ها در چمپیونزلیگ پیشی بگیرد . اولین گل کاکا در اروپا در 4 نوامبر 2003 مقبال بروخاس بود .
اولین گل کاکا در رئال در 30 سپتامبر 2009 بود که در پیروزی 3-0 مقابل مارسی گلزنی کرد .فعلا آقای گل چمپیوزلیگ بین برزیلیهاست،کم کم اگه مورینیو اجازه بازی بهش بده مطمئنم آقای گل بین همه ی بازیکنان میشه.اینو مطمئن باش.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:38 | نویسنده : hassan7

            vs   

 

 

دروازه بان ها : کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان : واران ، په په ، راموس ، کاروالیو ، ناچو و آربلوا
هافبک ها : اسین ، خدیرا ، کاکا ، اوزیل ، ژابی ، مودریچ ، کایخون و دی ماریا
مهاجمان : رونالدو ، بنزما و موراتا .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:32 | نویسنده : hassan7

 کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز در روز 1 سپتامبر با هم مکالمه ای جنجالی داشتند که روز بعدش کریستیانو گفت که " ناراحت " است . با هم نگاهی به این مکالمه جالب داریم . 
- "مدیر ، باید چیزی را بگویم . من راحت نیستم و می خواهم بروم . " 
- " اگر می خواهی بروی ، پول لازم برای خرید مسی را به من بده . " 
- " اگر مشکلت پول است ، فردا صبح با 100 میلیون می آیم " 
- "صد میلیون کافی نیست ، رقم فسخ قراردادت 1000 میلیون است
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو همچنان کجدار و مریز در مورد آینده اش در رئال مادرید صحبت می کند . وی در مصاحبه با رادیو تلویزیون کیپ ورد به مناسبت ملاقات با لوسیو آنتونس ، مربی تیم ملی این کشور در والدبباس در مورد آینده اش صحبت کرد . وی گفت :" یاد گرفته ام که فوتبال دنیای آسانی نیست ، به خصوص برای مربیان . برای من خیلی مشکل است که سالها در یک باشگاه بمانم."
مربی تیم ملی کیپ ورد برای یادگیری روش های مربیگری به زمین تمرین رئال مادرید آمده است . مورینیو در ادامه گفت :" من پرتغالی هستم ، کشور دریانورد ها و کاشف ها . من در کشورهای مختلفی بودم و فرهنگ و لیگ های متفاوتی را تجربه کردم . اسپانیا ، انگلیس ، ایتالیا و ... نمی دانم که در آینده چه چالش دیگری در انتظارم است . برای این که در جایگاهی قرار گیرم باید صد در صد با انگیزه باشم . تنها چیزی که می دانم این است که به تلاش ادامه می دهم . " 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنانش تا این حد به او احترام می گذارند هم خاطر نشان کرد :" بازیکنان وقتی بازی می کنند از مربیانشان خوب می گویند و وقتی بازی نمی کنند ، بد می گویند . من سعی می کنم با آنها روابطی را برقرار کنم اما 22 ، 23 یا 25 بازیکن در تیم هستند که فقط یازده تا بازی می کنند . من تلاش می کنم تا صادق باشم ، به همه به یک اندازه احترام بگذارم و گروه کاری خوبی را از دروازه بان اول گرفته تا دروازه بان سوم که تقریبا هیچ وقت بازی نمی کند ، تشکیل بدهم . من گروه های منسجم که یکدلی دارند را دوست دارم چرا که کارم را آسان تر می کند . " 
مورینیو در پایان گفت :" من آدمی هستم که زندگی اجتماعی چندانی ندارم . به ندرت مرا در مراسمی می بینید . اما راضی هستم چرا که خانواده خوبی دارم .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

وقتی که کریستیانو رونالدو نا امید و خشمگین در بعد از ظهر اول سپتامبر به دفتر فلورنتینو پرز رفت ، مدیر گمان می کرد که پشت این خشم پنهانی ، پیشنهاد میلیونی امیر قطری پی اس جی یا آنژی روسیه کتمان شده ، پیشنهادی که خورخه مندس ، دلال و دوست نزدیک رونالدو را حسابی بی تاب کرده بود . به همین علت بود که پرز تصمیم گرفت که به فکر تمدید قرارداد کریستیانو که تا ژوئن 2015 اعتبار دارد ، افتاد .


پس از چهار ماه ، فلورنتینو اما بیشتر قضیه را درک کرده است . او فهمیده که مسئله فقط پول نیست . بهترین بازیکن تیمش به این علت فکر رفتن از باشگاه به سرش زده که حس می کند که برای عناوین فردی که بسیار برایش مهم هستند ، توسط باشگاه حمایت نمی شود و به همین علت پرز سعی دارد که هر طور شده مسئله را ختم به خیر کند .
مسئله روابط کریستیانو و فلورنتینو بر سر چند سوء تفاهم به کدورت گراییده شده است . این دو هرگز به هم نزدیک نبوده اند . از یک طرف شخصیت رونالدو طوری است که سخت می توان به او نزدیک شد و از طرفی پرز نیز شخصی نیست که بخواهد به بازیکنان تیمش نزدیک شود چرا که از تجربه دوره اول حضورش در باشگاه درس گرفته و نمی خواهد که به ستارگان تیمش رو بدهد .
کریستیانو همه چیز را در دلش نگه می داشت و سعی می کرد ناراحتی هایش را بروز ندهد اما ناگهان در روز 30 آگوست در زوریخ و در مراسم بهترین های یوفا که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد ، همه چیز به هم ریخت . آن روز او به اینیستایی باخت که ساندرو راسل ، مدیر بارسا ، خوزه ماریا برتموئو ، نایب رئیس و آندونی زوبیزارتا ، مدیر ورزشی این باشگاه او را همراهی می کرد . درست یا غلط ، او گمان می کرد که حضور امیلیو بوتراگوئنو باعث شده که کم اهمیت جللوه داده شود . به جز مدیر روابط آکادمیک ، فقط پدرو لوپز ، نایب رئیس سوم باشگاه در مراسم حضور داشت . دو روز بعد ، رونالدو به مدیر گفت که از این قضیه چقدر ناراحت شده است .
کریستیانو خود را بازیکنی بی بدیل می کند چرا که توانسته در رئال در 166 بازی 167 گل به ثمر برساند ، رکوردی که هیچ کس در تاریخ 110 ساله باشگاه به آن نرسیده بود . پس برایش قابل درک نیست که در باشگاه خودش کسی او را به عنوان یک ستاره بی نظیر نمی داند و به ضرس قاطع او را بهترین بازیکن جهان نمی داند . مثل کاری که بارسلونا با مسی کرد یا یونایتد در مورد خود او انجام می داد .
رونالدو اعتقاد دارد که این عدم حمایت آکادمیک باعث می شود که برای جوایز انفرادی ، نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد . او از این که در باشگاه از بنزما و اوزیل به عنوان برندگان آتی توپ طلا صحبت می کنند ، در حالی که خودش هر ساله جزء بخت های اصلی این جایزه است ، کاملا ناراضی است .
از طرفی او اعتقاد دارد که هیچ کس از سران باشگاه در مورد توهین های خارجی و انتقادات رسانه ای علیه این بازیکن پرتغالی واکنشی ندارد .

در فکر رفتن
در حال حاضر ، کریستیانو برایش هیچ اهمیتی ندارد که دو سال از قراردادش باقی مانده و می خواهد که در پایان فصل برود . او به اطرافیانش گفته که فعلا به پیشنهاداتش توجهی ندارد چرا که مسئله اش پول نیست اما مشکلش این است که از دست باشگاه راضی نیست . کریستیانو معتقد است که در یونایتد یا هر باشگاه دیگری ، با او برخوردی می شود که در حد تعصب و حرفه ای گری او می شود . او اغلب به دوستانش می گوید :" این جا به من احترام نمی گذارند . "
او توانست که در لالیگای اخیر نقش درخشانی داشته باشد و سهم بزرگی در قهرمانی رئال ایفا کند ، اما برخی هواداران در برنابئو همچنان او را شخصیتی مغرور می دانند . رونالدو هنوز فراموش نکرده که یک سال پیش در استادیوم پس از شکست به بارسلونا ، توسط بخش زیادی از هواداران هو شد .
اما به هر صورت در مورد مسئله تمدید قرارداد او نیز نکات مهمی وجود دارد . فلورنتینو نمی خواهد تراز مالی باشگاه را به هم بزند . کریستیانو با مالیات سالانه 25 درصد ، دستمزد 10 میلیون یورویی دریافت می کند . یعنی کریستیانو سالانه 12.5 میلوین یورو برای باشگاه هزینه دارد . اما با توجه به این که "قانون بکام" که باعث می شد مالیات کمتر شود ، لغو شده است ، مالیات به 52 درصد خواهد رسید که رشد قابل توجهی است .
با یک حساب و کتاب سر انگشتی مشخص می شود که اگر دستمزد رونالدو در قرارداد جدیدش به سالانه 15 میلیون یوور برسد ، رئال باید برای او سالی 31 میلیون یورو بپردازد ، یعنی دو و نیم برابر حالت فعلی. به همین علت است که تمدید قرارداد بازیکن پرتغالی تبدیل به یک سرگیجه شده و باشگاه می خواهد که با مسائلی نظیر پاداش ، تبلیغات و ... آن را حل کند . شاید رفتن کاکا در ژانویه بتواند یک کمک بزرگ باشد چرا که باعث می شود که بار پرداخت سالانه 10 میلیون برای یک بازیکن نیمکت نشین برداشته شود .

همراهی در زوریخ
رئال سعی کرده که از زمان جمله معروف " ناراحت هستم و باشگاه از این قضیه اطلاع دارد " در اوایل سپتامبر ، با رونالدو خوب تا کند . فلورنتینو که چشم به انتخابات سال بعد دارد ، تصمیم گرفته که روابطش با رونالدو را عادی سازی کند و به ستاره تیمش محبت کند .
دیروز روزنامه مادرید ال موندو گزارش داد که این مدیر در نظر دارد که در مراسم توپ طلا که 17 دی در زوریخ برگزار می شود ، رونالدو را همراهی کند . کاری که پیش از این هرگز انجام نداده بود .
کارمندان باشگاه مطمئن هستند که همه چیز حل می شود و آب سردی به این قضایا ریخته می شود . فلورنتینو می داند که رئال در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و حالا در نظر دارد که کریستیانو را آرام کند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

:..به نام خدا..:

 

سلام به دوستان اول از همه بریم سراغ خبر های مهم:


#لوکا مودریچ در جمع ده بازیکن اول رئال مادرید از نظر دقیقه بازی در لالیگا.


#رئال مادرید در طی هفت بازی گذشته که در خانه وایادولید به میدان رفته است فقط دو پیروزی را کسب کرده است.

 

#کارانکا مربی رئال مادرید گفته نمیتوان به هواداران اطمینان بدهیم که در زمستان خرید و فروش بازیکنان را نداریم.

 

#نبود مارسلو و کوئنت رائو باعث شده تغیراتی در خط دفاع رئال ایجاد شود احتمالا اربلوا به چپ رفته و انجا را پوشش می دهد.

 

خوب بریم سراغ عکسایی که براتون اماده کردم:


اینم یه جایزه دیگه برای سلطان


319692_421875801216793_116174583_n.jpg

 

من به نظرم مسعود باید مدیر میشد


OnlyRealMadrid

 

اگه گفتین این عکس کیهفرشته

 

 

اینم عکسی از مارسلو و همسرش


532021_481881925198030_429327192_n.jpg

 

در اخرم کلیپی از رونالدو رو براتون گذاشتم امیدوارم پستم راضی کننده باشه



Direct Link


Rodfile

 

38MB|FLV



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:26 | نویسنده : hassan7

سایت فیفا صحبت های دیروز ایکر در جمع سی کودک در بوادیا مونته در مراسمی برای هیوندا را تحریف کرد و مدعی شد که بازیکن رئال پس از جام جهانی 2014 ، تصمیم به بازنشستگی از عرصه ملی می گیرد . این در حالیست که در همین صحبت ها بازیکن رئال اعلام کرد که حداقل تا 36 سالگی به کار حرفه ای ادامه می دهد . 
دیروز کودکان در مراسمی از ایکر سوال های متفاوتی پرسیدند که وی در مورد آینده خود گفت :" اگر قهرمان جام جهانی 2014 شویم ، باید آماده باز کردن راه به جوان تر ها شد . " 
وی هرگز نگفت که قصد بازنشستگی دارد و در این باره که آیا شانس قهرمانی دارند یا نه هم گفت :"اگر باز هم قهرمان شویم ، تجربه ای ایجاد می شود که شاید هرگز در تاریخ اسپانیا دیگر تکرار نشود .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:24 | نویسنده : hassan7


مسوت با وجود افتی که در اواخر سال 2012 داشت اما هم چنان آقای پاس گل جهان هست .

لیست آقای پاس گل های سال 2012 تا به اینجا :

1- اوزیل - 28 پاس گل

2- فرانک ریبری و فابرگاس - 24 پاس گل

3- مسی - 23 پاس گل

Viva Mesut




ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:23 | نویسنده : hassan7

اول تیتر روزنامه های امروز آس و مارکا :

 

as
http://img.kiosko.net/2012/12/07/es/as.200.jpg
بنزما :" می خواهیم لالیگا را برگردانیم "
"ترجیح دادن دهمین چمپیونزلیگ به لالیگا ؟ رئال حق انتخاب ندارد ، همه جامها را می خواهیم "
در نظرسنجی آس ، 66 درصد هواداران نمی خواهند در مرحله یک هشتم به بایرن و شالکه بخورند



marca
http://img.kiosko.net/2012/12/07/es/marca.200.jpg
فلورنتینو ، کریستیانو را احیا می کند
مدیر می خواهد که بهترین رونالدو را ببیند و فکر رفتن را از سر او بیرون کند
این ستاره را برای بردن دهمین چمپیونزلیگ و آینده رئال کلیدی می بیند
او را در مراسم جوایز ملی ورزش همراهی کرد و در مراسم توپ طلا نیز همین کار را می کند
می خواهد دستمزدش را به هر اندازه ای که بخواهد در صورت رفتن کاکا ، افزایش دهد
مورینیو ، خوزلیو را شکل می دهد / او را با تیم بزرگسالان تمری می دهد تا آماده شود

=========================================

عکس های جدید آلوارو که تو توییترش گذاشته بود ..


په په و کایخون

 


ایشونو که دیگه نمی شناسم ! :دی



چیزبرگری که امروز ظهر خورده ... wooooow :d




تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:16 | نویسنده : hassan7

رئال مادرید همچنان سفت و سخت جایگاهش در جدول بازی جوانمردانه در لالیگا را چسبیده است . رئال مادرید صدرنشین جدول اخلاق لالیگا با 32 امتیاز است . 
تیم خوزه مورینیو سالم ترین تیم لالیگاست که فقط 32 امتیاز منفی دارد . بارسلونا با 33 امتیاز در رده بعدی است و وایادولید با 39 و اتلتیکو با 40 امتیاز در رده بعدی هستند .
در معیارهای تنظیم این جدول ، عواملی نظیر کارت های زرد ، قرمز ، محرومیت بازیکنان و کادر فنی و رفتار تماشاگران در بازیها دخیل هستند .



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:56 | نویسنده : hassan7

"رای ها توپ طلا داده شده است . همه چیز تمام است . وقتی که یک باند فوتبالی ایجاد می شود مشخص است که چه کسی آن را می برد . " مورینیو با این حرفها به انتقاد از حمایت رسانه ها از مسی پرداخت و به زعم مربی پرتغالی ، تردیدی وجود ندارد که 17 مهر بازیکن آرژانتینی این جایزه را برای چهارمین سال پیاپی از آن خود می کند . اما این باعث نمی شود که کریستیانو امیدش را از دست بدهد . او امسال لالیگا و سوپرکاپ را برده ، 61 گل به ثمر رسانده و به نیمه نهایی یورو رسیده و به همین خاطر شایستگی های زیادی برای خود قائل است . 
امسال این مهاجم تا کنون سه جایزه گرفته است . آخرین جایزه ملی ورزش به عنوان بهترین ورزشکار لاتین بود . چهارشنبه این جایزه را از دست ملکه سوفیا گرفت . اما قبلش هم جایزه بهترین بازیکن سال را از سایت گل گرفته بود و مسی را به عنوان بهترین بازیکن فصل 12-2011 شکست داده بود . به خبر از آن جایزه انجمن خبرنگاران ورزشی پرتغال را به عنوان بهترین ورزشکار پرتغالی در خارج را از آن خود کرده بود . کریستیانو در حال حاضر در جمع 15 مهاجمی قرار دارد که شانس حضور در تیم برتر سال 2012 جهان را دارد . وی همچنین در تیم برتر یورو 2012 هم قرار گرفته بود .
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/07/primera/1354839415_421227_1354839470_noticia_normal.jpg



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:55 | نویسنده : hassan7

به گفته وبسایت اکودیاریو ، فلورنتینو پرز برنامه ریزی کرده تا در صورتی که خوزه مورینیو در پایان فصل برود ، با تحولاتی بزرگ هواداران را به وجد بیاورد . یک مربی جدید و پنج خرید را به عنوان آرای انتخابی خود در نظر گرفته تا هواداران را در تابستان 2013 به هیجان آورد . 

بنا بر این گزارش ، مورینیو شانس زیادی برای ماندن در رئال ندارد و فلورنتینو گزینه های مختلفی را برای حضور در روی نیمکت رئال مد نظر گرفته است . لوو ، لیپی ، آنجلوتی و لورن بلان گزینه هایی هستند که شانس حضور روی نیمکت رئال را دارند .
در مورد بازیکنان هم هدف اصلی او خرید رادامل فالکائوست . او می خواهد که 55 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی را بپردازد و این بازیکن را به عنوان ستاره تیمش به خدمت بگیرد . البته این باعث می شود که یکی از میان هیگوائین و کریم بنزما تصمیم به ترک باشگاه بگیرند .
مدیر می خواهد تیم را در تمامی پست ها تقویت کند و خون تازه ای را پس از مورینیو به تیم تزریق کند . گزینه هایی نظیر گوتزه ، آندرس فرناندز (دروازه بان ذخیره) مد نظر باشگاه هستند و شاهین و کارواخال هم شانس زیادی برای بازگشت دارند . کریستیانو نیز قراردادش را تمدید می کند تا پرز یک تابستان سیل آسا را داشته باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 15:20 | نویسنده : hassan7

دیشب در مراسم اهدای جوایز بهترین های اسپانیا خبرنگار از کریستیانو رونالدو درباره راز ضربات آزادش پرسید . کریس گفت :


" راز من ؟ من فقط یک نگاه به دروازه می‌کنم و میگم : کریستیانو ، توپ رو بچسبون به تور ! "




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:27 | نویسنده : hassan7

anti-barcelona

بارسایی ها این عکسو یادتون میاد؟؟؟؟؟4 ساله پا گرفتین هیچی نیستین هیچی.....



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:26 | نویسنده : hassan7

سلام. متن زیر رو بخونید. جالبه.


آیا گرفتن 13 امتیاز در گروه  تام و جری سخت تره یا گرفتن 11 امتیاز در گروه مرگ؟



آیا زدن 15 گل به تیمهای برتر جهان سخت تره یا زدن 11 گل به تیمهای کم نام ونشان؟

 


آیا باخت به دورتموند تلخ تره یا باخت به سلتیک؟

 

 

آیا زدن 6 گل به قهرمانان لیگهای معتبر دنیا بهتره یا زدن 5 گل به تیمهای گل منگولی؟

 

 

آیا اگر رئال مادرید در گروه G بود بالای 15 امتیاز نمی گرفت؟

 


و یا اگر آژاکس در گروه G بود دوم نمی شد؟

 


آیا هنوز فکر می کنید به خاطر 11 امتیاز اختلاف برترین تیم جهان هستید؟

 

 


آیا فکر می کنید من اینو کپی کردم؟ نه ما اهل کپی نیستیم امیر تنها بماند! :دی


راستی کلیپ کم حجم(زیر 10 مگ) اگه میخواین درخدمتتونم.



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:14 | نویسنده : hassan7

 
خداحافظي مسي با شکستن رکورد گرد مولر
مسي که فقط دو گل تا شکستن رکورد گرد مولر فاصله داشت بايد با اين اتفاق خداحافظي کند.
20121206103434_01.jpg

در جريان ديدار دو تيم بارسلونا و بنفيکا که به نتيجه تساوي رسيد،ليونل مسي ستاره آبي اناري پوشان در دقيقه 85 با برخورد با آرتور آسيب ديد و مجبور به ترک زمين شد.

از اين رو و بنا به تشخيص اوليه پزشکان بارسا، وي بايد حدود 10 هفته از ميادين به دور باشد و اين بدان معني است که مسي، که فقط دو گل تا شکستن رکورد گرد مولر فاصله داشت بايد با اين اتفاق خداحافظي کند.
آخه یکی نیس به این بگه این کارا به تو نیمده !!! ها ؟ !!!


چرا به خودت فشار میاری تو که نمیتونی


دیدی اخرش چیشد ... خودتو داغون کردی ... حالا جواب مامانتو چی میدی ؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : hassan7

سن ایکر تو فیسبوکش نوشته :

" درود بر مارسلو !! وقت زیادی برا برگشتنت نمونده !! "

این عکسو هم گذاشته

http://8pic.ir/images/q6mg5djiyox9r045grxv.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:9 | نویسنده : hassan7

# خبر اول :

لیونل مسی ، مهاجم آرژانتینی بارسا در دقیقه 85 بازی با بنفیکا مصدوم شد و به گفته پزشکان بارسا نزدیک به 3 ماه از میادین دور خواهد بود . ( البته بعضیا میگن شایدبه بازی هفته بعد هم برسه ... اینجاشو دیگه نمیدونم !! )

برای کسایی که از مصدومیت مسی خوشحال شدن واقعا متاسفم ... اونم یه انسانه مث اینکه هاااا

# خبر دوم :

حریفان احتمالی رئال در مرحله یک هشتم این تیم ها خواهند بود :

پاریسن ژرمن ، شالکه ، یوونتوس ، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ

واقعا قرعه سختی در انتظارمونه ولی من به شخصه ترجیح میدم با یونیاتد بخوریم ... شما چه تیمیو ترجیح میدین ؟



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 9:14 | نویسنده : hassan7

سلام. در این پست قصد دارم شباهت های مارسلو و روبرتو کارلوس رو بیان کنم.


   



سرعت: هر دو سرعت بالایی دارند. چه در هنگام مالکیت توپ و چه موقعی که توپ در اختیار آنان نیست. هرچند سرعت روبرتو کارلوس بیشتر است ولی مارسلو هم سرعتش پایین نیست.


حمله و گلزنی: معمولأ هردو همیشه درحال کمک به خط حمله هستند و در این کار هم بسیار موفقند.


در گلزنی نیز روبرتو کارلوس به طور میانگین هر 8 بازی یک گل زده و مارسلو هم هر 11/5 بازی یک گل که تقریبأ به هم نزدیک هستن.

 

دفاع: در دفاع اما شاید بتوان گفت که مطمئن عمل نمیکنند و در بعضی از موارد جا می مانند.ولی وقتی در خط دفاع حاضر هستن خوب عمل میکنند.


قد: مارسلو 172 سانتیمتر قد دارد و روبرتو کارلوس 168 سانتیمتر و از این لحاظ هم به هم شباهت دارند.


شوت زنی و ضربه آزاد: در این مورد روبرتو کارلوس بسیار موفق عمل می کند. مارسلو هم شوتهایش بد نیست ولی هرگز به پای کارلوس نمی رسد.


دریبل زنی: هردو در این مورد موفق هستند ولی شکی نیست که مارسلو در این مورد بهتر عمل میکند و دریبل های زیبایی می زند.


سر زنی: با توجه به قد پایین این دو، سر زنی جزء توانایی های این دو نیست و خوب عمل نمی کنند.


تکنیک: هر دو خوش تکنیک هستن ولی مارسلو تکنیکی تر از روبرتو کارلوس است.


تنها تفاوت این دو که خیلی به چشم می آید موی آنهاست. مارسلو موهایش بسیار زیاد و پر پشته درحالی که کارلوس کچله( اینو به عنوان شوخی نوشتم دور همی بخندیم خخخخخخ)


در پستهای قبلی خواندیم مارسلو گفته اسطوره ام روبرتو کارلوسه. پس زیاد هم تعجب نداره که  با این شباهت ها تونسته بعد از سالها جای خالیش که همیشه حس میشد رو پر کنه.

 

توجه: اگه شما هم از این نوع مطالب مقایسه ای دارید به شرطی که از خودتان باشد، آن را در نظرات وب بذارید تا با نام خودتان در وب بذارم.

احترام، ادب و  عدم اغراق در مطلب فراموش نشود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:41 | نویسنده : hassan7

اخبار فوتبال جهان : ابرهيموويچ مسي را لايق دريافت توپ طلا نمي داند.
زلاتان ابراهيموويچ ‌: مسي لايق دريافت توپ طلا نيست

ستاره پاريسن ژرمن زلاتان ابرهيموويچ در مصاحبه اي گفت كه مسي لايق توپ طلاي امسال نيست.ايبرا جزو ليست 23 نفره نامزدين توپ طلا بود اما با انتخاب سه نفر نهايي،نام او حذف شد.

  به عنوان كاپيتان تيم صعود او در اين انتخابات حق راي دارد.زلاتان در اين مورد گفت :

  « مسي تا به حال چند بار جايزه توپ طلا را برده است.دو بار ؟سه بار؟ اگر فيفا مي خواهد كمي انصاف داشته باشد اين جايزه امسال بايد به شخص ديگري برسد».

اين جايزه هفتم ژانويه در زوريخ اهدا مي شود و اينيستا،رونالدو و مسي كانديداي دريافت آن هستند.




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:26 | نویسنده : hassan7

قرعه کشی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ برای رئالی ها می تواند خطرناک باشد . پی اس جی ، شالکه ، بایرن ، یونایتد و یووه تیمهایی هستند که می توانند مقابل رئال قرار گیرند . 
تیمهای پی اس جی ، شالکه ، مالاگا ، بورسیا ، بایرن ،یووه ، بارسلونا و یونایتد به عنوان تیم اول صعود کردند و پورتو ، آرسنال ، میلان ، رئال ، والنسیا ، سلتیک ، شاختار و گالاتاسرای به عنوان تیم دوم .
بدین ترتیب رئال مادرید ممکن است که قرعه سختی در انتظارش باشد چرا که پاریسن ژرمن پر ستاره ، بایرن که پارسال تیم مورینیو را حذف کرد و یوونتوس و یونایتد پر سابقه می توانند تیمهای به شدت خطرناکی باشند .
پس از بررسی پی اس جی ، شالکه و یونایتد در شب گذشته ، نگاهی به شرایط یوونتوس و بایرن می اندازه . یووه با کونته دوباره تیم جسوری شده است . آنها پارسال قهرمان ایتالیا شدند . بوفون درون دروازه شان است ، پیرلو مرکز کار را در اختیار دارد . مهاجمانشان هم پر آوازه هستند ، هر چند شاید گل نزن باشند : جیووینو ، ووچینیچ و کواگیلارلا . پوگبا ، آسامائو بازیکنان قدرتی آنها هستند و ویدال بازیکن انرژیک .
بایرن نیز سال گذشته در ضربات پنالتی نگذاشت که رئال به فینال آلیانس برسد . آنها صدرنشین بلامنازع حال حاضر بوندسلیگا هستند که بدنه سال گذشته شان را حفظ کردند و خاوی مارتینز به میانه زمینشان حفظ شده اند . بازیکن سابق اتلتیک با مصدومیت گوستاوو فیکس شده است . لام و آلابا در جناحین برای تیم هاینکس می درخشند و دانته و بدشتوبر دفاع وسط ها هستند که دومی اخیرا مصدوم شده است . کروس در میانه زمین قرار می گیرد و و شواین اشتایگر طراحشان است . روبن و ریبری هافبک کناری های آنها هستند و ماندزوکیچ و پیزارو در خط حمله قرار دارند .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:26 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو در مورد آینده اش در مصاحبه با تلویزیون آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا از رئال می رود یا نه ، به گواردیولا کنایه انداخت :" اگر بروم ، برای یک سال به تعطیلات نمی روم . اگر این جا نباشم هم در جای دیگری کار می کنم . " 
وی در این باره که شرایطش در رئال چگونه است گفت :" نه ، فشاری حس نمی کنم ، صحت ندارد . " و در این باره که آیا برای کار به انگلیس بر می گردد یا خیر هم گفت :" هر جایی ممکن است . شاید هلند . "
یک خبرنگار از تلویزیون فرانسه هم در مورد احتمال حضور وی در پاریسن ژرمن پرسید که مربی پرتغالی گفت :" من در مطبوعات اسپانیا خواندم که آنجلوتی به رئال می آید . پس دو حالت دارد : یا قرار است با هم کار کنیم ، با این که تیمهایمان را عوض کنیم . " که پس از اصرار این خبرنگار در این باره که پاریس مقصد خوبی است ، مورینیو گفت :" بله ، برای این که در چمپیونزلیگ در آن جا بازی کنیم . "



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:25 | نویسنده : hassan7

http://8pic.ir/images/f633dewvzp4nl8ewsfp1.jpgمرجع خبري رئال مادريد : ویسنته دل بوسکه ، کریستیانو رونالدو و آلفردو دی استفانو در مراسم جوایز ملی با حضور خانواده سلطنتی در تالار ال پاردو برای انتخاب بهترین ورزشکاران 2011 حضور داشتند و جوایزشان را دریافت کردند . 
در غیاب دون خوان کارلوس که به علت عمل جراحی اخیرش در مراسم حضور نداشت ، شاهزادگان آستوریاس و پرنسس النا در این مراسم حضور داشتند . دون فلیپه در کنار ملکه سوفیا جوایز را به رونالدو و دی استفانو دادند .
کریتسیانو این جایزه را به عنوان بهترین ورزشکار ایبرو آمریکا در سال 2011 دریافت کرد ، سالی که دومین کفش طلایش را به عنوان بهترین گلزن اروپا کسب کرده بود . او توسط مدعوین به مراسم با استقبال زیادی مواجه شد و با آنها عکس گرفت .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:22 | نویسنده : hassan7


مسی که در نیمه دوم بازی بارسلونا با بنفیکا به زمین اومد مصدوم شد و با ماشین به بیرون رفت و احتمالا تا 2 هفته مصدوم است.

احتمال زیاد نمی تاوند رکورد مولر را بشکند



تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 23:17 | نویسنده : hassan7

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/05/primera/1354731769_525762_1354732035_noticia_normal.jpg

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش دقایقی پیش از دریافت جایزه ملی ورزش در ال پاردو منتشر کرده است . او در این مراسم جایزه بهترین ورزشکار ایبرو آمریکا را دریافت می کند .



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد