کد پرچم
کد پرچم
کریستیانو مهاجم نوک می شود
Online User
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : hassan7

ابهام آغاز شده است . در غیاب هیگوائین و بنزما ، حتی از گربه هم خبری نیست . بدین ترتیب مورینیو چه خواهد کرد . دو مهاجم نوکش مصدوم هستند و در سیوتات والنسیا حضور نخواهند داشت . پس باید یک راهکار پیدا کند . اما جواب او مشخص است : کریستیانو رونالدو .
ال پیپیتا مقابل دورتموند مصدوم شد و خوزه کایخون جایش را پر کرد . حضور وی باعث شد که کریستیانو به نوک خط حمله برود . با کمک کایخون ، رئال بازی بهتری ارائه دهد و رونالدو نیز تمامی توپها را تصاحب می کرد و این به نفع بازیش بود .
این شرایط ممکن است تکرار شود . این که کریتسیانو مهاجم کاذب باشد و کایخون از او حمایت می کند . احتمالش هست که کاکاکا هم جای کایخون را بگیرد . به موراتا هم می توان شانس داد .
این مشکل برای مورینیو جدید نیست . او قبل از این هم زمانی که نه بنزما و نه هیگوائین را در اختیار نداشت از کریستیانو استفاده کرده بود . در فصل اولش البته آدبایور در مدتی کمک کرد .
در اولین جام مورینیو در اسپانیا که رئال بر بارسلونا در جام حذفی غلبه کرد ، کریستیانو در کالدرون مهاجم نوک شد که تک گل بازی را زد . در چمپیونزلیگ همان سال در بازی رفت نیمه نهایی ، کریستیانو مهاجم نوک بود و دی ماریا و اوزیل پشتش بودند که در نیمه دوم آدبایور جای اوزیل به زمین آمد .