کد پرچم
کد پرچم
احتمال خروج کاشته ها از انحصار رونالدو
Online User
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 11:56 | نویسنده : hassan7


دقیقه 89 بازی بود . کاشته به سود رئال در نزدیکی محوطه جریمه حریف . داور توپ را به کریستیانو رونالدو داد تا بالاخره رئال از شکست رهایی یابد . همه فکر می کردند که بازیکن پرتغالی شوت بزند هم در سکوها و هم در زمین و حتی واین فالر . اما ناگهان اوزیل پشت توپ قرار گرفت تا همه را سورپرایز کند . 
موقعیت توپ برای یک بازیکن چپ پا مناسب بود و به همین خاطر کریستیانو توپ را به هافبک آلمانی داد . اوزیل نیز توپ را به گوشه پائین دروازه فرستاد . توپش محکم نبود ، نیازی هم نبود محکم باشد . اوزیل توپ را طوری زد تا وایدن فلر گیج شود و نتیجه بازی به تساوی کشیده شود .
بی تردید شوت مسعود می تواند بحثی را در مورد کاشته های رئال پدید آورد . ضرباتی که در سالهای اخیر کریستیانو انحصار آنها را به دست گرفته است . هیچ کس در کاشته های رونالدو تردیدی ندارد اما شاید نیاز به تغییر باشد چرا که به نظر می رسد که دست بازیکن پرتغالی برای دروازه بان های حریف رو شده و اکثر کاشته هایش برای رئال در سالهای اخیر بی ثمر بوده اند .
مسعود اوزیل مقابل دورتموند دومین کاشته اش را برای رئال گل کرد . او در این مدت که در رئال بوده 15 کاشته برای رئال زده که 13 درصد از شوتهایش گل شده است . در حالی که کریستیانو از 147 کاشته 9 تایش را گل کرده که آمار بسیار کمتری است .
بی تردید مورینیو می تواند در آینده برای کاشته زدن به نفرات دیگر ترکیبش نظیر بازیکن چپ پای آلمانی و ژابی هم اعتماد کند .