کد پرچم
کد پرچم
رونالدو: مسي،ژاوي يااينيستامي‌توانندبرنده توپ طلاشوند
Online User
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 11:51 | نویسنده : hassan7


13903914842251787993.jpg

 

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با فرانس فوتبال گفت :" مطمئنا من تکروی نمی کنم و هر کسی فوتبال را می فهمد این را قبول دارد . نمی خواهم وارد این بحث شوم و علاقه ای به آن ندارم . من کسی نیستم که بخواهم در این باره پاسخ دهم . " 

کریستیانو در مورد بحث توپ طلا گفت :" مسی می تواند آن را ببرد اما ژاوی و اینیستا هم هستند . نباید دروگبا و فالکائو را هم فراموش کرد . کسی این جایزه می برد که بهتر کار کرده باشد . "
وی در مورد مقایسه شدنش با مسی گفت :" این سوالی است که بیشتر به رسانه ها مربوط است . مدام ما را در مطبوعات مقابل هم قرار می دهند تا فروششان را افزایش دهند و مخاطبان تلویزیونی را تحت تاثیر قرار دهند . راستش کمی از این بابت خسته شده ام . البته این باعث می شود که هر روز تلاش کنیم که در سطحی بهتر باشیم . به این عادت کرده ایم . دوست ندارم با بازیکنی دیگر و شخصی دیگر مقایسه شوم . "
رونالدو ادامه داد :" مسی و من متفاوت هستیم ، این مشخص است . ما در تیمهای یکسانی کار نمی کنیم و باید در سیستم های متفاوتی قرار گیریم . او از کودکی در بارسا بوده و به خوبی با این باشگاه آشناست و خوب کار کرده است . او در یکی از بهترین تیمهای جهان بازی می کند و این کمکش بازی می کند . من هم یک هم تیمی در خدمت تیمم هستم . "