کد پرچم
کد پرچم
نمرات بازیکنان رئال برای دربی
Online User
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:57 | نویسنده : hassan7

کی از سایت های هواداری به بازیکنان رئال پس از دربی مادرید نمره داد . 
کاسیاس 9 : در همان لحظاتی که فرصت داشت با واکنش های خوبش وظایفش را انجام داد . دروازه بانی رئال آسان نیست ، باید همان معدود توپهای سختی که می آید را مهار کرد و جایی برای اشتباه وجود ندارد . کاسیاس مقابل اتلتیکو توانست که تنها شوت های خطرناک حریف را مهار کند . یکی از سخت ترین لحظات در نیمه اول مقابل فالکائو بود که ایکر از پس آن بر آمد .
آربلوا 7: وظایفش را به خوبی انجام داد . شاید بخت هم در این بازی به او روی آورد که فیلیپه لوئیز با مصدومیت مواجه شد و نتوانست بازی کند چرا که مسلما کارش مقابل کاتا دیاز خیلی آسان تر بود . آربلوا از این فرصت استفاده کرد و یک بازی موفق و مطئن را داشت .
په په 8: در ابتدا چند اشتباه در کار با توپ داشت و توپ را به شکلی بد به حریف لو داد اما به مرور بهتر شد . او در مقابل فالکائو به خوبی کارش را انجام داد و در کنار سرجیو اجازه نفس کشیدن به خط حمله اتلتیکو را نداد .
راموس 8: او بسیار عالی بود و کارهایی که باید انجام می داد را به درستی انجام داد . او یک مرحله بالاتر از بقیه هم تیمی ها بود و سرحال به نظر می رسید . بهترین مدافع تیم بود .
کوئنت رائو 7 : در کارهای تدافعی هم سطح هم تیمی هایش بود . نقش زیادی در موفقیت رئال مادرید داشت . از جناح خود موقعیت های زیادی ایجاد کرد و خوانفران را آزار داد .
خدیرا 7: وظایفش را انجام داد ، بازی حریف را همان طور که مورینیو می خواست تخریب کرد . در نیمه دوم فعال تر از نیمه اول بود . او به خوبی توپ ها را می ربود و سپس توپ را به هم تیمی هایش می داد . شاید بتواند در بازیسازی هم بهتر از این باشد ، مثل بازیهایش در تیم ملی آلمان .
ژابی 7: مثل همیشه دوید و جنگید . او توپ ربایی می کرد و بازی را می ساخت . هافبک سن سباستینی البته امسال شگفت انگیز نیست و تا حد زیادی زمینی شده است . اما در همه احوالات باید گفت که او ضروری است .
دی ماریا 7: فقط می دوید و سعی می کرد که با فشار آوردنش اتلتیکویی ها را آزار دهد . سعی کرد که در خدمت تیم باشد هر چند که باز هم گاهی تکروی می کرد . در نیمه دوم با کایخون تعویض شد .
اوزیل 9: در نیمه اول محو بود اما در نیمه دوم درخشید . در 45 دقیقه اول حرکاتش موثر نبودند اما در نیمه دوم فضای لازم را برای خودنمایی پیدا کرد . گل دوم تیمش را زد و همکاری خوبی در حملات داشت . وقتی با مودریچ تعویض می شد توسط هواداران تشویق شد .
کریستیانو 9: همان بازیکنی شد که رئال مادرید می خواهد . طلسم گلزنی خود را با یک کاشته تماشایی به اتمام رساند . به دفاع کمک کرد تا برنابئو تشویقش کند و پاس گل دوم را به اوزیل داد . می توانست بیشتر هم گل بزند اما تیرک ها اجازه ندادند . دو بار توپهایش به تیرک خوردند .
بنزما 8: به مرور در جریان بازی بهتر شد . زیر سایه کریستیانو و اوزیل بود و به ندرت موقعیت هایی داشت . نتوانست که مثل همیشه بدرخشد و فقط چندین حرکت چشم نواز داشت .
کایخون 7: به جای دی ماریا به زمین آمد و فرصت چندانی برای نشان دادن خودش نداشت اما همین که در جریان بازی بود ، نکته مثبتی است .
مودریچ : در دقایق اخر به جای اوزیل به زمین امد که چیزی برای نشان دادن نداشت .
خوزه رودریگز : مورینیو دقایقی به او فرصت داد . بازی نکرد اما توسط هواداران تشویق شد .