کد پرچم
کد پرچم
نظرات مطبوعات در مورد رونالدوی دیشب
Online User
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:42 | نویسنده : hassan7

مطبوعات بین المللی :" رونالدو پادشاه دربی "


Cristiano Ronaldo free-kick stance and concentration, in Real Madrid 2-0 Atletico Madrid, for La Liga 2012-2013

کریستیانو رونالدو یکشنبه ستاره مطبوعات بین المللی بود . چهره خوشحالش پس از گلی که به اتلتیکو زد ، تیتر بخش ورزشی بسیاری از روزنامه ها را در بر گرفته بود ، هم در اسپانیا و هم در خارج از کشور .
ال پایس به تمجید از کریستیانو پرداخت و نوشت :" رئال مادرید ، اتلتیکو را نادیده گرفت . " و به درخشش کریستیانو در ضربات کاشته اشاره شده است :" او اتلتیکو را محو کرد و به فضا فرستاد . " این روز نامه ادامه داد :" کریستیانو باز هم یک ضربه آزاد نمایشی زد که به گل بدل شد و دیگر ضربه اش هم به تیرک خورد . به اوزیل پاس گل داد و ضربه دیگرش هم می توانست گل شود اما توپش به تیرک خورد . کریستیانو نبض بازی را به دست داشت . فقط بدشانسی مانع از آن شد که توپهایش به گل بدل شوند و تیرک را نشانه گرفتند . "
مطبوعات پرتغال هم به تمجید از ستاره کشورشان پرداختند . اوجوگو در مورد بازی یکشنبه تیتر زد :" رونالدو برای اتلتیکو زیادی بود . " و به پیروزی او در دوئل شخصی خود با فالکائو ، بازیکن سابق پورتو اشاره کرد .
رکورد نیز این گونه خبرش را تنظیم کرد :" رونالدو ، پادشاه دربی " و ابولا نیز به همه پرسی مورینیو پیش از بازی اشاره کرد و به تمجید از توانایی کریستیانو برای حل کردن دربی پرداخت .
باقی مطبوعات ملی اسپانیا نیز به پیروزی رئال در دربی اشاره کردند و نقش کریستیانو را مهم داشتند . آ ب ث نوشت :" یک دربی دیگر ، یک نتیجه ترکرای دیگر . غلبه رئال بر یک اتلتیکوی بی کمک . "و در ادامه آمده است :" کریستیانو حریف را ذوب کرد . " لارازون نیز تیتر زد :" سلطه سنتی . " و به " نقش موثر " رونالدو اشاره کرد .
روزنامه ال موندو چاپ مادرید تائید کرد که ستاره پرتغالی نقش مهمی در پیروزی رئال داشته و نوشت :" ضد یخ کریستیانو. " و ادامه داد :" ستاره پرتغالی طلسم را با گل ، یک پاس گل و دو تیرک زنده نگه داشت . "
دیگر مطبوعات ورزشی اسپانیا هم از کریستیانو خوب گفتند . اسپورت نوشت :" کریستیانو یک شب خوب داشت و توانست که دربی مادرید را حل کند . " مارکا نیز تیتر " رئال کریستیانو " را انتخاب کرد .
اما سایت های ورزشی هم رونالدو را فراموش نکردند .در آلمان ، بیلد تیتر زد :" رونالدو و اوزیل دربی را تعیین کردند . " این روزنامه آلمانی ستاره پرتغالی را " سوپر استار " خواند و گفت که بزرگترین نکته این بازی "وجود اوزیل و رونالدو " در ترکیب رئال بوده است .