کد پرچم
کد پرچم
سيمونه : مورينيو را تحسين مي کنم
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:42 | نویسنده : hassan7

سيمونه : مورينيو را تحسين مي کنم
اخبار لاليگا اسپانيا : ديگو پابلو سيمونه مربي اتلتيکو مادريد اعلام کرد که مورينيو را دوست دارد و براي او احترام زيادي قائل است.
سيمونه : مورينيو را تحسين مي کنم

 ديگو پابلو سيمونه مربي اتلتيکو مادريد در مصاحبه پيش از دربي مادريد اعلام کرد که مورينيو را دوست دارد و براي او احترام زيادي قائل است.

اوگفت : او يک برنده است . من او را به عنوان يک مربي تحسين مي کنم و به او احترام مي گذارم . او توانايي هايش را در هر کشوري که مربيگري کرده به نمايش گذاشته و هميشه موفق بوده است.

او مربي است که با هر بازيکناني و هر تيمي مي تواند القاب و جايزه ها را ببرد . من يک بار زماني که او در اينتر بود به ديدنش رفتم و ابايي ندارم که بگويم او را تحسين مي کنم.

سيمونه در مورد بازي امشب مقابل رئال مادريد اينگونه گفت : ما مي دانيم که با چه تيمي بازي مي کنيم.از آنها نمي ترسيم و تمام قدرتمان را براي شکست دادن آنها به کار خواهيم گرفت. بايد بگويم که من شخصا دوست دارم پيشرفت بازيکنانم را در زمين بازي شاهد باشم.تمام تلاشم را در اين زمينه به کار بستم و مطمئن هستم شاگردانم نمايش عالي خواهند داشت.

او درباره ي تمرين تيمش که در آن ورود هواداران را آزاد کرده بود گفت : قدرت در همبستگي است.ما دوست داريم هوادارانمان احساس همبستگي کنند.اين موضوع مطمئنا در نتيجه گيري تيم مؤثر است.