کد پرچم
کد پرچم
واداران رئال به اتلتیکو :" شانسا را شکست دهید "
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:24 | نویسنده : hassan7

سیزده سال شکست نخوردن رئال در دربی باعث شده که هواداران اتلتیکو با حس انتقام برای این بازی آماده شوند . در کاسا خوان ، سیزده هوادار رئال و اتلتیکو به میزبانی آس گرد هم آمدند تا حالت خود را برای این بازی بیان کنند . اتلتیکویی ها با کری خواندن در مورد فاصله هشت امتیازی خود با رئال می گفتند :" امسال ورق بر می گردد ، زمان اتمام طلسم است !"
اما رئالی ها می گفتند :" می بریم ، این در سالهای اخیر خیلی عادی شده است . " سپس بحث هایی نظیر هو شدن مورینیو مطرح شد . اتلتیکویی ها کنایه می انداختند و می گفتند :" شما رئالی ها خیلی باحال هستید . با فاصله دو ، سه گل می برید و هو می کنید . " اما رئالی ها به تمجید از سیمئونه می پرداختند :" با چولو ، شما تا دقیقه 90 می جنگید . این بازی خطرناک تر از همیشه برای ماست . "
اتلتیکویی ها امید زیادی به فالکائو داشتند و به تشویق او می پرداختند . اما تونین توررو ، یک رئالی قدیمی فریاد زد :" او مال ماست . " برخی دیگر از هواداران رئال می گفتند :" می دانیم که کریستیانو و فالکائو می توانند با هم باشند . با آغوش باز از او استقبال می کنیم . " کورتریو فرانسیسکو هم می گفتند :" این کلمبیایی تابستان مال ما می شود . " اتلتیکویی ها هم پاسخ دادند :" دو تا در برنابئو در توبره تان می کند تا حالش را ببرید . " اما هر دو طرف اتفاق نظر داشتند :" به هیچ وجه از کریستیانو و فالکائو به اندازه مسی محافظت نمی شود . "
اما رئالی ها یک پیغام به اتلتیکویی ها فرستادند :" دوستان اتلتیکویی ، هر اتفاقی در دربی افتاد باید بارسا را شکست دهید . "

بچه های 14 ساله اتلتیکویی :" چولو ، اولین پیروزیمان در دربی را به ما بده "
در مدرسه ترینیداد در آلکورکون ، بچه های مقطع ابتدایی و راهنمایی مدام می گفتند :" هرگز ندیده ایم که اتلتیکو در دربی برنده شود . " در حقیقت هیچ کدام از آنها نتوانسته اند که شاهد آخرین برد اتلتیکو در دربی باشند . یک بچه چهار ساله امار با امیدواری شعار می داد :" اوله ، اوله ، اوله ، چولو سیمئونه !"
آخرین پیروزی اتلتیکو در دربی مربوط به 30 اکتبر 1999 می شود . بیشتر آنها هنوز متولد نشده بودند . آنها چهار فینال اروپایی دیده اند اما یک پیروزی مقابل حریف ندیده اند . پدرو اوستاروز ، مدیر این مدرسه می گوید :" پس از دو فینال جام یوفا و دو سوپرکاپ اروپا ، مدرسه کامل به رنگ سفید و قرمز شده بود . "
اما همه امیدوارند که امروز بالاخره این طلسم شکسته شود . یکی می گوید :" چولو ، می خواهیم دربی را ببریم . می خواهیم که دوباره رئال را شکست دهیم . "
در مورد پیش بینی نتیجه ، بیشتر این بچه ها امیدوارند که اتلتیکو 3-0 ببرد و فالکائو را بهترین مهاجم دنیا می دانند .