کد پرچم
کد پرچم
خوزه خطاب به هواداران:امشب ضد من هستید+سوت بزنید!
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 16:54 | نویسنده : hassan7



سرمربی پرتغالی رئال مادرید خطاب به هواداران این تیم گفت اگر می‌خواهید علیه من سوت بزنید امشب ساعت 9:20 به ورزشگاه بیایید.


ژوزه مورینیو پیش از رویارویی تیمش با اتلتیکو مادرید در دربی امشب اعلام کرد که نگران سوت‌زدن‌های تماشاگران نخواهد بود و افزود: آنها روزی به تشویق من پرداختند و امروز هم علیه من سوت می‌زنند. زندگی در فوتبال همین است. ساعت 9:20 امشب شخصاً راهی برنابئو خواهم شد. اگر می‌خواهند علیه من سوت بزنند، به برنابئو بیایند، من آنجا هستم. با خونسردی و فروتنی این قضیه را می‌پذیرم. تمام چیزی که از آنها می‌خواهم این است که تلاش کنند تا از تیم حمایت و به آن کمک کنند. از آنها می‌خواهم ساعت 9:20 شب علیه من سوت بزنند و سپس به حمایت از تیم بپردازند.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: امشب چیزی برای گرو گذاشتن ندارم. مردم می‌توانند هرطور که دوست دارند فکر کنند. این یک بازی است تا از آن لذت ببرند. اگر ببرید عالی است و اگر ببازید سخت است. ما عملا هر 3 روز یک بار بازی داریم و وقت زیادی برای خوشحال یا ناراحت بودن نداریم. به همین دلیل است که از 90 دقیقه بازی لذت می‌برم. تنها چیزی که می‌توانم گرو بگذارم خوشحالی‌ام است.

وی در خصوص اهمیت دربی امشب گفت: این بازی مثل تمام مسابقات دیگر است؛ در حالی که چون دربی است تمایل بیشتری برای تماشای آن وجود دارد؛ اما اهمیت آن به اندازه اهمیت دیدار هفته گذشته مقابل بتیس است. اتلتیکو با تمام نیرو می‌آید و به کسب پیروزی امیدوار است.

مورینیو در خصوص عملکرد ضعیف رئال اظهار داشت: 3 بازی مقابل بتیس برگزار کرده‌ایم؛ یکی بسیار خوب و 2 بازی بد و امشب امیدوارم دو تیم خوب و یک تیم بد در زمین باشند. امیدوارم که رئال مادرید و تیم داوری عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی پرتغالی در خصوص اسین نیز تصریح کرد: شما ما را دروغگو خواندید و من فکر می‌کنم شما دروغ گو هستید. اسین مشکل آلرژی داشت و برای درمان رفته است. وی امشب برمی‌گردد و فردا تمرینات طبیعی خود را از سر خواهد گرفت