کد پرچم
کد پرچم
مورینیو : "گیر دادن ورزش ملی اسپانیاست !"
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:16 | نویسنده : hassan7

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه با اتلتیکو در برنابئو گفت :" ممکن است هو یا تشویق شوم . البته برای شما خبرنگاران که فرقی ندارد . من از ساعت 23:30 در استادیوم خواهم بود تا هر کسی که بخواهد مرا هو کند . امیدوارم که هواداران از تیم حمایت کنند و بازی را ببریم . "
آینده :" من برای دلیل خاصی بازی نمی کنم . می خواهم از بازی لذت ببریم . اگر ببریم خیلی لذت خواهم برد . اگر ببازم هم در پایان باز هم لذتم را برده ام . وقتی که باید هر سه روز یک بازی داشته باشی ، زمان کافی برای خوشحالی یا ناراحتی نداری . سعی می کنم که از 90 دقیقه ای که دارم لذت ببرم . "
سیمئونه :" روابط خوبی با او دارم . البته حالا مربیان تیمهای رقیب در یک شهر هستیم . من سالها پیش و زمانی که در اینتر بود او را دیدم و همچنان با هم در تماس هستیم . خوشحالم که در اروپا با این که منافعان به هم برخوردی نداشته اما توانسته که موفق باشد . این که او درهای تمرینات را به روی هوادارانش باز کرده و من نکردم ؟ نظری ندارم . مطمئنا این ها استراتژی های مربیگری و تاکتیک ها هستند ، مطمئنا (می خندد)"
فاصله با بارسا :" فاصله ها در پایان مشخص می شوند . نیازی نیست ریاضیدان باشیم تا بفهمیم که فاصله 14 و 8 با فاصله 11 فرق دارد . باید بازی به بازی حرکت کرد . همیشه با هدف پیروزی کار می کنیم .بستگی دارد که چه بشود . "
انتقادات :" انگشت کردن در کار بقیه ورزش ملی است و به خاطرش خوشحالم چرا که باعث خوشحالی بقیه می شوم . مشکلی نیست . "
حمایت تیم :" برایم اهمیتی ندارد که بازیکنان چه می خواهند . برایم این مهم است که بازیکنان درون زمین ذهنیتشان با من یکسان باشد . باید سعی کنند که از همه چیز لذت ببرند . این بهتر از حرف زدنشان است . "
بازی با بتیس :" در آن بازی سه تیم وجود داشتند : یکی که خوب بود و دو تا که بد بودند (اشاره به تیم داوری) . فردا امیدوارم که دو تای دیگر خوب باشند و یکی بود . رئال و داوران خوب باشند و اتلتیکو بد . البته چون فوتبال را دوست دارم می خواهم که هر سه خوب باشند . "
مسئله اسین :" ما را دروغگو می خوانید . من هم در مورد شما این حس را دارم . چیزهایی را می گویید تا ما تکذیبش کنیم . مثل پی اس جی . اسین دچار حساسیت شد . باشگاه او چلسی است و نسبت به او حق و حقوقی دارد . ما دروغگو نیستیم . فردا به مادرید بر می گردد و یکشنبه به طور عادی تمرین خواهد کرد . "
خوزه رودریگز و پیغام به توریل :" او را با انگیزه و با امید دیدم . هفته قبل 90 دقیقه بازی کرد و کاملا خسته بود . او در کاستیا فیسک نیست و نمی خواستم برای این بازی رویش ریسک کنم اما چنین افرادی را دوست دارم . بازی خوبی مقابل آلکویانو داشت . غایبان زیادی داشتیم . این بچه شایستگی های زیادی دارد و با توجه به این که کاستیا به دنبال ناچو و موراتا بود ، به لیست اضافه شد . ترسی ندارم اگر بخواهد به بازی بیاید چرا که مطمئنا پاسخ مثبتی می دهد . "
توپ طلا :" وقت نشد به آن فکر کنم . گواردیولا مطمئنا وقت داشته چرا که در تعطیلات است . همین طور دل بوسکه چرا که تا سه ماه دیگر بازی نخواهد داشت . "