کد پرچم
کد پرچم
ری میستریو هوادار رئال است ، میدونستید ؟
Online User
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:2 | نویسنده : hassan7

به نقل از مرجع خبری رئال مادرید ری میستریو ( کشتی گیر ) هوادار تیم رئال مادرید است .

ری میستریو ، یکی از مشهورترین کشتی کج کاران جهان ، این فرصت را پیدا کرده بود تا با حضور در والدبباس با بازیکنان رئال مادرید دیداری داشته باشد . این ورزشکار مکزیکی با حضور در تمرینات رئال مادرید ، امضایی از رائول روی پیراهن رئال مادرید گرفت .

بازیکنان با ری میستریو که در والدبباس حاضر شده بود عکسهایی گرفتند . کشتی کج کار مکزیکی در این ملاقات مانند همیشه نقاب معروف خود را روی صورتش گذاشته بود . چند تا از بازیکنان رئال مادرید نیز به او گفتند که از هواداران او هستند و بازی هایش را پیگیری می کنند . این مکزیکی با حضور در تمرینات رئال مادرید توانست که یکی از مهمترین آرزوهایش را به تحقق برساند و پس از گرفتن عکس و امضا با آنها گپی در مورد شرایط و حرکاتش زد .
جذابترین لحظه مربوط به تبادل هدیه بود . رائول ، کاپیتان رئال مادرید یک پیراهن امضا شده ی رئال مادرید را به ری میستریو اهدا کرد و ورزشکار مکزیکی نیز کمربندش را به او داد :" تجربه فوق العاده ای بود . خوشحالم که با بازیکنان رئال مادرید ملاقات کردم . از بچگی بازیهای آن ها را به همراه پدرم هر یکشنبه دنبال می کردیم .  از تلویزین مکزیک فوتبالهای کشورهای اروپایی را می دیدیم . کل خانواده ام از زمان حضور هوگو سانچز در رئال مادرید طرفدار این تیم شده اند . جذابترین بخش امروز ملاقاتم با کریستیانو رونالدو و رائول بود که بازیکنان محبوب بچه هایم هستند ."
او سپس در مورد تشابه کشتی و فوتبال گفتند :" شباهاتهایی دارند . در فوتبال در میان جمعیت انگیزه ای مضاعف ایجاد می شود و هر بازیکن شخصیت خاص خود دارد و کشتی گیر ها همین طور هستند . هر بازیکنی جای خاص خود را در زمین می گیرد ."
وی افزود :" وقتی اسم فوتبال می آید نمی توان از اسم رئال مادرید گذر کرد ."