کد پرچم
کد پرچم
لیست دربی با حضور خوزه رودریگز !!!!!!
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 18:52 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو ، مربی پرتغالی رئال مادرید لیست 19 نفره خود برای دربی مادرید مقابل اتلتیکو را قرار گرفت که حضور خوزه رودریگز ، بازیکن 17 ساله آکادمی در این لیست از نکات جالب و قابل توجه آن است . 
او در برنابئو مقابل آلکویانو در چهارشنبه گذشته برای اولین بار در رئال فیکس شد که به حدی عملکردش درخشان بود که توانست که در لیست رئال برای دربی قرار گیرد . آیتور کارانکا در تمجید از او گفته بود :" او نشان داد که می تواند تا آخر عمرش در برنابئو بازی کند . " او در بازی رفت در آلکوی هم اولین گلش در رئال را زده بود .
مارسلو ، رائول آلبیول ، مایکل اسین و گونزالو هیگوائین به علت مصدومیت از لیست خط خوردند . کاکا که مقابل آلکویانو از لیست خط خورده بود دوباره به لیست برگشته است . ناچو ، دنیس و آلوارو موراتا به علت حضور در بازی مورسیا - کاستیا در دربی حضور نخواهند داشت .
لیست کامل بدین شرح است : کاسیاس ، آدان ، خسوس ، آربلوا ، په په ، سرجیو راموس ، واران ، کاروالیو ، کوئنت رائو ، خدیرا ، ژابی آلونسو ، خوزه رودریگز ، اوزیل ، مودریچ ، کاکا ، کایخون ، دی ماریا ، کریستیانو و بنزما .
بازیکنان تا فردا شب در هتل در برنابئو اردو می زنند و پس از آن راهی استادیوم می شوند تا بازی را برگزار کنند . رئالی ها بدون استراحت از یکشنبه تمریناتشان را برای بازی با آژاکس پیگیری خواهند کرد .