کد پرچم
کد پرچم
دی ماریا :" رئال مادرید مترادف موفقیت و قهرمانی است
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 18:6 | نویسنده : hassan7

آنخل دی ماریا از حرفهای بازیکنان آلکویانو که می گفتند از قول او کلمه " به درک " را خطاب به خولیو ده دایوس در طول بازی برگشت مرحله یک شانزدهم کوپا دل ری شنیده اند کاملا ناراحت بود . این بازیکن این قضیه را تکذیب کرد و گفت :" هرگز به بازیکن حریف توهین نکرده ام و دوست ندارم چنین کاری انجام دهم . " 
ده دایوس در مصاحبه با آس در مورد بازیکن آرژانتینی گفته بود :" من از دی ماریا توپی را به شکلی سالم گرفتم . حتی بااو برخورد هم نکردم و سپس با تکل روی پای من آمد و من چیزی نگفتم . بعد کلمه " به درک " را شنیدم اما کار خودم را کردم . بعد از بازی خاوی لارا به من گفت که او گفته است :" بعد از بازی پیراهن مرا خواستی ، برو به درک . ""
دی ماریا از حرفهای خاوی لارا و ده دایوس سورپرایز شده بود و گفت :" من از بچگی آرزوی پیوستن به رئال بودم . خودم هم در تیمهای کوچک تر بازی کرده ام و در زندگی ام هرگز به دوستان فوتبالی ام توهین نکرده ام . برای من هرگز چنین قضیه ای درست نیست . بازیکنان حریف هم دوست من هستند . من خودم از تیمهای کوچک تر ، زندگی سطح پائین و یک خانواده ضعیف تر آمدم و هرگز حریف را تحقیر نمی کنم . "
وی ادامه داد :"هر بازیکن از کوچک ترین تا بزرگترین برای فوتبالش تا حد مرگ تلاش می کند . من حقیقتا از خبری که در برخی مطبوعات منتشر شد ناراحت شدم چرا که به شخصیت و بازی من توهین شد . من اصلاتم را فراموش کرده ام و دلیلی ندارد که فراموش کنم . "
وی در مورد دربی هم گفت :" سخت تلاش می کنیم تا برنده شویم و هوادارانمان را خوشحال کنیم . مطمئنم که از حمایت هواداران مان لذت خواهیم برد . این یک هفته خاص است چرا که در دربی مقابل اتلتیکو قرار می گیریم . فقط به بازی فکر می کنیم . هیچ چیز از دست نرفته چرا که با رئال مادرید هستیم . رئال مترادف موفقیت و قهرمانی است . به حریف احترام می گذاریم و کارمان را انجام می دهیم . "