کد پرچم
کد پرچم
دوئل رونالدو - فالکائو ، جنگ ماتادورها
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 18:4 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو و رادامل فالکائو ، ستارگان رئال مادرید و اتلتیکو هستند . کفش های این دو به خوبی با ارزشمندترین بخش فوتبال که گلزنی است عادت دارند . هر دویشان در دربی ها هم خوب کار کرده اند . کریتسیانو در هفت دربی هفت گل زده و فالکائو در یک دربی یک گل . آنها در جدول ال پی چی چی هم نزدیک به هم هستند . بازیکن پرتغالی در لالیگا 12 گل زده و بازیکن کلمبیایی 11 تا . سال گذشته در این مقطع ، کریستیانو 16 گل زده بود و فالکائو هفت تا . 
اما "ال تایگره " امسال بیش از همیشه درخشیده است . از هر چهار شوت او یکی گل شده است . در حالی که بازیکن پرتغالی برای هر گل به طور متوسط به هشت شوت نیاز داشته است . کریستیانو سه بازی پیاپی است که گل نزده است . در دو بار قبلی که رونالدو در چنین شرایطی قرار گرفته بود ، با هت تریک روندش را عوض کرد .
از طرفی آمار نشان می دهند که وابستگی رئال به کریستیانو در این فصل بیش از وابستگی اتلتیکو به فالکائو بوده است . قهرمان فینال بخارست در پنج بازی برای اتلتیکو گل نزده اما تیمش چهار تایش را برده و یکی را مساوی کرده است . در حالی که کریستیانو امسال در شش بازی برای رئال گل نزده که رئال مادرید در این بازیها یک برد ، یک تساوی و چهار شکست عایدش شده است .