کد پرچم
کد پرچم
تیاگو مندس :" اگر کریستیانو آماده باشد ، مهارش مشکل است
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 10:53 | نویسنده : hassan7

اتلتیکو مادرید شنبه آینده مقابل رئال مادرید بازی مشکلی خواهد داشت . تیاگو مندس ، هافبک اتلتیکو گفت که تیمش بی تردید برای پیروزی تلاش خواهد کرد هر چند که شانس رئال روی کاغذ بیشتر است . "
وی در مورد دربی پیش رو گفت :" بازی مشکلی خواهد بود . آنها تیمی هستند که پارسال صدرنشین شدند و بودجه ای نجومی دارند . تفاوت آنها با ما خیلی زیاد است اما این یک بازی فوتبال است و ما تلاشمان را خواهیم کرد . در چنین بازیهایی زمانی که شروع شوند ، هیچ چیز مهم نخواهد بود . حالا نوبت است . حالا با اراده پیروزی بازی می کنیم . می دانیم که رئال مادرید بخت اصلی پیروزی است . اما تلاشمان را می کنیم . "
وی افزود :" فاصله هشت امتیازی تاثیری روی این بازی نخواهد داشت . می دانیم که چه می خواهیم . می دانیم که در این لالیگا باید چه کار کنیم . بازی بعدی نوبت رئال خواهد بود و سعی می کنیم که در برنابئو از فرصتهایمان استفاده کنیم . باید تلاش کنیم که رئال را کنترل کنیم ، هر چند که می دانیم آسان نیست چرا که آنها بازیکنان بزرگ و ستارگان بین المللی دارند . آنها مثل همیشه مستحکم خواهند بود و تلاش می کنند که به رئال لطمه بزنند . "
تیاگو در مورد مورینیو گفت :" از نظر من در دنیا بهترین است . او زمانی مربی من بود و واقعیت این است که تاثیر زیادی روی فوتبال من داشت . عملکردش در میادین فوتبال و جامهایی که برد ، گویای همه چیز است . " و در مورد کریستیانو صحبت کرد :" او باعث شد که رئال پارسال در کالدرون برنده شود . بازیکنی است که می تواند بازی را تعیین کند . امیدوارم مقابل ما خوب کار نکند چرا که اگر کریستیانو آماده باشد ، مهارش مشکل است . "
تیاگو در مورد هم پستش در رئال ، ژابی نیز گفت :" او بازیکن بسیار مهمی برای تیمش است . او روند بازی را تعیین می کند و توانایی های زیادی دارد . رئال مادرید پر از ستارگان فوتبال جهان است و غلبه بر آنها خیلی مشکل است . "
بازیکن پرتغالی در مورد طلسم 23 بازی نبردن اتلتیکو در دربی ها گفت :" این برای هواداران ما خیلی مشکل است چرا که این بازیها برایشان خاص است اما طلسم ها بالاخره روزی شکسته می شوند و امیدوارم که این بازی نوبتش باشد . چنین روند بدی در دربی ها عادی نیست . من مقابل رئال با تیمهای دیگری هم بازی کردم و نتایج خوبی گرفتم اما امیدوارم با اتلتیکو هم امسال روندمان عوض شود . "