کد پرچم
کد پرچم
ماموریت ویژه په په - راموس برای مهار فالکائو
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 10:52 | نویسنده : hassan7

شنبه آینده دربی هیجان انگیزی در برنابئو برگزار می شود . بی تردید این بازی نبرد تاکتیکی حساسی خواهد بود که رادامل فالکائو در لباس سفید و قرمز ، از مهمترین بازیکنان در این بازی خواهد بود . بازیکن کلمبیایی یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر لالیگاست که شایعاتی در مورد حضورش در رئال در آینده وجود دارد .
سال گذشته ، فالکائو یک بار مقابل رئال بازی کرد . او در دور برگشت در ویسنته کالدرون در مقابل رئال بازی کرد . اتلتیکو آن بازی را با نتیجه 1-4 باخت اما بازیکن کلمبیایی از تنها موقعیتش استفاده کرد و در دقیقه 55 برای اتلتیکو یک ضربه سر عالی را به گل بدل کرد . او شنبه نیز مقابل تیمی قرار می گیرد که از کودکی اعلام کرده که شیفته آن است .
این اولین بازی او در برنابئو خواهد بود چرا که پارسال به علت مصدومیت در بازی تیمش در برنابئو حاضر نشد . این دربی یک محک جدی برای اوست تا بتواند که نظر مساعد سران رئال را جلب کند . او معمولا در بازیهای بزرگ کم نمی آورد و مقابل بارسا نیز گلهای خوبی دزه است .
شنبه بازی مهمی برای فالکائو در پیش خواهد بود . او که شروع فصل فوق العاده ای داشت و در هفت هفته اول ، 10 گل زد ، در چهار بازی اخیر افت کرده و فقط یک گل زده است . او در مقابل سویا از روی نقطه پنالتی گل زد و حالا این هفته باید مقابل په په و راموس محک بخورد . زوجی که یکی از بهترین زوج های خط دفاعی رئال هستند ، زندگی را برای فالکائو مشکل خواهند کرد . بی تردید نبردی تماشایی در پیش است .