کد پرچم
کد پرچم
مصاحبه سیمئونه(طنز)
Online User
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 9:42 | نویسنده : hassan7

سلام. این مطلب طنز هشتش و بعضأ برگرفته از حرفای اخیر سیمئونه سرمربی آتلتیکو مادرید هست:


سیمئونه: حالا که خائن رو کشتیم! یعنی شکستش دادیم راحت تر در مورد بازی با رئال صحبت میکنیم. اول از همه بگم فالکائو بازیکن عالی هستش

سیمئونه: ما میتونیم رکورد بزنیم. ببخشید یعنی میتونیم ببریم ولی خیلی سخته.نه سخت نیست فالکائو رو داریم. اونا هم رونالدو رو دارن خوب! پس ما امید کمی داریم ولی نه به هدف برد میریم. ما فالکائو رو داریم.

کاملأ رئال رو آنالیز کردم و فهمیدم راهی وجود نداره که جلوی رونالدو رو بگیریم. به هرکی گفتم به راه حل نرسیدم. تو اینترنت سرچ کردم به مقالات طنز و فکاهی رسیدم. اما یادمون باشه ما هم فالکائو رو داریم.

په په- راموس دیوار آتشینه ولی ما فالکائو رو داریم.


اختلافمون با بارسلونا مناسب هست ولی با رئال مناسب نیست. چون از ما خیلی سرتره.نه سرتر نیست. ما فالکائو رو داریم

اینکه فالکائو در گلزنی مهارتش از کریس بیشتر هست یعنی شما میگین کمتر هست؟نه داورا برای مسی و رونالدو سوت میزنن و گرنه از هر دوتاش بهتره

پی اس 13 بازی کردم. رئال با هتریک رونالدو سه هیچ منو برد. ببخشید یک یک شد. فالکائو هر دوتاش رو زد!


فالکائو خودش به اینجا رسیده. با پا اومده سانتیاگو. اوه یعنی خودش بازیکن کاملی شده. یعنی من هیچ تأثیری نداشتم؟ بلاخره الان ما فالکائو رو داریم.

و حرف آخرمم اینه که فالکائو فالکائو و فالکائو. به امید برد با توکل بر فالکائو