کد پرچم
کد پرچم
مودریچ یا اوزیل ، تردید مورینیو در ترکیب دربی
Online User
تاريخ : پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, | 19:2 | نویسنده : hassan7

مورینیو ترکیبش برای دربی شنبه مقابل اتلتیکو را می داند . مربی پرتغالی دوباره به بازیکنانی که شنبه گذشته در زمین بتیس باختند اعتماد می کند اما تنها تردیدش مربوط به استفاده از اوزیل یا مودریچ در پست بازیساز است . اگر در نهایت بازیکن آلمانی انتخاب شود ، رئالی ها همان ترکیبی را خواهند داشت که در بنیتو ویامارین با باخت مواجه شد . اما اگر به بازیکن کروات اعتماد شود ، ترکیب بازی چمپیونزلیگ مقابل سیتی تکرار خواهد شد . در هر دو مورد ، این دومین باری خواهد بود که از چنین ترکیبی استفاده می شود . 
اوزیل و مودریچ تنها بازیکنان فیکس تئوریک حاضر در ترکیب تیم مورینیو برای بازی با آلکویانو بودند . هر دویشان 90 دقیقه بازی کردند که بدین ترتیب تردید در این باره که کدامشان در ترکیب اصلی دربی قرار می گیرند افزایش می یابد . ده نفر دیگر مشخص هستند . در بازی قبلی فقط کوئنت رائو در پی مصدومیت آلبیول به زمین آمد و در این بازی فیکس می شود ، دی ماریا 30 دقیقه بازی کرد و بنزما 21 دقیقه . کریستیانو نیز پس از استراحتی که از روی نیمکت داشت دوباره به ترکیب بر می گردد .
بازیکن پرتغالی در سه بازی اخیر مقابل بتیس ، سیتی و اتلتیک گل نزده اما در دربی قبلی خوش درخشیده است . او پنج تا از هشت گل رئال در دربی های فصل 12-2011 را به ثمر رساند که در ویسنته کالدرون در پیروزی 1-4 هت تریک کرد و در برنابئو دبل . کریستیانو سیزده ماه بود که نشده بود که در سه بازی پیاپی گل بزند .
از طرفی حضور کاکا در ترکیب اصلی دربی تقریبا بعید به نظر می رسد چرا که کم کم باید آماده رفتنش در ژانویه شد .