کد پرچم
کد پرچم
لارا :" یک رائولی هستم ، کریستیانو لایق توپ طلاست "
Online User
تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 21:6 | نویسنده : hassan7

خاوی لارا ، ملقب به گوتی آلکویانو به خاطر چهره خاصش ، در بازی رفت هم مقابل رئال گل زد . وی در مورد روحیه جنگندگی تیمش می گوید :" در این باشگاه حتی اگر در دقیقه 90 با نتیجه 5-0 عقب باشی هم با تمام قوا می جنگی . ما با روحیه به برنابئو می آییم و چیزی برای از دست دادن نداریم . همه دوستانم رویای حضور در چنین استادیومی را دارند . " 
لارا تاکید کرد که رئال را بیشتر از بارسلونا دوست دارد . وی می گوید :" بارسا بچه های زیادی را در حال حاضر به خود جلب کرده است . البته علاقه به تیم ملی اسپانیا هم نسبت به قبل خیلی بیشتر شده است . من همیشه یک رائولی بوده ام . تقابل با او برایم خیلی می توانست خاص باشد . او بهترین بازیکن اسپانیایی است که دیده ام . "
او در مورد لقب " گوتی آلکوی " می گوید :" چند سالی است که موهایم بلوند شده اند . بیشتر به این خاطر است . سه سال است که چنین لقبی را به من داده اند . این لقب را دوست دارم چرا که همیشه به گوتی علاقه شده ام . "
وی در این باره که در بازی رفت پیراهنش را با اسین عوض کرد هم گفت :" او مثل من 15 پوشیده بود . درست است که قدرت بدنی او خیلی بیشتر از من است اما مطمئنا گرفتن پیراهنش خوشایند بود . اگر در این بازی رائول بود مطمئنا پیراهنش را می گرفتم . "
او در مورد کاشته هایی که می زند هم گفت :" بستگی به جایش دارد . کریستیانو خیلی خطرناک تر ضربه می زند اما اوزیل و ژابی هم خیلی خوب هستند . "

احترام به بازیکنی که سوخت
شاید بتوان بازیکنی که در سن 26 سالگی در دسته سوم توپ می زند را بازیکنی سوخته دانست که نتوانسته با وجود تمامی استعدادهایش در یک تیم بزرگ بازی کند . او که سعی می کند با فوتبال زندگی کند ، بدون هیچ گونه هراسی عشقش به رئال را ابراز می کند و به رئالی بودنش می بالد .
در شرایطی که آسان است که به رئال حمله شود و لوانته در یک بازی 27 خطا علیه رئال انجام می دهد (البته جدا از پاره شدن ابروی کریستیانو چرا که آن صحنه اصلا خطا گرفته نشد ...!) و در مقابل بارسا فقط هفت تا ، باید از خاوی لارا تشکر کرد که بدون هیچ هراسی می گوید که از کودکی رئال را دوست داشته و اسطوره اش رائول بوده است و از این که با گوتی مقایسه می شود خوشحال است . او کریستیانو را لایق توپ طلا می داند و بی تردید لیاقت این را دارد تا امشب در برنابئو مورد تشویق قرار گیرد . http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/27/copa_del_rey/1353974584_005515_1353974651_noticia_normal.jpg

--------------------

توماس رونکرو