کد پرچم
کد پرچم
فالکائو :" تساوی در برنابئو کافی نیست "
Online User
تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 18:19 | نویسنده : hassan7

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/27/primera/1353973669_521736_1353973811_noticia_normal.jpg

رادامل فالکائو ، بازیکن کلمبیایی اتلتیکو در مصاحبه با کادنا سر در مورد دربی شنبه گفت :" بازیکنان با امید برد بازی می کنند . پس از اتفاقاتی که افتاده تساوی هم شاید خوب باشد اما برای بردن به زمین می روند . ما همیشه می خواهیم برنده باشیم و روحیه جنگندگی داریم . من در دربی های بزرگی حضور داشتم و می دانم که در این بازیها شرایط فرق دارند . اما تساوی برای ما کافی نیست و فقط برد می خواهیم . " 

وی ادامه داد :" سال گذشته در بازی برنابئو مصدوم بودم و نتوانستم حاضر باشم . زمانی که تیم ملی کلمبیا به اسپانیا سفر کرد هم نبودم . بی تردید بازی در این استادیوم خیلی زیباست . می خواهم که شایستگی هایم را نشان دهم . بی تردید بازیکنان حرفه ای می دانند که چطور در فشارهای مختلف واکنش نشان دهند . " 

فالکائو در مورد طلسم سیزده ساله اتلتیکو در پیروزی در دربی گفت :" انگیزه مان دوچندان است . فرصت جدیدی داریم تا فوتبال خود را مقابل حریفان نشان دهیم . می خواهیم در این بازی برنده باشیم . به جلو نگاه می کنیم . بی تردید شرایطی که وجود دارند روی دربی اثر نمی گذارند و برای پیروزی بازی می کنیم . " 

وی در مور د آینده اش گفت :" گفته ام که دوست دارم در فوتبال کلمبیا بازنشسته شوم . می خواهم به تیمی در این کشور بپیوندم . البته از حضور در مادرید خیلی راضی هستم . "

وی ملقب به "ببر " در مورد حرفهای اخیر مورینیو گفت :" کنفرانس مطبوعاتی را ندیدم . به صحبت های مربیان تیمهای دیگر نگاه نمی کنم . بی تردید مورینیو در هر کشوری که بوده جنجال زیادی به راه انداخته است . " 

فالکائو گفت که گاهی با کاکا به کلیسا می رود :" ما با هم دوست هستیم و گاهی به آن جا می رویم . من قبل از بازیها معمولا دعا می خوانم . " و در این باره که با چه بازیکنان دیگری از رئال آشنایی دارد نیز گفت :" با کریستیانو نیز از طریق وکیل مشترکمان در ارتباط هستم . با هیگوائین نیز در ریور بودم ، او از من جوان تر هستم . "