کد پرچم
کد پرچم
مورینیو :" خوب است که باشگاه از من راضی نباشد "
Online User
تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 8:5 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید گفت که روابطش با باشگاه " مطابق معمول " است و انتقاداتش در شنبه گذشته پس از بازی با بتیس عادی است . وی رابطه اش با بازیکنان را هم معمولی دانست . 
مربی پرتغالی گفت :" من چند سالی است که در این باشگاه کار می کنم . رابطه ام با باشگاه ؟ سوالتان را نمی فهمم . رابطه ام مثل همیشه است . با بازیکنان چطور است ؟ ثل همیشه ، طبیعتا بستگی به نتایج بازی ها دارد . مطمئنا وقتی می بریم خوشحال هستیم و حس بهتری نسبت به زمان شکست ها داریم . این خیلی عادی است . "
مربی ستوبالی در مورد جایگاهش در باشگاه گفت :" من قرار نیست با کسی صحبت کنم . من یک کارمند هستم . باشگاه بالاتر از هر چیزی است و آنها می توانند بگویند که از کار من راضی هستند یا نه . در پایان باید ارزیابی کرد . خوب است که باشگاه از کار من راضی نباشد چرا که باعث می شود که فکر کنیم که باید بهتر شویم. در حال حاضر روابط خیلی خیلی خیلی خیلی خوب و بسیار فوق العاده ای با مدیر و خوزه آنخل سانچز دارم . اختلافات حرفه ای طبیعی هستند . این عادی است ، زندگی همین است . من چلسی را ترک کردم و هنوز روابط بسیار خوبی با آبراموویچ ، مدیر این باشگاه و افراد دیگری که در آن جا هستند دارم . "
او در مورد بازی فردا شب با آلکویانو گفت :" شاید زیاد خرسند نباشیم اما نمی توان پیروزی 1-0 یا تساوی را پذیرفت . سوتهای هواداران را می فهمم اما امیدوارم که آنهایی که بازی خواهند کرد بسیار با انگیزه باشند و مورد حمایت قرار گیرند . چهار بازیکن ویژه در این بازی خواهند بود : موراتا ، خوزه رودریگز ، موراتا و چریشف که می خواهند بازی کنند و لیاقت آرامش را دارند . هر چه هواداران بگویند با آرامش می پذیرم . نتیجه بازی رفت به سود ماست اما باید بازی خوبی نجام دهیم . باید پاسخ هوادارانی را بدهیم که در این ساعت و در این سرما به استادیوم می آیند را به خوبی بدهیم . شاید مردم سوت بزنند و به حق اعتراض کنند . اما تیم باید مسئولیت هایش را بپذیرد و به بهترین شکل بازی کند . اگر صعود نکنیم یک فاجعه کامل رخ می دهد . "
مربی ستوبالی در پاسخ به پرسشی در مورد افزایش فاصله با صدر جدول لالیگا به یازده گفت :" احتمال بردن لالیگا هست ؟ فعلا می خواهم به بردن کوپا فکر کنم و جمعه در مورد فاصله یازده امتیازی صحبت می کنم . دوباره به کنفرانس مطبوعاتی بر می گردم . در مورد بازی لوانته - بارسلونا هم مربی لوانته باید صحبت کند ، نه من . "
وی در این باره که گفته می شود هنوز برای فصل بعد برنامه ریزی نکرده هم گفت :" شما فکر می کنید که من برای سال بعد کار دیگری نکرده ام . دیگر چه می توانم بگویم . شما را دروغگو بخوانم ؟ نه ، ون که کار خوبی نیست . شاید من مربی خوبی نباشم اما یک حرفه ای هستم . البته نمی گویم که یک حرفه ای خوب هستم یا نه . "
مورینیو در مورد مشکل تیم مقابل بتیس گفت :" خوب بازی نکردیم اما یک گل خوب هم زدیم و مدت زیادی بازی دست ما بود . در مورد چیزهای بدی که در تیم من وجود داشت باید پس از بازی شنبه می پرسیدید ، نه امروز . روز شنبه منتظر سوالات خبرنگاران بودم نه حالا . ببخشید . "
وی در مورد تعویض اوزیل بین دو نیمه بازی با بتیس گفت :" ترجیح می دهم فردا در مورد بازی فردا صحبت کنم تا بازی شنبه . این سوالات باید در کنفرانس مطبوعاتی در سویا پرسیده می شد . سوالات امروز باید در مورد بازی فردا با آلکویانو باشند . سوالاتی که در مورد یک بازیکن خاص هستند باید با بررسی شرایط شخصی صورت گیرند اما شما خودتان خبرنگار هستید و یک سوال را با سوالی دیگر جواب می دهید . دیگر نمی خواهم در این باره صحبت کنم . "
مورینیو در مورد شیوه و تعصب بازیکنان درون زمین گفت :" ترجیح می دهم تا پایان فصل صبر کنم و بعد چنین ارزیابی داشته باشم نمی شود گفت که تیم مقابل سیتی همه تلاشش را کرد و مقابل بتیس نه . ترجیح می دهم بازی به بازی نظر ندهم ، در پایان فصل بهتر است . "