کد پرچم
کد پرچم
ژابی :" هنوز می توانیم لالیگا را ببریم "
Online User
تاريخ : سه شنبه 7 آذر 1391برچسب:, | 8:4 | نویسنده : hassan7

ژابی آلونسو ، هافبک سن سباستینی رئال مادرید در روز دوشنبه گفت که اعتقاد دارد که فوتبال " پر از شگفتی هاست " و با وجود فاصله با بارسلونا ، رئالی ها می توانند به لالیگا برگردند . " 
جو تیم پس از شکست :" وقتی می بازی شرایط فرق دارند . اما باید راه و روشی که داشتی را ادامه دهی . فردا و شنبه بازی مهمی داریم و باید بازی خوبی ارائه دهیم . تیم نباید تردید به دل خود را دهد . سعی می کنیم به خوبی خودمان را آنالیز کنیم . "
ارزیابی در پایان فصل به گفته مورینیو :" باید سعی کنیم که با فاصله به قضایا نگاه کنیم و روی بازیها تمرکز کنیم و خودمان بازی خودمان را نقد کنیم . "
لالیگا تمام شد ؟:" ما در ماه نوامبر هستیم . ماه های زیادی مانده اند و اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد . باید باور داشته باشیم که شرایط می توانست بدتر از این هم باشد اما فوتبال مملو از شگفتی هاست . "
عملکرد خوب اتلتیکو :" به هیچ وجه شگفت زده نشدیم چرا که آنها را می شناختیم و این اتفاقی نیست . تعجبی نیست که در این جا هستند . تیم خبوی هستند و مربی بزرگی دارند که باعث می شوند همه گوش به زنگ باشند . "
اتلتیکو پس از 13 سال در جدول بالاتر از رئال است :" اگر در این رتبه از جدول هستند به این خاطر است که لیاقتش را دارند . آمار در چنین بازیهایی زیاد مهم نیستند . در این بازیها هر چیزی ممکن است که رخ دهد و باید تلاش کرد و لذت برد . بازی مشکلی خواهد بود اما می توانیم شکستشان دهیم . "
انتقادات مورینیو :" ما در ابتدا باید خودمان از خودمان انتقاد کنیم . باید ببینیم که کجای کارمان ایراد دارد . اگر مربی انتقادی می کند باید بیشتر به آن بها داد . "
تفاوت جدیت لوانته در بازیهایش با بارسا و رئال :" هر بازی تفاوت دارد و باید به این توجه داشت .فکر نمی کنم شل بازی کردن لوانته عمدی بوده باشد . "
تیمها مقابل بارسا جدی تر از بازی هایشان با رئال هستند ؟ :"فکر نمی کنم . پس از شکست ها آنالیزهای کوتاه مدت صورت می گیرد و نتایجی ممکن است گرفته شود . ما در برخی بازیها می توانستیم بهتر باشیم و در بخری بازیها به خوبی بردیم . "
شانس قهرمانی برای رئال :" چرا که نه ؟ هنوز خیلی مانده است و ممکن است که نتایج مثبت زیادی به وجود بیایند . تردیدی نیست که در حال حاضر ما بخت اصلی نیستیم اما تا پایان می جنگیم . "
تمدید :" نمی دانم . فعلا مهم نیست . من فصلی بسیار سخت را دارم و فعلا نوبت فکر کردن به این است . "
احساس تنهایی مورینیو :" باشگاه با مربی است . از او حمایت می کند و مادریدیسموها با او هستند . او بهترین مربی ممکن است . تردیدی ندارم که دوست دارم اکنون با او کار کنم . "
انگیزه مورینیو :" او را با انگیزه می بینم . البته طبیعتا پس از باخت ها ممکن است که همه به اندازه لازم خوشحال نباشند . "
جنجال های پیرامون تیم :" ما می دانیم که کجا هستیم و عجیب است که کسی از این جنجال ها سورپرایز نشود . وقتی می بازیم می دانیم که چه هفته مشکلی در پیش است . مهم است که خوب تمرین کنیم و آماده بازیهای میانه هفته شویم . "
بازی با آلکویانو :" فکر نمی کنم که این بازی دستگرمی باشد و نخواهد بود . سعی می کنیم فوتبال خود را ارائه دهیم چرا که بازیکنان حریف با انگیزه خواهند بود . "
جام مورد علاقه :" بردن دهمین چمپیونزلیگ زیبا خواهد بود . "
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/26/copa_del_rey/1353936276_400902_1353937125_noticia_normal.jpg