کد پرچم
کد پرچم
اوزیل: برای آزادی فلسطین دعا می کنم
Online User
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 12:23 | نویسنده : hassan7

. . . ماشالا به اوزیل . .. 

 

پایگاه اطلاع رسانی یورو اسپورت  روز پنجشنبه با اشاره به این که ˈمسعود اوزیلˈ تصویری از کودک فلسطینی که با پیراهن شماره 23 رئال مادرید متعلق به وی به شهادت رسیده است را برروی صفحه اجتماعی خود قرار داده است نوشت: چه دردناک است وقتی می بینم خون کودک بی گناهی در غزه به پیراهن شماره 23 رئال مادرید متعلق به من، آغشته می شود.

 

اوزیل اضافه کرد: برای این کودک فلسطینی که با پیراهن شماره 23 رئال مادرید متعلق به من در نوار غزه کشته شد، گریه کردم، کودک کوچک و بی گناهی که با پیراهن متعلق به من بازی می کرد و توسط یهودی ها کشته شد.

این بازیکن خط میانی تیم فوتبال رئال مادرید با آرزوی آزادی فلسطین و غزه افزود: برای آزادی غزه و فلسطین دعا می کنم.

یورو اسپورت اضافه کرد: مسعود اوزیل یکی از بازیکنان با اخلاق مسلمان می باشد که به دین خود پایبند است و پیش از هر دیدار دعا می خواند.

ˈحمید ابو دقهˈ کودک 12 ساله فلسطینی در حالی که، پیراهن شماره 23 رئال مادرید را به تن کرده بود در حملات وحشیانه جنگنده های رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسید.