کد پرچم
کد پرچم
تو این بازی خدا به دادمون برسه . . .
Online User
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 12:17 | نویسنده : hassan7

بازی قبلی رئال و بتیس از نظر داوری جنجالی بود

ایتورالده گونزالس ، داوری که رکورد دار قضاوت شکست های رئال است

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/11/22/primera/1353605319_782923_1353605756_noticia_normal.jpg

بازیهای رئال به شدت زیر ذره بین است . بازیکنان و مورینیو هر 90 دقیقه ای که وارد زمین می شوند تست ها را پشت سر می گذالرند . به همین علت است که هر حرکت داوران در بازیهای رئال با نقدهای متفاوتی مواجه می شود . چهارشنبه نوبت جیانلوکا روکی بود که در استادیوم اتحاد به سود سیتی توپ بزند . اشتباهات مربی ایتالیایی مغز همه را منفجر می کرد . بازتاب عملکرد داور به حدی جنجال ساز بود که تلویزیون ها ، رادیو ها و روزنامه ها با آب و تاب به آن پرداختند . آربلوایی که در یک پنالتی عجیب که به معنی گل تساوی بازی بود ، کارت زرد دوم را گرفته بود و اخراج شده بود با لحنی قاطع گفت :" داور به ما لطمه زد . " 

اما سیتی تنها افتضاح داوری علیه رئال در هفته های اخیر نیست . دو هفته پیش نیز ددر سیوتات والنسیا مقابل لوانته ، پنالتی کایخون بحث بر انگیز بود و از طرفی گل تساوی آنخل برای لوانته آفساید بود . بدتر از همه این که داوید ناوارو با آرنجش کریستیانو رونالدو را له کرد تا در رختکن کتک کاری پیش بیاید . پس از آن چندین بازیکن لوانته با حرفهایشان علیه رئال آتش افروختند . در حالی که کارشناسان می گفتند که داوری به سود تیم میزبان بوده ، خوانلو این بازی را شرم آور خواند . حالا رئال شنبه باید در بنیتو ویامارین به مصاف بتیس برود ، نبردی که چند ماه پیش باز هم داور در آن نقش ایفا کرده بود . 

ایتورالده گونزالس ، داوری که رکورد دار قضاوت شکست های رئال است ، در ویامارین کارهایی کرد کارستان . در ابتدا هند روبن کاسترو در گل خورخه مولینا را ندید . مهاجم بتیس با دستش توپ را کنترل کرد و روی پایش انداخت و پس از آن به مولینا پاس داد تا دروازه کاسیاس را باز کند . عجیب این که ایتورالده بین دو نیمه جایش را به اروکوز ساگس ، داور چهارم داد . به هر صورت آن بازی را رئال برد اما ساگس پنالتی روی کاکا را نگرفت . 

گل سوم کریستیانو هم جنجالی بود . بازیکنان بتیس اعتقاد داشتند که در صحنه گل 3-2 ، خدیرا در موقعیت آفساید بوده است .