کد پرچم
کد پرچم
به جا مانده از بازی با سیتی : خوشحالی پلاتینی ؟
Online User
تاريخ : جمعه 3 آذر 1391برچسب:, | 1:17 | نویسنده : hassan7

Cristiano Ronaldo being fouled by Vincent Kompany, in Manchester City 1-1 Real Madrid, for the UEFA Champions League 2012-2013

قضاوت فاجعه بار جیانلوکا روکی ، داور ایتالیایی نگذاشت که در استادیوم اتحاد یک جشن فوتبال واقعی برپا باشد.

روکی ، همان اوربو
انگار تمامی ندارد . از زمانی که اوربو سه سال پیش در زمین چلسی شرم آور ترین اتفاقات دوره جدید چمپیونزلیگ را رقم زد (گواردیولا می داند منظورم چیست) این احساس ، شواهد و مدارک را درون قلبم داشتم که پلاتینی و سازمان متبوعش نمی خواهند که رئال مادرید به دهمین چمپیونزلیگش برسد . با کمال سادگی باید بگویم که معتقدم یا به این خاطر است که مرض دارند یا به این خاطر که برای یوفا گفته شدن اسرار درونش توسط مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی مشهور که با افتضاح اشتارک ، رو شد حسابی از درون سوخته و می خواهد هر طور که شده سد راه مربی پرتغالی شود . می خواستم باور کنم که این حقیقت ناملموس تمام شده است . یکی می گفت پلاتینی بالاخره به زیر دستانش گفته است :" بچه ها ، آرام باشید ، بالاخره باید به رئال هم مجال داد ... " اما این بار نوبت ظهور روکی بود . کسی که بی تردید نام " کوری " برایش شایسته تر است . او طوری رئال را مضحکه کرد که انگار شبیه کلوژ رومانی یا نوردشلند دانمارک است . او یک رسوایی دیگر را رقم زد . پنالتی کریستیانو را نگرفت تا سوء نیتش را نشان دهد . سپس سوت عجیبی در مورد آربلوا زد . روکی ایتالیایی می دانست که ضرب المثلی در کشورشان هست که می گوید :" شبیه یک اتفاق بود . " اما حقیقت این است که خیلی بیشتر از این حرفها بود . این یک لشکرکشی علیه رئال بود . یک قضاوت نامطمبوع که سلامت تورنمنت را کاملا زیر سوال می برد . من دوست دارم دهمین چمپیونزلیگ را ببریم اما با این داوری ها باید کلا قید فوتبال را بزنم . عجیب است که داور بازی به راحتی ببیند که خاوی گارسیا دارد آربلوا را هل می دهد و نگاهش را به سمتی دیگر می برد . یا مایکون ، کریستیانو را می زند و روکی عین خیالش نیست . چه مرگت است روکی ؟ از چیزی بدت می آید ؟ نکند تو یک داور پولکی هستی ؟

نگرانی
سیل پیغام ها و تماس ها از طرف مادریدیسموها به سمت من روانه شد ، حرفهای خشم آمیزی که باعث شد به فکر فرو بروم . نتیجه اش این بود که با خود گفتم :"رونکرو ، سر خودمان را کلاه نگذاریم ! باشگاه باید یک بار برای همیشه مشتش را روی میز بکوبد . گلایه های مورینیو طبیعی است . با پلاتینی هرگز نمی توان دهمین چمپیونزلیگ را برد . "

طلسم
آگوئرو هیچ حرفی برای گفتن نداشت و طلسم نبردنش مقابل رئال به 12 بازی رسید که آمار شگفت انگیزی است . آگوئرو در مقابل کاسیاس در موقعیت دروازه خالی زانو زد . کاپیتان توپی را گرفت که یادآور توپگیری او از پروتی بود . البته آگوئرو با یک پنالتی وهم آلود توانست ک هیک گل بزند .

خشمگین
البته باید یک چیز را در نظر گرفت . در حال حاضر سوریانو و بگیرستاین در سیتی مشغول به کار شده اند ، دو مدیریتی که در زمان قضاوت اوربو زیر نظر لاپورتا کار می کردند . همه چیز حاکی از آن است که بارسا داوران را تحت تملک خود در آورده است . وای به حالشان اگر فینال به آنها بخوریم . مورینیو ، منتظریم !