کد پرچم
کد پرچم
توجه سیتی به سفر مورینیو و دخترش
Online User
تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 20:18 | نویسنده : hassan7


 

 آنها جمعی از ستارگان را گرد هم آورده اند و از طرفی با حضور سوریانو و تکسیکی در جمع مدیران و سیلوا و خاوی گارسیا در جمع بازیکنان ، اسپانیایی تر هم شده اند . آنها از طرفی 120 میلیون یورو پول برای پیشرفت آکادمیشان کنار گذاشته اند . فران سوریانو در این باره گفته بود :" با این تجهیزات مطمئنا می توان موفق شد . " 

اساسا سیتی می خواهد که بزرگی کند . آنها می خواهند چیزی بیش از یک باشگاه ثروتمند باشند که همه پولشان را صرف خرید ستارگان بزرگ می کنند . آنها پس از 40 سال لیگ را بردند و حالا هدف بعدیشان پیدا کردن شخصیت است . 

آنها در لحظه آخر به لیگ انگلیس رسیدند اما باز هم بیشتر می خواهند . در حقیقت مالکان عرب این باشگاه نمی توانند بپذیرند که سیتی تیمی فاقد شخصیت باشد که در برنابئو فقط در زمین خودش بازی می کند ، دفاع می کند و نمی تواند توپ را نگه دارد . به همین خاطر است که به نظر می رسد این آخرین روزهای مانچینی در سیتی باشد . 

سیتی تحرکاتی که حول مورینیو رخ می دهد را به خوبی تحت نظر دارد 

 دختر و همسر مورینیو ، شنبه گذشته در لندن بودند که مطبوعات انگلیس این عکس ها را با آب و تاب پوشش دادند . در حقیقت انگلیسی ها اعتقاد دارند که مربی پرتغالی از شرایط خود راضی نیست و یکی از دوستان خانوادگی این مربی هم این را تائید کرده است . حالا باید دید که چه پیش خواهد آمد .