کد پرچم
کد پرچم
مانچینی :"برای مهار رونالدو باید پلیس را خبر کرد "
Online User
تاريخ : سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, | 20:15 | نویسنده : hassan7


شما اگه هواپیما و تانک و یه ازتش هم خبر کنید فایده نداره-حریف تون کریس رونالدو هست

کریستیانو در پنج بازی با یونایتد در زمین سیتی فقط یک گل زده و در دو تا از سه بازی اخیر در این زمین اخراج شده است . مانچینی در مورد این آمار گفت :" امیدوارم او در شب بد باشد چرا که مهار بازیکنی که در هر بازی یکی ، دو گل می زند خیلی مشکل است . این یک بازی مهم برای او و رئال است و می خواهند که به مرحله بعد صعود کنند . برای مهار او باید پلیس را خبر کرد "
مانچینی به بازیکن پرتغالی برای توپ طلا شانس می دهد . وی گفت :" رونالدو بازیکن بزرگی است و به خاطر گلهایی که پارسال زده لایق توپ طلاست . او به رئال کمک کرد که بالاتر از بارسلونا در لالیگا قرار گیرند . او و مسی بهترین بازیکنان دنیا هستند اما قهرمانی در لالیگا شانس رونالدو را بیشتر می کند . "
مربی سیتی گفت :" اگر در برنابئو نتیجه خوبی می گرفتیم شرایط برای ما حالا در گروه خیلی فرق می کرد . نا امید کننده بود . بازی کردن در آن جا آسان نیست . در نیمه اول بهتر بودیم اما در نیمه دوم شرایط عوض شد . در فاصله سه دقیقه به پایان نتیجه 1-2 به سود ما بود . باید نیرومند تر می بودیم و بازی را می بستیم . حالا شانسی برای صعود نداریم . البته فوتبال عجایب خاص خود را دارد . مردم چهار ، پنج سال است که منتظر دیدن رئال یا بارسلونا در این جا هستند . بازی مهمی است و باید خوب کار کنیم . "