کد پرچم
کد پرچم
کریستیانو
Online User
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:43 | نویسنده : hassan7



لینک مستقیم:

دانلود


لینک کمکی:

دانلود



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:37 | نویسنده : hassan7



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:33 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو در دربی مادرید خوش درخشید . او یک گل زد ، یک پاس گل داد و دو توپش هم با بدشانسی به تیرک دروازه حریف خوردند تا یکی از ستارگان بزرگ دربی باشد . 
کریستیانو پس از بازی گفت :" یک شب بزرگ برای ما بود . خوب بازی کردیم و توانستیم به اتلتیکو دو گل بزنیم . این یک پیروزی خیلی مهم بود . می دانستیم که بازی سختی خواهد بود اما بهتر از آنها بودیم . بردن دربی همیشه خوب است و توانستیم که از پس آن بر بیاییم . "
این بازیکن در مورد عملکرد خودش در این بازی گفت :" از کار خودم راضی هستم چرا که توانستم یک گل بزنم و یک پاس گل به اوزیل بدهم . اما تیم مهم تر از هر چیزی است که مهم بود که در دربی خوب کار کند . "



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:32 | نویسنده : hassan7

مارسلو ویرا پس از آن که در ماه اکتبر زیر نظر دکتر نیک فن دیک پای راستش را جراحی کرد ، در حال ریکاوری است . او اعتقاد دارد که می تواند دی ماه به میادین برگردد اما هرگز انتظار نداشته که این قدر از میادین دور باشد . او در مصاحبه با گلوب اسپورت گفت :" پایم را حس نمی کردم ، زانوهایم می لرزیدند اما فکر نمی کردم مصدومیتم این قدر بد باشد ."
بازیکن رئال که به جایگاهی در ترکیب تیم ملی برزیل رسیده ادامه داد :" خودم را بهترین دفاع چپ جهان می دانم چرا که توقعات از من همین را می خواهد . باید بیشتر به فکر خودم باشم و بهتر باشم . "
وی در مورد مقایسه شدنش با روبرتو کارلوس گفت :" او الگوی من است ، هر کسی این را می داند . حتی همین حالا هم وقتی از او صحبت می کنم هیجان زده می شوم . او همیشه بهترین بود . "



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:31 | نویسنده : hassan7

اوزیل در مقابل حریف محبوبش به خودش آمد . بازیکن آلمانی باز هم زیبایی فوتبال را به رخ کشید و در نیمه دوم توانست که به خوبی بازی را کنترل کند و بدرخشد . در نیمه اول او تا حد زیادی تحت تاثیر بازی فیزیکی حریف بود اما وقتی که بازی آرام تر شد و اتلتیکو خسته تر شد ، اوزیل فضای بیشتری پیدا کرد و خودی نشان داد . 
اولین حرکتش با گل ختم شد اما به غیر از آن یک پاس نابغه وار هم به کریستیانو داد که ضربه بازیکن پرتغالی با بدشانسی به تیرک خورد . اوزیل در هفت بازی مقابل اتلتیکو چهار گل زده است ، سه تا در برنابئو و دو تا در ویسنته کالدرون . یعنی محبوب ترین حریفش از نظر گلزنی بوده است .
از طرفی او برای دومین بازی پیاپی در برنابئو گل زد . او نشان داد که اگر مورینیو او را بین دو نیمه تعویض نکند ، می تواند در نیمه دوم جادو کند .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:58 | نویسنده : hassan7

با توجه به استقبالی که از عکسای قبلی شد الان سری سوم از عکسای باحال و توپ رو میزارم

خخخخخ ببین نژادپرستا هم واسه ما شاخ و شونه می کشن ! ایول کریم :))

هه هه هه می خندیم به بانو مسی ! =))

دو زوج خوشبخت و کلاس

مدیونین اگه بگین این عکس فتوشاپه ...! نگاه کریس ، خداست برا خودش

سیستم 4-3-3-3 معروف بارسا !

این بچه کیه ؟؟ جمش کنین ..

2 دفاع مقابل هم !

ساکت کوچولو .. به ما نمی خوری

افتخارات فردی .. کمه مگه ؟!

گلادیاتور رونالدو .. همون گلادیاتوری که اسمش میاد بارسایی ها دستپاچه میشن .. مخصوصا ژیان !

خخخخخخخخ تحقیر ینی این  - واسه سوپرکاپ



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:57 | نویسنده : hassan7

کی از سایت های هواداری به بازیکنان رئال پس از دربی مادرید نمره داد . 
کاسیاس 9 : در همان لحظاتی که فرصت داشت با واکنش های خوبش وظایفش را انجام داد . دروازه بانی رئال آسان نیست ، باید همان معدود توپهای سختی که می آید را مهار کرد و جایی برای اشتباه وجود ندارد . کاسیاس مقابل اتلتیکو توانست که تنها شوت های خطرناک حریف را مهار کند . یکی از سخت ترین لحظات در نیمه اول مقابل فالکائو بود که ایکر از پس آن بر آمد .
آربلوا 7: وظایفش را به خوبی انجام داد . شاید بخت هم در این بازی به او روی آورد که فیلیپه لوئیز با مصدومیت مواجه شد و نتوانست بازی کند چرا که مسلما کارش مقابل کاتا دیاز خیلی آسان تر بود . آربلوا از این فرصت استفاده کرد و یک بازی موفق و مطئن را داشت .
په په 8: در ابتدا چند اشتباه در کار با توپ داشت و توپ را به شکلی بد به حریف لو داد اما به مرور بهتر شد . او در مقابل فالکائو به خوبی کارش را انجام داد و در کنار سرجیو اجازه نفس کشیدن به خط حمله اتلتیکو را نداد .
راموس 8: او بسیار عالی بود و کارهایی که باید انجام می داد را به درستی انجام داد . او یک مرحله بالاتر از بقیه هم تیمی ها بود و سرحال به نظر می رسید . بهترین مدافع تیم بود .
کوئنت رائو 7 : در کارهای تدافعی هم سطح هم تیمی هایش بود . نقش زیادی در موفقیت رئال مادرید داشت . از جناح خود موقعیت های زیادی ایجاد کرد و خوانفران را آزار داد .
خدیرا 7: وظایفش را انجام داد ، بازی حریف را همان طور که مورینیو می خواست تخریب کرد . در نیمه دوم فعال تر از نیمه اول بود . او به خوبی توپ ها را می ربود و سپس توپ را به هم تیمی هایش می داد . شاید بتواند در بازیسازی هم بهتر از این باشد ، مثل بازیهایش در تیم ملی آلمان .
ژابی 7: مثل همیشه دوید و جنگید . او توپ ربایی می کرد و بازی را می ساخت . هافبک سن سباستینی البته امسال شگفت انگیز نیست و تا حد زیادی زمینی شده است . اما در همه احوالات باید گفت که او ضروری است .
دی ماریا 7: فقط می دوید و سعی می کرد که با فشار آوردنش اتلتیکویی ها را آزار دهد . سعی کرد که در خدمت تیم باشد هر چند که باز هم گاهی تکروی می کرد . در نیمه دوم با کایخون تعویض شد .
اوزیل 9: در نیمه اول محو بود اما در نیمه دوم درخشید . در 45 دقیقه اول حرکاتش موثر نبودند اما در نیمه دوم فضای لازم را برای خودنمایی پیدا کرد . گل دوم تیمش را زد و همکاری خوبی در حملات داشت . وقتی با مودریچ تعویض می شد توسط هواداران تشویق شد .
کریستیانو 9: همان بازیکنی شد که رئال مادرید می خواهد . طلسم گلزنی خود را با یک کاشته تماشایی به اتمام رساند . به دفاع کمک کرد تا برنابئو تشویقش کند و پاس گل دوم را به اوزیل داد . می توانست بیشتر هم گل بزند اما تیرک ها اجازه ندادند . دو بار توپهایش به تیرک خوردند .
بنزما 8: به مرور در جریان بازی بهتر شد . زیر سایه کریستیانو و اوزیل بود و به ندرت موقعیت هایی داشت . نتوانست که مثل همیشه بدرخشد و فقط چندین حرکت چشم نواز داشت .
کایخون 7: به جای دی ماریا به زمین آمد و فرصت چندانی برای نشان دادن خودش نداشت اما همین که در جریان بازی بود ، نکته مثبتی است .
مودریچ : در دقایق اخر به جای اوزیل به زمین امد که چیزی برای نشان دادن نداشت .
خوزه رودریگز : مورینیو دقایقی به او فرصت داد . بازی نکرد اما توسط هواداران تشویق شد .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:50 | نویسنده : hassan7

ئال مادرید توانست که طلسم شکست نخوردن در دربی مادرید را به 14 سال برساند و باز هم حریف دیرینه را شکست دهد .

پند

هر بار که دربی ها میان اتلتیکو و رئال را می بینم ، به یک حقیقت که در ذهنم شکل گرفته مطمئن تر می شوم : اگر رئال قرار بود که هر هفته با تیم همشهری سفید و قرمز پوش بازی کند ، مطمئنا همه تورنمنت ها را ویران می کرد . رئال در برابر اتلتیکو کاملا راحت بود و اصلا برایش اهمیتی نداشت که بارسا در جدول این قدر جلو افتاده است . بازی با 14 امتیاز اختلاف شروع شد اما رئالی ها در زمان سوت آغاز اصلا چنین حسی نداشتند . مورینیو می خواست که در چمن سبز ، به این هواداران فوق العاده که برنابئو را تبدیل به یک تندباد امید کرده بودند ، امید بدهد . در ابتدا این ضلع جنوبی بود که کری خوانی را شروع کرد :" هزار بازی ، هزار برد . " اتلتیکو سیمئونه با تلفیقی از استرس و شجاعت کارش را شروع کرد اما در نهایت درست مثل تبلیغات روی پیراهنش بازی کرد . اتلتیکو شبیه آذربایجان شده بود . آنها از 24 دربی اخیر 18 تا را باخته اند و شش تا مساوی شده است . ارتش سفید در این بازیها 52 گل زده و فقط پنج گل خورده است . یک فاصله ارزشمند که بی تردید استرس روانی آن بیش از هر چیزی است . این را باید به حرکات ناپسند برخی بازیکنان نظیر دیگو کاستا (از دقیقه 1 قاطی داشت) یا گودین اضافه کرد که تصویر خوبی که از اتلتیکو در ذهن مخاطبان به جای گذاشته بود را هم از بین بردند . مطمئنا در نیوکمپ ، دو هفته دیگر خواهیم دید که اتلتیکو به شایستگی سوار قطار رقابت بر لالیگا شده است . درود بر همشهری ها !

دربی کریستیانو
او دیر به اتوبوس اردوی تیم برای دربی رسید اما نا امید نشد . کریستیانو برای گلزنی این بازی را انتخاب کرده بود . با قدرت و توانایی هایش توانست که یک شوت فوق سنگین روانه دروازه حریف کند تا باز هم با توانایی های بی بدیلش اثبات کند که این پسر شایسته محله فونچال ، باید و باید توپ طلای 2012 را بگیرد . امسال او چکش ثور ، بختک جان دروازه بان ها ، آرزوی مرگ حریفان در راه بهترین لالیگای تاریخ بود . هشت ماه پیش بود که در کالدرون ، کورتوا را با یک گل از روی ضربه کاشته گیج کرد . اما این بار هم جوان بلژیکی شانس نداشت . فاصله مناسب بود تا کریستیانو یک شوت چرخشی ، بی نظیر و نیرومند همچون خودش را روانه دروازه حریف کند . برنابئو اسطوره و قهرمانش را در آغوش گرفت . فقط تیرک ها می توانستند اجازه دهند که این " نابودگر " نتواند که هت تریکش را تکمیل کند و با خنتو برابری کند (کریستیانو فقط یک گل تا اسطوره کانتابریایی که شش بار قهرمان اروپا شد ، فاصله دارد) . کریستیانو همچنان باید در سالهای آتی پرچمدار این تیم بماند . این که باشگاه نیمار را می خواهد باعث می شود که فکر کنی که کارت عضویت خود را باید باطل کنی . این مثل مقایسه رافائل نادال و تسونگاست ...

حرکت مورینیو
کاری که مورینیو مقابل 98 عکاس در ساعت 23:50 انجام داد غیر ضروری بود اما به جایش باید از حرکت زیبایش در مقابل توهین هواداران دو آتشه به همکارش تشکر کرد . از مورینیو تصویری ساخته شده که کمتر کسی باورش می شود که چنین حرکات زیبایی هم از او سر بزند . از نظر مربیگری او همچنان در دنیا بهترین است . اگر او به کارش بدون جنجال ادامه دهد ، می تواند تا سال 2020 این جا بماند و جام ها را ببرد .

خوشحالی ماردیدیسموها
هواداران با خوشحالی و رضایت به خانه ها رفتند . افتخار شهر در این بازی بود و فاصله 11 امتیازی تا ماه می حل می شود . خوزه رودریگز هم اولین بازی لالیگایی خود را داشت که مرا یاد رائول انداخت . او هم 17 ساله بود و اولین گل لالیگایی خود را به همین رقیب زد . آینده از آن ماست رفقا .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:45 | نویسنده : hassan7

نظرتون راجع به استارت و دوئه دیشب رونالدو چیه؟

96 متر رو تو 10 ثانیه رفت.


به نظر من از کار بولتم شاختر بود اون 100 متر مستقیم رو با کفش دو و رو پیست تارتان تو 9.58 دوید کریس مسیر شکسته رو با استوک اونم رو چمن تازه بعد 75 دقیقه بازی تو 10 ثانیه دوید

آپلودسنتر رویای کره ای



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:45 | نویسنده : hassan7





    Cristiano Ronaldo Vs Atletico Madrid Home 1/12/2012

    FLV|360P|61MB|9:35

    Direct Link | Hotfile

   [ Cristiano Ronaldo vs Atletico Madrid HD [ Dec.1 2012

    Direct Link | Hotfile



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:43 | نویسنده : hassan7

فرستنده توسط : یه هواداررونالدو در بازی شب گذشته رئال برابر اتلتیکو که با برتری 2 بر صفر سفیدپوشان همراه بود رکورد کم نظیری در سرعت برای خود ثبت کرد. رونالدو در یکی از صحنه ها(دقیقه 78 بازی) روی ضد حمله سریع رئال، فاصله 96 متری درون محوطه جریمه تیم خود را تا محوطه جریمه حریف طی 10 ثانیه طی کرد تا رکورد سرعت 9.6 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند، گرچه ضربه وی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.رکورد دوی 100 متر جهان از آن یوسین بولت، رکورد دار المپیک و جهان است که موفق شد در مسابقات جهانی برلین در سال 2009، 100 متر را در 9.58 ثانیه بدود و میانگین سرعت 10.43 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند. با این وجود رکورد 9.6 متر بر ثانیه رونالدو رکوردی است که بیشتر در مسابقات دوی 100 متر دیده می شود و برای یک بازیکن فوتبال رکوردی فوق العاده ای به حساب می آید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:42 | نویسنده : hassan7

مطبوعات بین المللی :" رونالدو پادشاه دربی "


Cristiano Ronaldo free-kick stance and concentration, in Real Madrid 2-0 Atletico Madrid, for La Liga 2012-2013

کریستیانو رونالدو یکشنبه ستاره مطبوعات بین المللی بود . چهره خوشحالش پس از گلی که به اتلتیکو زد ، تیتر بخش ورزشی بسیاری از روزنامه ها را در بر گرفته بود ، هم در اسپانیا و هم در خارج از کشور .
ال پایس به تمجید از کریستیانو پرداخت و نوشت :" رئال مادرید ، اتلتیکو را نادیده گرفت . " و به درخشش کریستیانو در ضربات کاشته اشاره شده است :" او اتلتیکو را محو کرد و به فضا فرستاد . " این روز نامه ادامه داد :" کریستیانو باز هم یک ضربه آزاد نمایشی زد که به گل بدل شد و دیگر ضربه اش هم به تیرک خورد . به اوزیل پاس گل داد و ضربه دیگرش هم می توانست گل شود اما توپش به تیرک خورد . کریستیانو نبض بازی را به دست داشت . فقط بدشانسی مانع از آن شد که توپهایش به گل بدل شوند و تیرک را نشانه گرفتند . "
مطبوعات پرتغال هم به تمجید از ستاره کشورشان پرداختند . اوجوگو در مورد بازی یکشنبه تیتر زد :" رونالدو برای اتلتیکو زیادی بود . " و به پیروزی او در دوئل شخصی خود با فالکائو ، بازیکن سابق پورتو اشاره کرد .
رکورد نیز این گونه خبرش را تنظیم کرد :" رونالدو ، پادشاه دربی " و ابولا نیز به همه پرسی مورینیو پیش از بازی اشاره کرد و به تمجید از توانایی کریستیانو برای حل کردن دربی پرداخت .
باقی مطبوعات ملی اسپانیا نیز به پیروزی رئال در دربی اشاره کردند و نقش کریستیانو را مهم داشتند . آ ب ث نوشت :" یک دربی دیگر ، یک نتیجه ترکرای دیگر . غلبه رئال بر یک اتلتیکوی بی کمک . "و در ادامه آمده است :" کریستیانو حریف را ذوب کرد . " لارازون نیز تیتر زد :" سلطه سنتی . " و به " نقش موثر " رونالدو اشاره کرد .
روزنامه ال موندو چاپ مادرید تائید کرد که ستاره پرتغالی نقش مهمی در پیروزی رئال داشته و نوشت :" ضد یخ کریستیانو. " و ادامه داد :" ستاره پرتغالی طلسم را با گل ، یک پاس گل و دو تیرک زنده نگه داشت . "
دیگر مطبوعات ورزشی اسپانیا هم از کریستیانو خوب گفتند . اسپورت نوشت :" کریستیانو یک شب خوب داشت و توانست که دربی مادرید را حل کند . " مارکا نیز تیتر " رئال کریستیانو " را انتخاب کرد .
اما سایت های ورزشی هم رونالدو را فراموش نکردند .در آلمان ، بیلد تیتر زد :" رونالدو و اوزیل دربی را تعیین کردند . " این روزنامه آلمانی ستاره پرتغالی را " سوپر استار " خواند و گفت که بزرگترین نکته این بازی "وجود اوزیل و رونالدو " در ترکیب رئال بوده است .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:37 | نویسنده : hassan7


Free celebrity, entertainment and fashion photos!

گل HD کریستیانو رونالدو: دانلود

 
گل FULL HD مسوت اوزیل: دانلود



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7


خوزه مورينيو ديشب قبل از شروع بازي به زمين مسابقه آمد و از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواست تا اگر اعتراضي نسبت به او دارند اعلام كنند اما در حين انجام مسابقه سوت نزنند و شعار عليه او و بازيكنان ندهند تماشاگران هم به تشويق خوزه پرداختند و با پلاكارد ها و بنر هايي كه در دست داشتند از خوزه خواستند كه در رئال بماند و به كارش ادامه دهد انصافا ديشب تماشاگران هم سنگ تموم گذاشتن و از لحظه ي اول تا پايان بازي تيم رو تشويق كردند. صداي سوت و يا اعتراضي هم شنيده نشد



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7

دیشب کریس 96 متر رو در 10 ثانیه طی کرد که با رکورد جهانی تقریبا نیم ثانیه فاصله داره (رکورد سرعت در دست اوسین بولت، قهرمان دو المپیک هست که 100 متر رو در 9.58 ثانیه دویده)

آپلودسنتر رویای کره ای



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد