کد پرچم
کد پرچم
کریستیانو
Online User
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 13:47 | نویسنده : hassan7

دوست دارید این دعوای چه کسایی باشه ؟ خخخخخ  اسم دو نفر رو بگید . حتما نظر بدید .



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:53 | نویسنده : hassan7

برای مورینیو فقط صعود از مرحله گروهی چمپیونزلیگ مهم است . این را در کنفرانس مطبوعاتی هم اعلام کرد :" اگر دوم شویم برای تیمهای اول یک مشکل خواهیم بود . " در حقیقت او مشکلی برای دومی در گروه ندارد . 
جالب این که او در هر دو باری که با اینتر و پورتو قهرمان اروپا شده است ، تیمهایش در مرحله گروهی دوم شده اند . شاید این آمار به درد خرافه پرستان بخورد اما آمار نشان می دهد که مورینیو در زمانهایی که تیمهایش در گروه هایشان دوم شده اند توانسته قهرمان اروپا شود .
از طرفی در شرایط گروهی فعلی دوم شدن هم بد نیست چرا که بسیاری از تیمهای پر ستاره نیز در گروهشان دوم هستند و عدم تقابل با آنها بهتر است .



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:52 | نویسنده : hassan7

نظرشما؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:51 | نویسنده : hassan7


نظرتون درمورد همه ی  عکس هابگید



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:50 | نویسنده : hassan7


بارسا هم که 2 بر 1 به رقیب "اسکاتلندی" خودش باخت 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدطوری نیس گریه نکنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حالا حالا ها از این باختا هست

 

من نمیدونم چرا الان ادم هایی مثل yas پاشونو تو این وب نمیزارن 

بابا نترسین مرد باشین 

من نمیدونم چرا اونایی که از رئال انتقاد میکردن الان نیستند 

که ببینن تیم خودشون از سلتیک 2 تا گل خورده 

بابا خوبه ما به 1 تیم آلمانی که قهرمانیهای زیادی هم داشته باختیم  اگرنه . . .

آقا dany هم که الان فکر کنم خیلی خوشحال باشه ....



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : hassan7

بخشی از دیوار زرد ، سه شنبه به برنابئو آمده بود . شاید اگر چشمانمان را می بستیم سخت بود که حدس بزنیم این بازی در مادرید است یا دورتموند . نزدیک به 7000 هوادار بورسیا ، اساتید سکوها شده بودند .
هواداران دورتموند بر طبق قواعد در طبقه چهارم در ضلع شمالی برنابئو قرار گرفته بودند اما آنها فضای بیشتری از آن چه به آنها اختصاص داده شده بود را در اختیار گرفته بودند . آنها به سکوهای برنابئو هجمه برده بودند و حتی برخی هواداران رئال را از سکوهایشان بیرون کرده بودند . با این که این بازی ریسکی اعلام شده بود ، در بعضی بخش ها هواداران دورتموند و رئال در کنار هم نشسته بودند که می توانست خطرساز شود .
هواداران دوترموند به طرز خستگی ناپذیری تیمشان را تشویق می کردند و سعی می کردند که سر و صدایشان را به گوش بازیکنان تیمشان برسانند . شرایط بازی به شکلی بود که آنها در لحظاتی صدایشان گوش ها را کر می کرد . زمانی که رویس گل را زد ، صدایشان در کل استادیوم به گوش می رسید .
آنها حتی رقیب کریستیانو رونالدو را در برنابئو مورد توجه قرار دادند تا شعارهای " مسی ، مسی " در برنابئو طنین انداز شود .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:49 | نویسنده : hassan7

خوزه کایخون مقابل بورسیا نشان داد که می تواند بر خلاف جریان آب حرکت کند . این بازیکن آکادمی چندین و چند فرصت خوب ایجاد کرد تا نشان دهد که در این دو سال حضورش در رئال بیهوده نبوده است . در میان خریدهای پر زرق و برق ، بازیکن سابق کاستیا از اسپانیول به کاخ سفید برگشت . هرگز نسبت به نیمکت نشینی اعتراض نکرد و نقش میانه خود را پذیرفت و همیشه در زمانی که فرصت داشت بهترین سطحش را ارائه داد . او در این دو فصل آمار گلزنی بسیار خوبی هم داشت : 14 گل در 1748 دقیقه . نیمه دوم عالی او مقابل دورتموند اتفاقی نبود . او می خواهد که ثبات داشته باشد . 
کایخون پارسال 1315 دقیقه بازی کرد و 13 گل زد . هر 101 دقیقه یک گل . پنج تا از این گلها در لالیگا بودند که چهارمینگ لزن برتر فصل رئال پس از مثلث جادویی بود . در چمپیونزلیگ پنج گل زد که فقط کریستیانو با 8 و بنزما با 7 گل بالاتر از او بودند . او به آپوئل گل زد و مقابل دینامو و آژاکس ، دبل کرد . در کوپا دل ری سه بار مقابل پونفرادینا گلزنی کرد . او در کل فصل ، پارسال فقط در پنج بازی فیکس بود . او در بازیهایی که فیکس بود دو گل زد . او دو پاس گل هم داد که آمار خوبی است .
در فصل فعلی ، کایخون اما شدت گلزنی پارسال را نداشته است . گلزنی را در بازی با مایورکا شروع کرد که در دقیقه 83 گل زد . او یکی از هشت بازیکنی است که برای رئال در لالیگا گلزنی کرده است . بازیکن موتریلی 433 دقیقه امسال بازی کرده که دو پاس گل هم داده است . در سوپرکاپ در نیوکمپ فیکس بود که عملکرد خوبی داشت . او در دقیقه 65 در زمانی تعویض شد که نتیجه 1-1 مساوی بود و مربی از او تشکر کرد . او همچنین در کوپا مقابل آلکویانو و برابر آژاکس در آمستردام فیکس بود . او فعلا پرچمدار آکادمی است .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : hassan7

ابهام آغاز شده است . در غیاب هیگوائین و بنزما ، حتی از گربه هم خبری نیست . بدین ترتیب مورینیو چه خواهد کرد . دو مهاجم نوکش مصدوم هستند و در سیوتات والنسیا حضور نخواهند داشت . پس باید یک راهکار پیدا کند . اما جواب او مشخص است : کریستیانو رونالدو .
ال پیپیتا مقابل دورتموند مصدوم شد و خوزه کایخون جایش را پر کرد . حضور وی باعث شد که کریستیانو به نوک خط حمله برود . با کمک کایخون ، رئال بازی بهتری ارائه دهد و رونالدو نیز تمامی توپها را تصاحب می کرد و این به نفع بازیش بود .
این شرایط ممکن است تکرار شود . این که کریتسیانو مهاجم کاذب باشد و کایخون از او حمایت می کند . احتمالش هست که کاکاکا هم جای کایخون را بگیرد . به موراتا هم می توان شانس داد .
این مشکل برای مورینیو جدید نیست . او قبل از این هم زمانی که نه بنزما و نه هیگوائین را در اختیار نداشت از کریستیانو استفاده کرده بود . در فصل اولش البته آدبایور در مدتی کمک کرد .
در اولین جام مورینیو در اسپانیا که رئال بر بارسلونا در جام حذفی غلبه کرد ، کریستیانو در کالدرون مهاجم نوک شد که تک گل بازی را زد . در چمپیونزلیگ همان سال در بازی رفت نیمه نهایی ، کریستیانو مهاجم نوک بود و دی ماریا و اوزیل پشتش بودند که در نیمه دوم آدبایور جای اوزیل به زمین آمد .



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:48 | نویسنده : hassan7

در گروهی که به قول مورینیو تیمهایش فقط لیاقت حضور در لیگ اروپا را دارند ، تیتو ویلانوا اولین شکستش را در بارسلونا تجربه کرد . در گروه گلابی ها که تیمهای درجه چندم اروپایی آن را پر کرده اند ، بارسا در مقابل سلتیک در گلاسکو شکست را تجربه کرد . 
شاید امتیاز دادن رئال در "گروه مرگ " اتفاق غیرمنتظره ای نباشد اما این که بارسلونا در چنین گروه ضعیفی امتیاز بدهد نشان می دهد که آنها نیز دچار مشکل هستند و تردیدی نیست که شبیه به بادکنکی شده اند که ترکیدنش دور از ذهن نیست . وانیاما روی کرنر گل اول سلتیک را به ثمر رساند . وات در دقیقه 83 گل بعدی را زد تا گل دقیقه 91 مسی بی ثمر بماند .
بارسا در این بازی تیم حاکم بر میدان بود اما سلتیک دقیق تر و اصولی تر بازی می کرد و به دنیا نشان داد که پیدا کردن پادزهر بازی بارسا ، کار سختی نیست . 
نتایج بازیهای دیگر بدین شرح است :
بایرن 6-1 لیل
والنسیا 4-2 باته بوریسوف
بنفیکا 2-0 اسپارتاک مسکو
اسپورتینگ براگا 1-3 منچستر یونایتد
کلوژ 1-3 گالاتاسرای
چلسی 3-2 شاختار
یوونتوس 4-2 نوردسیلند



تاريخ : پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : hassan7

همه بازیکنان دوست دارند شبیه کریستیانو رونالدو باشند . طبیعتا رسیدن به سطح فوتبالی ستاره پرتغالی مشکل است ، به همین علت می توان رفتارش را تقلید کرد . 
آلن پولیدو حالا از سبک خوشحالی بعد از گل رونالدو تلید کرده است . بازیکن تیم تایگرز مکزیک ، پس از گلزنی در دربی مقابل مونری ، حرکت رونالدو در نیوکمپ را تکرار کرد که تماشاگران تیم حریف را به سکوت دعوت کرده بود .
پولیدو در این بازی فیکس نبود اما در نیمه دوم جای لوئیز گارسیا به زمین آمد که یک گل حساس سه امتیازی به ثمر رساند . خودش می گوید :" کریستیانو رونالدو را تحسین می کنم و به همین خاطر شبیه

v4m9lkoxco8jfny3u68o.jpg
او خوشحالی کردم . از نظر من کریستیانو کامل تر از مسی است . "



تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 23:32 | نویسنده : hassan7

با توجه به نظرات اخیر که اکثرا میگن رونالدو منچستر 

بهتر از رونالدو رئال هست 

.: حالا ازتـــون میخوام بپرسم :. 

 

1-2-

 

1 یــــا 2 ؟

 

نظرتون رو خداییش بگین 

 

تا واقعا معلوم شه کدوماشون طرفدار بیشتری دارن تو این وبلاگ



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 23:31 | نویسنده : hassan7

نظرتون چیه؟

080a7b3ggb0za7t016q5.gif



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 23:30 | نویسنده : hassan7

 اگه گفتین کدوم کایخونه؟



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 23:29 | نویسنده : hassan7

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

1.سانتیگو برنابئو


2.تولد فیگو 3 روز پی بوده تبریک میگم


3.بعله


4.همونطور که قبلا هم گفتم بدجوری با این پسر حال میکنم داشتی با چه ظرافتی توپو کرد تو دروازه


5.یعنی واقعا خیلی این عکس قشنگه خیلی خوشم اومد ازش اصن عکس با عنوان امروز زدم فقط به خاطر این عکس


6.تیپ


7.کاسی


8.بنز بوکسر


9.کاپیتان کاکا


10.اینم تو حلقتون

 

اگه از این پستا میخواین نظرات بالا باشه اگه هم نه که هیچی



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, | 23:28 | نویسنده : hassan7


اگه تونستید بگید از سمت چپ بالا تصاویر 2 و 3 و 11 و 15 و 23 ، تصویر کودکی چه بازیکنانی است ؟
تا 20 آبان وقت دارید تا جواب بدید اگه نتونستید خودم میگم . اسم اون کسی رو که تونست بیشتر حدس درست بزنه به عنوان برنده تو وب قرار میدم .



صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 33 صفحه بعد