کد پرچم
کد پرچم
کریستیانو
Online User
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:42 | نویسنده : hassan7

کریستیانو با گلی که مقابل آژِاکس زد توانست که در کنار بوراک ییلمار ، بازیکن گالاتاسرای تبدیل به آقای گل چمپیونزلیگ شود . 
این دو بازیکن در هفته آخر مرحله گروهی چمپیونزلیگ گلزنی کردند تا بالاتر از مسی و اوساریوی پنج گله ، تا ماه فوریه با رکورد شش گل ، آقای گل چمپیونزلیگ باشند .
دور بعدی مسابقات در اواخر ماه بهمن برگزار می شود که تا آن موقع رونالدو می تواند عنوان آقای گلی را در اختیار داشته باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:42 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین مهاجمان تاریخ رئال است . او با گلزنی به آژاکس به رکورد 45 گل اروپایی زد تا از الکساندرو دل پیرو با 44 گل در چمپیونزلیگ پیش بگیرد . 
رونالدو حالا فقط دو گل تا اوزه بیو و چهار تا با آلفردو دی استفانو فاصله دارد . بازیکن پرتغالی آرام آرام رکوردش را بهبود می بخشد . او 34 تا از 45 گل خود در چمپیونزلیگ را در پیراهن سپید رئال به ثمر رسانده است . او در دو فصل اخیر به ترتیب 10 و 12 گل در چمپیونزلیگ زده بود و امسال هم تا کنون شش تا زده است .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:39 | نویسنده : hassan7

 

رونالدینیو ( هم تیمی سابق و دوست صمیمی مسی ) به مقایسه مسی و رونالدو پرداخته :

مقایسه مسی و رونالدو  :

" من سال ها با مسی هم تیمی بوده ام و او یکی از بهترین دوستانم است . مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است . رونالدو ؟ او تاریخ را از نو نوشته است . واقعا برای فوتبال خوشحالم که بازیکنی مثل او در آن فعالیت می کند . به جرئت می توانم بگویم ؛ تنها بازیکنی که می تواند به فوتبال هیجان خاصی بدهد ، کریستیانو رونالدوست . "

بهترین بازیکنان تاریخ :

" پله ، پله و پله . هیچکس از پله بالاتر نبوده است . "



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:38 | نویسنده : hassan7

پس از هفت ماه ، کریستیانو باز هم از روی ضربه آزاد گل زد . جالب این که قبلی هم به اتلتیکو مادرید بود . او در حال حاضر عنوان بهترین کاشته زن سالهای اخیر لالیگا را در اختیار دارد . 

در سه سال و نیم اخیر ، کریستیانو 11 گل را از روی کاشته ها زده ، تقریبا دو برابر مسی که در این مدت شش کاشته را گل کرده است ! پس از این دو ، نامهایی نظیر کاسورلا و بنیات با پنج کاشته و ژاوی با چهار کاشته قرار دارند .
کریستیانو بهترین کاشته زن فصل 10-09 با سه کاشته و 11-10 با پنج کاشته بود . پارسال فقط دو کاشته را گل کرد که مسی با 3 و بنیات و کاسورلا با 4 کاشته بالاتر از او قرار گرفتند . امسال هیچ بازیکنی بیش از یک کاشته را گل نکرده است .
حریفان محبوب رونالدو در کاشته ها ، ویارئال با سه تا و اتلتیکو با دو تا هستند . ختافه ، وایادولید ، ساراگوسا ، اتلتیک ، سوسیه داد و اوساسونا هر کدام با یکی در رده بعدی هستند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 16:37 | نویسنده : hassan7

کریستیانو امشب می تواند خود را در تاریخ رئال جاودانه تر کند . اگر گل بزند ، شمار گلهای لالیگایی خود را به 126 می رساند و با ششمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا یعنی خنتو برابری می کند . بازیکن پرتغالی در 116مین بازیش در سه فصل به این آمای می رسد . او به طور متوسط بیش از یک گل در هر بازی به ثمر رسانده است : 1.08 .
این در حالیست که خنتوی کانتابریایی که بهترین هافبک چپ تاریخ رئال است ، در 428 بازی این آمار را کسب کرد (18 فصل ، بین 1953 تا 1971) . او به طور متوسط 0.29 گل در هر بازی زد .
شمار 7 فعلی رئال تا کنون یک بار در استادیوم خوزه زوریا بازی کرده که مربوط به 14 مارس 2010 می شود و یک گل از روی ضربه کاشته به ثمر رساند ...
کریستیانو در 115 بازی موفق شده که 125 گل به ثمر برساند . آماری جاودانه که با بهترین گلزن های تاریخ رئال هم قابل قباس نیست . با همین تعداد بازی ، دی استفانو و پاهینیو 125 گل کمتر به ثمر رسانده بودند و پوشکاش 21 تا .
بازیکن پرتغالی در 166 بازی در رئال مادرید 167 گل به ثمر رسانده که بهترین میانگین تاریخ را در اختیار دارد و بالاتر از دی استفانویی است که در 396 بازی موفق به زدن 307 گل شد و به میانگین 0.77 گل در هر بازی رسید . پاهینیو در 144 بازی 124 گل زد و میانگین 0.86 را کسب کرد و پوشکاش نیز در 261 بازی 242 گل زد و میانگین 0.93 را از آن خود کرد .
کریستیانو نهمین گلزن برتر تاریخ رئال بالاتر از آمانسیویی است که در 471 بازی 155 گل زد . هدف بعدی رونالدو ، بوتراگوئنوست که در 463 بازی رسمی موفق به زدن 171 گل شد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 14:7 | نویسنده : hassan7

   

دانلود از لینک غیرمستقیم:


دانلود


دانلود ازلینک مستقیم:


دانلود




ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : hassan7

ریکاردو کاکا که امروز ها روی فرمه وکاملا آمادست، یک گل زیبا مقابل آژاکس با پای چپ بسمر رساند تا ورمیر مات و مبهوت بماند . هافبک برزیلی با این گل توانست که از ریوالدو به عنوان آقای گل برزیلی های چمپیونزلیگ بگذرد . 
کاکا با 28 گل توانست که از ریوالدوی 27 گله به عنوان آقای گل برزیلی ها در چمپیونزلیگ پیشی بگیرد . اولین گل کاکا در اروپا در 4 نوامبر 2003 مقبال بروخاس بود .
اولین گل کاکا در رئال در 30 سپتامبر 2009 بود که در پیروزی 3-0 مقابل مارسی گلزنی کرد .فعلا آقای گل چمپیوزلیگ بین برزیلیهاست،کم کم اگه مورینیو اجازه بازی بهش بده مطمئنم آقای گل بین همه ی بازیکنان میشه.اینو مطمئن باش.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:38 | نویسنده : hassan7

            vs   

 

 

دروازه بان ها : کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان : واران ، په په ، راموس ، کاروالیو ، ناچو و آربلوا
هافبک ها : اسین ، خدیرا ، کاکا ، اوزیل ، ژابی ، مودریچ ، کایخون و دی ماریا
مهاجمان : رونالدو ، بنزما و موراتا .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:32 | نویسنده : hassan7

 کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز در روز 1 سپتامبر با هم مکالمه ای جنجالی داشتند که روز بعدش کریستیانو گفت که " ناراحت " است . با هم نگاهی به این مکالمه جالب داریم . 
- "مدیر ، باید چیزی را بگویم . من راحت نیستم و می خواهم بروم . " 
- " اگر می خواهی بروی ، پول لازم برای خرید مسی را به من بده . " 
- " اگر مشکلت پول است ، فردا صبح با 100 میلیون می آیم " 
- "صد میلیون کافی نیست ، رقم فسخ قراردادت 1000 میلیون است
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:31 | نویسنده : hassan7

جزئیات بیشتر از حرکت اخیر کریس



خخخخخ سلتیک پلاستیکو !!



جام جام جام جام جام جام !



نوش جونت



می خندیم بهت ما پرتغالیا !



دون کریستیانو ( خداییش عجب عکسیه )



اینم مربوطه به همون عکسه اولی هس ... ال فراری !



ابهت و مردی کاپیتان



اینو ببین داره با کی ام کل میندازه !! کاپیتان ابدی ... !




تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو همچنان کجدار و مریز در مورد آینده اش در رئال مادرید صحبت می کند . وی در مصاحبه با رادیو تلویزیون کیپ ورد به مناسبت ملاقات با لوسیو آنتونس ، مربی تیم ملی این کشور در والدبباس در مورد آینده اش صحبت کرد . وی گفت :" یاد گرفته ام که فوتبال دنیای آسانی نیست ، به خصوص برای مربیان . برای من خیلی مشکل است که سالها در یک باشگاه بمانم."
مربی تیم ملی کیپ ورد برای یادگیری روش های مربیگری به زمین تمرین رئال مادرید آمده است . مورینیو در ادامه گفت :" من پرتغالی هستم ، کشور دریانورد ها و کاشف ها . من در کشورهای مختلفی بودم و فرهنگ و لیگ های متفاوتی را تجربه کردم . اسپانیا ، انگلیس ، ایتالیا و ... نمی دانم که در آینده چه چالش دیگری در انتظارم است . برای این که در جایگاهی قرار گیرم باید صد در صد با انگیزه باشم . تنها چیزی که می دانم این است که به تلاش ادامه می دهم . " 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنانش تا این حد به او احترام می گذارند هم خاطر نشان کرد :" بازیکنان وقتی بازی می کنند از مربیانشان خوب می گویند و وقتی بازی نمی کنند ، بد می گویند . من سعی می کنم با آنها روابطی را برقرار کنم اما 22 ، 23 یا 25 بازیکن در تیم هستند که فقط یازده تا بازی می کنند . من تلاش می کنم تا صادق باشم ، به همه به یک اندازه احترام بگذارم و گروه کاری خوبی را از دروازه بان اول گرفته تا دروازه بان سوم که تقریبا هیچ وقت بازی نمی کند ، تشکیل بدهم . من گروه های منسجم که یکدلی دارند را دوست دارم چرا که کارم را آسان تر می کند . " 
مورینیو در پایان گفت :" من آدمی هستم که زندگی اجتماعی چندانی ندارم . به ندرت مرا در مراسمی می بینید . اما راضی هستم چرا که خانواده خوبی دارم .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

:..به نام خدا..:

 

سلام به دوستان اول از همه بریم سراغ خبر های مهم:


#لوکا مودریچ در جمع ده بازیکن اول رئال مادرید از نظر دقیقه بازی در لالیگا.


#رئال مادرید در طی هفت بازی گذشته که در خانه وایادولید به میدان رفته است فقط دو پیروزی را کسب کرده است.

 

#کارانکا مربی رئال مادرید گفته نمیتوان به هواداران اطمینان بدهیم که در زمستان خرید و فروش بازیکنان را نداریم.

 

#نبود مارسلو و کوئنت رائو باعث شده تغیراتی در خط دفاع رئال ایجاد شود احتمالا اربلوا به چپ رفته و انجا را پوشش می دهد.

 

خوب بریم سراغ عکسایی که براتون اماده کردم:


اینم یه جایزه دیگه برای سلطان


319692_421875801216793_116174583_n.jpg

 

من به نظرم مسعود باید مدیر میشد


OnlyRealMadrid

 

اگه گفتین این عکس کیهفرشته

 

 

اینم عکسی از مارسلو و همسرش


532021_481881925198030_429327192_n.jpg

 

در اخرم کلیپی از رونالدو رو براتون گذاشتم امیدوارم پستم راضی کننده باشه



Direct Link


Rodfile

 

38MB|FLV



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

وقتی که کریستیانو رونالدو نا امید و خشمگین در بعد از ظهر اول سپتامبر به دفتر فلورنتینو پرز رفت ، مدیر گمان می کرد که پشت این خشم پنهانی ، پیشنهاد میلیونی امیر قطری پی اس جی یا آنژی روسیه کتمان شده ، پیشنهادی که خورخه مندس ، دلال و دوست نزدیک رونالدو را حسابی بی تاب کرده بود . به همین علت بود که پرز تصمیم گرفت که به فکر تمدید قرارداد کریستیانو که تا ژوئن 2015 اعتبار دارد ، افتاد .


پس از چهار ماه ، فلورنتینو اما بیشتر قضیه را درک کرده است . او فهمیده که مسئله فقط پول نیست . بهترین بازیکن تیمش به این علت فکر رفتن از باشگاه به سرش زده که حس می کند که برای عناوین فردی که بسیار برایش مهم هستند ، توسط باشگاه حمایت نمی شود و به همین علت پرز سعی دارد که هر طور شده مسئله را ختم به خیر کند .
مسئله روابط کریستیانو و فلورنتینو بر سر چند سوء تفاهم به کدورت گراییده شده است . این دو هرگز به هم نزدیک نبوده اند . از یک طرف شخصیت رونالدو طوری است که سخت می توان به او نزدیک شد و از طرفی پرز نیز شخصی نیست که بخواهد به بازیکنان تیمش نزدیک شود چرا که از تجربه دوره اول حضورش در باشگاه درس گرفته و نمی خواهد که به ستارگان تیمش رو بدهد .
کریستیانو همه چیز را در دلش نگه می داشت و سعی می کرد ناراحتی هایش را بروز ندهد اما ناگهان در روز 30 آگوست در زوریخ و در مراسم بهترین های یوفا که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد ، همه چیز به هم ریخت . آن روز او به اینیستایی باخت که ساندرو راسل ، مدیر بارسا ، خوزه ماریا برتموئو ، نایب رئیس و آندونی زوبیزارتا ، مدیر ورزشی این باشگاه او را همراهی می کرد . درست یا غلط ، او گمان می کرد که حضور امیلیو بوتراگوئنو باعث شده که کم اهمیت جللوه داده شود . به جز مدیر روابط آکادمیک ، فقط پدرو لوپز ، نایب رئیس سوم باشگاه در مراسم حضور داشت . دو روز بعد ، رونالدو به مدیر گفت که از این قضیه چقدر ناراحت شده است .
کریستیانو خود را بازیکنی بی بدیل می کند چرا که توانسته در رئال در 166 بازی 167 گل به ثمر برساند ، رکوردی که هیچ کس در تاریخ 110 ساله باشگاه به آن نرسیده بود . پس برایش قابل درک نیست که در باشگاه خودش کسی او را به عنوان یک ستاره بی نظیر نمی داند و به ضرس قاطع او را بهترین بازیکن جهان نمی داند . مثل کاری که بارسلونا با مسی کرد یا یونایتد در مورد خود او انجام می داد .
رونالدو اعتقاد دارد که این عدم حمایت آکادمیک باعث می شود که برای جوایز انفرادی ، نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد . او از این که در باشگاه از بنزما و اوزیل به عنوان برندگان آتی توپ طلا صحبت می کنند ، در حالی که خودش هر ساله جزء بخت های اصلی این جایزه است ، کاملا ناراضی است .
از طرفی او اعتقاد دارد که هیچ کس از سران باشگاه در مورد توهین های خارجی و انتقادات رسانه ای علیه این بازیکن پرتغالی واکنشی ندارد .

در فکر رفتن
در حال حاضر ، کریستیانو برایش هیچ اهمیتی ندارد که دو سال از قراردادش باقی مانده و می خواهد که در پایان فصل برود . او به اطرافیانش گفته که فعلا به پیشنهاداتش توجهی ندارد چرا که مسئله اش پول نیست اما مشکلش این است که از دست باشگاه راضی نیست . کریستیانو معتقد است که در یونایتد یا هر باشگاه دیگری ، با او برخوردی می شود که در حد تعصب و حرفه ای گری او می شود . او اغلب به دوستانش می گوید :" این جا به من احترام نمی گذارند . "
او توانست که در لالیگای اخیر نقش درخشانی داشته باشد و سهم بزرگی در قهرمانی رئال ایفا کند ، اما برخی هواداران در برنابئو همچنان او را شخصیتی مغرور می دانند . رونالدو هنوز فراموش نکرده که یک سال پیش در استادیوم پس از شکست به بارسلونا ، توسط بخش زیادی از هواداران هو شد .
اما به هر صورت در مورد مسئله تمدید قرارداد او نیز نکات مهمی وجود دارد . فلورنتینو نمی خواهد تراز مالی باشگاه را به هم بزند . کریستیانو با مالیات سالانه 25 درصد ، دستمزد 10 میلیون یورویی دریافت می کند . یعنی کریستیانو سالانه 12.5 میلوین یورو برای باشگاه هزینه دارد . اما با توجه به این که "قانون بکام" که باعث می شد مالیات کمتر شود ، لغو شده است ، مالیات به 52 درصد خواهد رسید که رشد قابل توجهی است .
با یک حساب و کتاب سر انگشتی مشخص می شود که اگر دستمزد رونالدو در قرارداد جدیدش به سالانه 15 میلیون یوور برسد ، رئال باید برای او سالی 31 میلیون یورو بپردازد ، یعنی دو و نیم برابر حالت فعلی. به همین علت است که تمدید قرارداد بازیکن پرتغالی تبدیل به یک سرگیجه شده و باشگاه می خواهد که با مسائلی نظیر پاداش ، تبلیغات و ... آن را حل کند . شاید رفتن کاکا در ژانویه بتواند یک کمک بزرگ باشد چرا که باعث می شود که بار پرداخت سالانه 10 میلیون برای یک بازیکن نیمکت نشین برداشته شود .

همراهی در زوریخ
رئال سعی کرده که از زمان جمله معروف " ناراحت هستم و باشگاه از این قضیه اطلاع دارد " در اوایل سپتامبر ، با رونالدو خوب تا کند . فلورنتینو که چشم به انتخابات سال بعد دارد ، تصمیم گرفته که روابطش با رونالدو را عادی سازی کند و به ستاره تیمش محبت کند .
دیروز روزنامه مادرید ال موندو گزارش داد که این مدیر در نظر دارد که در مراسم توپ طلا که 17 دی در زوریخ برگزار می شود ، رونالدو را همراهی کند . کاری که پیش از این هرگز انجام نداده بود .
کارمندان باشگاه مطمئن هستند که همه چیز حل می شود و آب سردی به این قضایا ریخته می شود . فلورنتینو می داند که رئال در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و حالا در نظر دارد که کریستیانو را آرام کند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:26 | نویسنده : hassan7

سایت فیفا صحبت های دیروز ایکر در جمع سی کودک در بوادیا مونته در مراسمی برای هیوندا را تحریف کرد و مدعی شد که بازیکن رئال پس از جام جهانی 2014 ، تصمیم به بازنشستگی از عرصه ملی می گیرد . این در حالیست که در همین صحبت ها بازیکن رئال اعلام کرد که حداقل تا 36 سالگی به کار حرفه ای ادامه می دهد . 
دیروز کودکان در مراسمی از ایکر سوال های متفاوتی پرسیدند که وی در مورد آینده خود گفت :" اگر قهرمان جام جهانی 2014 شویم ، باید آماده باز کردن راه به جوان تر ها شد . " 
وی هرگز نگفت که قصد بازنشستگی دارد و در این باره که آیا شانس قهرمانی دارند یا نه هم گفت :"اگر باز هم قهرمان شویم ، تجربه ای ایجاد می شود که شاید هرگز در تاریخ اسپانیا دیگر تکرار نشود .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:24 | نویسنده : hassan7


مسوت با وجود افتی که در اواخر سال 2012 داشت اما هم چنان آقای پاس گل جهان هست .

لیست آقای پاس گل های سال 2012 تا به اینجا :

1- اوزیل - 28 پاس گل

2- فرانک ریبری و فابرگاس - 24 پاس گل

3- مسی - 23 پاس گل

Viva Mesut




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 33 صفحه بعد