کد پرچم
کد پرچم
طنازی اوزیل مقابل حریف محبوبش
Online User
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:31 | نویسنده : hassan7

اوزیل در مقابل حریف محبوبش به خودش آمد . بازیکن آلمانی باز هم زیبایی فوتبال را به رخ کشید و در نیمه دوم توانست که به خوبی بازی را کنترل کند و بدرخشد . در نیمه اول او تا حد زیادی تحت تاثیر بازی فیزیکی حریف بود اما وقتی که بازی آرام تر شد و اتلتیکو خسته تر شد ، اوزیل فضای بیشتری پیدا کرد و خودی نشان داد . 
اولین حرکتش با گل ختم شد اما به غیر از آن یک پاس نابغه وار هم به کریستیانو داد که ضربه بازیکن پرتغالی با بدشانسی به تیرک خورد . اوزیل در هفت بازی مقابل اتلتیکو چهار گل زده است ، سه تا در برنابئو و دو تا در ویسنته کالدرون . یعنی محبوب ترین حریفش از نظر گلزنی بوده است .
از طرفی او برای دومین بازی پیاپی در برنابئو گل زد . او نشان داد که اگر مورینیو او را بین دو نیمه تعویض نکند ، می تواند در نیمه دوم جادو کند .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:57 | نویسنده : hassan7

کی از سایت های هواداری به بازیکنان رئال پس از دربی مادرید نمره داد . 
کاسیاس 9 : در همان لحظاتی که فرصت داشت با واکنش های خوبش وظایفش را انجام داد . دروازه بانی رئال آسان نیست ، باید همان معدود توپهای سختی که می آید را مهار کرد و جایی برای اشتباه وجود ندارد . کاسیاس مقابل اتلتیکو توانست که تنها شوت های خطرناک حریف را مهار کند . یکی از سخت ترین لحظات در نیمه اول مقابل فالکائو بود که ایکر از پس آن بر آمد .
آربلوا 7: وظایفش را به خوبی انجام داد . شاید بخت هم در این بازی به او روی آورد که فیلیپه لوئیز با مصدومیت مواجه شد و نتوانست بازی کند چرا که مسلما کارش مقابل کاتا دیاز خیلی آسان تر بود . آربلوا از این فرصت استفاده کرد و یک بازی موفق و مطئن را داشت .
په په 8: در ابتدا چند اشتباه در کار با توپ داشت و توپ را به شکلی بد به حریف لو داد اما به مرور بهتر شد . او در مقابل فالکائو به خوبی کارش را انجام داد و در کنار سرجیو اجازه نفس کشیدن به خط حمله اتلتیکو را نداد .
راموس 8: او بسیار عالی بود و کارهایی که باید انجام می داد را به درستی انجام داد . او یک مرحله بالاتر از بقیه هم تیمی ها بود و سرحال به نظر می رسید . بهترین مدافع تیم بود .
کوئنت رائو 7 : در کارهای تدافعی هم سطح هم تیمی هایش بود . نقش زیادی در موفقیت رئال مادرید داشت . از جناح خود موقعیت های زیادی ایجاد کرد و خوانفران را آزار داد .
خدیرا 7: وظایفش را انجام داد ، بازی حریف را همان طور که مورینیو می خواست تخریب کرد . در نیمه دوم فعال تر از نیمه اول بود . او به خوبی توپ ها را می ربود و سپس توپ را به هم تیمی هایش می داد . شاید بتواند در بازیسازی هم بهتر از این باشد ، مثل بازیهایش در تیم ملی آلمان .
ژابی 7: مثل همیشه دوید و جنگید . او توپ ربایی می کرد و بازی را می ساخت . هافبک سن سباستینی البته امسال شگفت انگیز نیست و تا حد زیادی زمینی شده است . اما در همه احوالات باید گفت که او ضروری است .
دی ماریا 7: فقط می دوید و سعی می کرد که با فشار آوردنش اتلتیکویی ها را آزار دهد . سعی کرد که در خدمت تیم باشد هر چند که باز هم گاهی تکروی می کرد . در نیمه دوم با کایخون تعویض شد .
اوزیل 9: در نیمه اول محو بود اما در نیمه دوم درخشید . در 45 دقیقه اول حرکاتش موثر نبودند اما در نیمه دوم فضای لازم را برای خودنمایی پیدا کرد . گل دوم تیمش را زد و همکاری خوبی در حملات داشت . وقتی با مودریچ تعویض می شد توسط هواداران تشویق شد .
کریستیانو 9: همان بازیکنی شد که رئال مادرید می خواهد . طلسم گلزنی خود را با یک کاشته تماشایی به اتمام رساند . به دفاع کمک کرد تا برنابئو تشویقش کند و پاس گل دوم را به اوزیل داد . می توانست بیشتر هم گل بزند اما تیرک ها اجازه ندادند . دو بار توپهایش به تیرک خوردند .
بنزما 8: به مرور در جریان بازی بهتر شد . زیر سایه کریستیانو و اوزیل بود و به ندرت موقعیت هایی داشت . نتوانست که مثل همیشه بدرخشد و فقط چندین حرکت چشم نواز داشت .
کایخون 7: به جای دی ماریا به زمین آمد و فرصت چندانی برای نشان دادن خودش نداشت اما همین که در جریان بازی بود ، نکته مثبتی است .
مودریچ : در دقایق اخر به جای اوزیل به زمین امد که چیزی برای نشان دادن نداشت .
خوزه رودریگز : مورینیو دقایقی به او فرصت داد . بازی نکرد اما توسط هواداران تشویق شد .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:50 | نویسنده : hassan7

ئال مادرید توانست که طلسم شکست نخوردن در دربی مادرید را به 14 سال برساند و باز هم حریف دیرینه را شکست دهد .

پند

هر بار که دربی ها میان اتلتیکو و رئال را می بینم ، به یک حقیقت که در ذهنم شکل گرفته مطمئن تر می شوم : اگر رئال قرار بود که هر هفته با تیم همشهری سفید و قرمز پوش بازی کند ، مطمئنا همه تورنمنت ها را ویران می کرد . رئال در برابر اتلتیکو کاملا راحت بود و اصلا برایش اهمیتی نداشت که بارسا در جدول این قدر جلو افتاده است . بازی با 14 امتیاز اختلاف شروع شد اما رئالی ها در زمان سوت آغاز اصلا چنین حسی نداشتند . مورینیو می خواست که در چمن سبز ، به این هواداران فوق العاده که برنابئو را تبدیل به یک تندباد امید کرده بودند ، امید بدهد . در ابتدا این ضلع جنوبی بود که کری خوانی را شروع کرد :" هزار بازی ، هزار برد . " اتلتیکو سیمئونه با تلفیقی از استرس و شجاعت کارش را شروع کرد اما در نهایت درست مثل تبلیغات روی پیراهنش بازی کرد . اتلتیکو شبیه آذربایجان شده بود . آنها از 24 دربی اخیر 18 تا را باخته اند و شش تا مساوی شده است . ارتش سفید در این بازیها 52 گل زده و فقط پنج گل خورده است . یک فاصله ارزشمند که بی تردید استرس روانی آن بیش از هر چیزی است . این را باید به حرکات ناپسند برخی بازیکنان نظیر دیگو کاستا (از دقیقه 1 قاطی داشت) یا گودین اضافه کرد که تصویر خوبی که از اتلتیکو در ذهن مخاطبان به جای گذاشته بود را هم از بین بردند . مطمئنا در نیوکمپ ، دو هفته دیگر خواهیم دید که اتلتیکو به شایستگی سوار قطار رقابت بر لالیگا شده است . درود بر همشهری ها !

دربی کریستیانو
او دیر به اتوبوس اردوی تیم برای دربی رسید اما نا امید نشد . کریستیانو برای گلزنی این بازی را انتخاب کرده بود . با قدرت و توانایی هایش توانست که یک شوت فوق سنگین روانه دروازه حریف کند تا باز هم با توانایی های بی بدیلش اثبات کند که این پسر شایسته محله فونچال ، باید و باید توپ طلای 2012 را بگیرد . امسال او چکش ثور ، بختک جان دروازه بان ها ، آرزوی مرگ حریفان در راه بهترین لالیگای تاریخ بود . هشت ماه پیش بود که در کالدرون ، کورتوا را با یک گل از روی ضربه کاشته گیج کرد . اما این بار هم جوان بلژیکی شانس نداشت . فاصله مناسب بود تا کریستیانو یک شوت چرخشی ، بی نظیر و نیرومند همچون خودش را روانه دروازه حریف کند . برنابئو اسطوره و قهرمانش را در آغوش گرفت . فقط تیرک ها می توانستند اجازه دهند که این " نابودگر " نتواند که هت تریکش را تکمیل کند و با خنتو برابری کند (کریستیانو فقط یک گل تا اسطوره کانتابریایی که شش بار قهرمان اروپا شد ، فاصله دارد) . کریستیانو همچنان باید در سالهای آتی پرچمدار این تیم بماند . این که باشگاه نیمار را می خواهد باعث می شود که فکر کنی که کارت عضویت خود را باید باطل کنی . این مثل مقایسه رافائل نادال و تسونگاست ...

حرکت مورینیو
کاری که مورینیو مقابل 98 عکاس در ساعت 23:50 انجام داد غیر ضروری بود اما به جایش باید از حرکت زیبایش در مقابل توهین هواداران دو آتشه به همکارش تشکر کرد . از مورینیو تصویری ساخته شده که کمتر کسی باورش می شود که چنین حرکات زیبایی هم از او سر بزند . از نظر مربیگری او همچنان در دنیا بهترین است . اگر او به کارش بدون جنجال ادامه دهد ، می تواند تا سال 2020 این جا بماند و جام ها را ببرد .

خوشحالی ماردیدیسموها
هواداران با خوشحالی و رضایت به خانه ها رفتند . افتخار شهر در این بازی بود و فاصله 11 امتیازی تا ماه می حل می شود . خوزه رودریگز هم اولین بازی لالیگایی خود را داشت که مرا یاد رائول انداخت . او هم 17 ساله بود و اولین گل لالیگایی خود را به همین رقیب زد . آینده از آن ماست رفقا .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:43 | نویسنده : hassan7

فرستنده توسط : یه هواداررونالدو در بازی شب گذشته رئال برابر اتلتیکو که با برتری 2 بر صفر سفیدپوشان همراه بود رکورد کم نظیری در سرعت برای خود ثبت کرد. رونالدو در یکی از صحنه ها(دقیقه 78 بازی) روی ضد حمله سریع رئال، فاصله 96 متری درون محوطه جریمه تیم خود را تا محوطه جریمه حریف طی 10 ثانیه طی کرد تا رکورد سرعت 9.6 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند، گرچه ضربه وی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.رکورد دوی 100 متر جهان از آن یوسین بولت، رکورد دار المپیک و جهان است که موفق شد در مسابقات جهانی برلین در سال 2009، 100 متر را در 9.58 ثانیه بدود و میانگین سرعت 10.43 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند. با این وجود رکورد 9.6 متر بر ثانیه رونالدو رکوردی است که بیشتر در مسابقات دوی 100 متر دیده می شود و برای یک بازیکن فوتبال رکوردی فوق العاده ای به حساب می آید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:42 | نویسنده : hassan7

مطبوعات بین المللی :" رونالدو پادشاه دربی "


Cristiano Ronaldo free-kick stance and concentration, in Real Madrid 2-0 Atletico Madrid, for La Liga 2012-2013

کریستیانو رونالدو یکشنبه ستاره مطبوعات بین المللی بود . چهره خوشحالش پس از گلی که به اتلتیکو زد ، تیتر بخش ورزشی بسیاری از روزنامه ها را در بر گرفته بود ، هم در اسپانیا و هم در خارج از کشور .
ال پایس به تمجید از کریستیانو پرداخت و نوشت :" رئال مادرید ، اتلتیکو را نادیده گرفت . " و به درخشش کریستیانو در ضربات کاشته اشاره شده است :" او اتلتیکو را محو کرد و به فضا فرستاد . " این روز نامه ادامه داد :" کریستیانو باز هم یک ضربه آزاد نمایشی زد که به گل بدل شد و دیگر ضربه اش هم به تیرک خورد . به اوزیل پاس گل داد و ضربه دیگرش هم می توانست گل شود اما توپش به تیرک خورد . کریستیانو نبض بازی را به دست داشت . فقط بدشانسی مانع از آن شد که توپهایش به گل بدل شوند و تیرک را نشانه گرفتند . "
مطبوعات پرتغال هم به تمجید از ستاره کشورشان پرداختند . اوجوگو در مورد بازی یکشنبه تیتر زد :" رونالدو برای اتلتیکو زیادی بود . " و به پیروزی او در دوئل شخصی خود با فالکائو ، بازیکن سابق پورتو اشاره کرد .
رکورد نیز این گونه خبرش را تنظیم کرد :" رونالدو ، پادشاه دربی " و ابولا نیز به همه پرسی مورینیو پیش از بازی اشاره کرد و به تمجید از توانایی کریستیانو برای حل کردن دربی پرداخت .
باقی مطبوعات ملی اسپانیا نیز به پیروزی رئال در دربی اشاره کردند و نقش کریستیانو را مهم داشتند . آ ب ث نوشت :" یک دربی دیگر ، یک نتیجه ترکرای دیگر . غلبه رئال بر یک اتلتیکوی بی کمک . "و در ادامه آمده است :" کریستیانو حریف را ذوب کرد . " لارازون نیز تیتر زد :" سلطه سنتی . " و به " نقش موثر " رونالدو اشاره کرد .
روزنامه ال موندو چاپ مادرید تائید کرد که ستاره پرتغالی نقش مهمی در پیروزی رئال داشته و نوشت :" ضد یخ کریستیانو. " و ادامه داد :" ستاره پرتغالی طلسم را با گل ، یک پاس گل و دو تیرک زنده نگه داشت . "
دیگر مطبوعات ورزشی اسپانیا هم از کریستیانو خوب گفتند . اسپورت نوشت :" کریستیانو یک شب خوب داشت و توانست که دربی مادرید را حل کند . " مارکا نیز تیتر " رئال کریستیانو " را انتخاب کرد .
اما سایت های ورزشی هم رونالدو را فراموش نکردند .در آلمان ، بیلد تیتر زد :" رونالدو و اوزیل دربی را تعیین کردند . " این روزنامه آلمانی ستاره پرتغالی را " سوپر استار " خواند و گفت که بزرگترین نکته این بازی "وجود اوزیل و رونالدو " در ترکیب رئال بوده است .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7

دیشب کریس 96 متر رو در 10 ثانیه طی کرد که با رکورد جهانی تقریبا نیم ثانیه فاصله داره (رکورد سرعت در دست اوسین بولت، قهرمان دو المپیک هست که 100 متر رو در 9.58 ثانیه دویده)

آپلودسنتر رویای کره ای



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7


خوزه مورينيو ديشب قبل از شروع بازي به زمين مسابقه آمد و از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواست تا اگر اعتراضي نسبت به او دارند اعلام كنند اما در حين انجام مسابقه سوت نزنند و شعار عليه او و بازيكنان ندهند تماشاگران هم به تشويق خوزه پرداختند و با پلاكارد ها و بنر هايي كه در دست داشتند از خوزه خواستند كه در رئال بماند و به كارش ادامه دهد انصافا ديشب تماشاگران هم سنگ تموم گذاشتن و از لحظه ي اول تا پايان بازي تيم رو تشويق كردند. صداي سوت و يا اعتراضي هم شنيده نشد



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:35 | نویسنده : hassan7

با اين حركت ايكر خيلي حال كردم پر از حرف و كنايه بود اين حركتش واسه كسايي كه چشم ندارن كريس رو ببينند

sjqwp8dca4jioojcetbc.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : hassan7


اختصاصی وب رونالدو(اخبار سایت رسمی رئال)


Karanka: “It was a hard-fought game, but we were in control at all times”

“Mourinho is a coach that always stands up for his players and never hides”, added the assistant-coach after the match

Aitor Karanka appeared in the press room at the Santiago Bernabeu to talk about the team’s important victory against Atlético de Madrid in a clash in which Madrid were the superior team: “It was a hard-fought game, but we were in control at all times”. He also reflected on the support that Mourinho received before the game: “He is a coach that always stands up for his players on the pitch, at Valdebebas, in the press room, etc. He is a coach that never hides”.

The Real Madrid assistant coach showed his satisfaction with his team’s effort throughout the match and never thought that the victory was in danger: “We controlled the match more because we scored first to make it 1-0. We didn’t have too many problems at the back and they didn’t create chances. At half time we talked about playing the same way and the team started off in much the same vein, by creating chances. It was a hard-fought game, but we were in control at all times”.


کارانکا:بازی سختی بود اما ما در تمام بازی صاحب توپ و میدان بودیم

مورینیو مربی است که همیشه برای بازیکنانش ایستادگی میکند و هرگز خودش را پنهان نمیکند

دستیار خوزه بعد از مسابقه گفت:

او در اتاق مطبوعات ورزشگاه حضور یافت تا در مورد پیروزی تیم خود مقابل اتلتیکو که تیمش برتر میدان بود

صحبت کند:بازی سختی بود،وی همچنین در حمایت از مورینیو افزود: او یک مربی است که برای حمایت از

بازیکنان خود همیشه ایستادگی میکند،در والدبباس،اتاق مطبوعاتی و.... او هیچوقت پنهان نمیشود.

دستیار خوزه رضایت خود را از بازیکنان در سخت کوشیشان در حین بازی ابراز کرد و افزود: کنترل بازی دست ما

بود که گل اول را کریس به ثمر رساند

کارنکا افزود حریف تیم سختی بود با اعتماد به نفس بالا که ما از همان ابتدا حمله کردیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم

by author:edu bueno

www.realmadrid.com\karanka

 



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : hassan7

لوکا مودریچ دوست دارد که گرت بیل را از تاتنهام به رئال بیاورد . این دو در وایت هارت لین با هم بودند و حالا هافبک کروات می گوید :" گرت کاملا مناسب رونالدوست . " 
این بازیکن در مصاحبه با ابولا گفت :" گرت می تواند در کنار کریستیانو در رئال بازی کند . او با توپ خوب کار می کند و دفاع حریف را به هم می ریزد . با این دو رئال مادرید مهار نشدنی می شود . "
مودریچ ادامه داد :" با گرت زیاد صحبت می کنم و او می خواهد که هر فصل در چمپیونزلیگ باشد . بالاخره روزی به رویایش می رسد و رئال باشگاه مناسبی برایش است . "



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:8 | نویسنده : hassan7

سرجیو راموس پس از پیروزی در دربی مادرید در مصاحبه با رئال ماردی دتی وی به تمجید از کریستیانو و اوزیل پرداخت . 
بررسی :" کمی طول کشید تا بازی را به دست بگیریم . تیم قوای تهاجمی خود را حفظ کرد و در نیمه دوم موقعیت های بیشتری داشتیم . این پایان فوتبال خوب ما بود که حالا ما را متحد کرد . این همان ترکیب بتیس بود و خوب است که ببینیم هواداران با ما آشتی کرده اند . اگر این گونه باشد ، شکست دادن رئال مشکل می شود . "
اتلتیکو :" نمی توان در گذشته زندگی کرد . باید هر لحظه خودت را اثبات کنی و وقتی پای دربی در میان باشد اتفاقاتی که در گذشته افتاده بی خاصیبت هستند . ما سعی کردیم که به امتیاز گرفتن و پیروزی ادامه دهیم . دیگر جای شکست نداریم . "
کریستیانو :" در مورد رونالدو و کاشته هایش حرفهای زیادی زده شده بود . خوشحال شدیم که دوباره گل زد . برای من عجیب نبود ، دیده بودیم در تمرینات چنین کاشته هایی می زند . "
اوزیل :" من بیشترین دوستی را با او دارم و می دانم پاس گل دادن را بیشتر دوست دارد . به هر صورت یک بازیکن درجه یک است که می تواند تفاوت ایجاد کند . "



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:7 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو با درخشش خود در دربی روی سایت نشریات بین المللی رفت . اوجوگو تیتر زد :" غلبه کریستیانو بر فالکائو . " مطبوعات پرتغال به تمجید از ستاره پرتغالی و گلش پرداختند . اوجوگو به دوئل وی با بازیکن سابق پرتغال اشاره کورد و رکورد نوشت :" رونالدوی کبیر " ابولا به همه پرسی مورینیو در برنابئو اشاره کرد و در مورد درخشش پرتغالی ها در این بازی نوشت . 
در ایتالیا ، گاتزتا دلوا اسپورت نوشت :" اختراع رونالدو " تا گلش را توصیف کند و اکیپ مودبانه تر تیتر زد :" کریستیانو مرد دربی . "
در آرژانتین اما از سر حسادت به دوئل وی با مسی به رونالدو نظر دارند . اوله لقب " تشک " برای اتلتیکو اشاره کرد و در توصیف گل رونالدو نوشت :"تشک منی ! " و این ضربه را " فوق العاده " خواند . 
گلوب اسپورت از " شو" کریتسیانو رونالدو تمجید کرد و به تمجید از عملکرد شخصی وی پرداخت



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:6 | نویسنده : hassan7

هواداران بارسلونا ، درخواست مورینیو را اجابت کردند . مربی پرتغالی از هواداران رئال خواسته بود که اگر بخواهند می توانند ساعت 23:50 پیش از دربی ، او را هو کنند . 
اما هواداران بارسلونا پس از گلباران مقابل اتلتیک ، خواسته مورینیو را برآورده کردند و در این ساعت علیه مربی پرتغالی شعار دادند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 14:32 | نویسنده : hassan7




اختصاصی وب رونالدو(اخبار سایت رسمی رئال مادرید)


 

Cristiano Ronaldo: “We expected a hard game but we were better than them”

“On the individual level I am very happy, but the most important thing is the team, which played very well,” explained the Real Madrid player

Real Madrid beat Atlético de Madrid in the first derby between them of the season, and Cristiano Ronaldo was one of the stars of the game, scoring the first goal. The Portuguese player was very pleased with the role of the team: “It was a fantastic night for us. We played well and we scored two goals. It was a very important win for us. We expected a very hard game but we were better than them. It’s always good to win the derby and that’s what we have to take away from this.”

In addition to scoring, the forward provided the assist to Mesut Özil for the second goal, but beyond the personal achievements, he highlighted the positive role of the team: “On the individual level I am very happy with my performance, because I scored a goal and provid


انتظار یک بازی سخت رو داشتیم اما بازی بهتری از آنها ارائه دادیم.

در شرایط وسطح فردی خوبی هستم و این بسیار شادمانی دارد.اما مهمترین چیز این است که بازیکنان

تیم خیلی خوب بازی کردند.

رئال مادرید و اتلتیکو در این فصل برای اولین بار با کمترین خشونتی هموار بود.کریستیانو یکی از ستاره های

بازی بود،او گل اول را به ثمر رساند،بازیکن پرتغالی با این تیم بسیار خوشحال بود:این یک شب فوق العاده برای

ما بود،ما خوب بازی کردیم و به 2 گل رسیدیم،این یک پیروزی مهم برای ما بود،انتظار یک بازی سخت را از حریف

داشتیم اما بهتر از اتلتیکو بازی کردیم، همیشه خوب است که ما دربی را به نفع خود پشت سر میگذاریم.

به علاوه به این هم او یک پاس گل به اوزیل داد اما فراتر از دستاوردهای شخصی او میگوید: من خوب بازی

کردم و از عملکردم راضی ام چون 1گل زدم و1 پاس گل دادم

by author:diego jebalquinto

www.realmadrid.com.c.ronaldo & ozil

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 14:7 | نویسنده : hassan7

حاشیه اول :

# حمله لفظی کمک مربی اتلتیکو به نیمکت رئال

کمک مربی اتلتیکو ، در نیمه اول دربی سعی کرد که با کادر فنی رئال درگیر شود و حرکات ناخوشایندی را انجام می داد .

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/01/primera/1354400065_433775_1354401052_noticia_normal.jpg

حاشیه دوم :

# حفاظت مورینیو از سیمئونه در مقابل هواداران رئال

خوزه مورینیو یک حرکت زیبا در آغاز بازی با اتلتیکو داشت و از هواداران تیمش خواست که شعار "اوله اوله اوله ، سیمئونه بی غیرته" را بس کنند .

حاشیه سوم :

# بازی وحشیانه دیگو کاستا در مقابل رئال

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/01/primera/1354398463_816933_1354398637_noticia_normal.jpgدیگو کاستا نشان داد که با تماشای مسابقات سنتی گاوبازی در اسپانیا ، گاو بودن را به خوبی یاد گرفته است . او در نیمه اول مدام با بازیکنان رئال درگیر می شد و خوی وحشی خود را نشان می داد . این بازیکن برزیلی در ابتدا با آرنجش به په په زد ، سپس به سرجیو راموس کله زد و در نهایت به ژابی لگد زد . این حرکات باعث شد که راموس به دیگو کاستا بگوید " کثیف" . 
البته در دقیقه 38 بازی جنجال دیگری میان راموس و فالکائو هم پدید آمد . دست راموس به صورت بازیکن کلمبیایی خورد هر چند که فالکائو هم بزرگنمایی کرد . اولیویر آندوخار ، کارشناس داوری مارکا اعتقاد داشت که راموس روی این صحنه باید کارت زرد می گرفته است .

 



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 14:4 | نویسنده : hassan7

رئال مادرید با غلبه بر اتلتیکو ، نشان داد که نمی خواهد از جنگ لالیگا عقب بکشد و می خواهد تا آخرین نفس به نبرد ادامه دهد . 
اتلتیکو اثبات کرد که برای هر تیمی لات باشد ، مقابل رئال چیزی جز " شکلات " نیست . تیم سیمئونه با این که در جدول لالیگا هشت امتیاز از رئال پیش بود ، اما باز هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت و چیزی جز شکست نصیبش نشد .
تیم سیمئونه در این بازی هر حربه ای که می توانست را رو کرد . از کتک زدن بازیکنان رئال توسط دیگو کاستا گرفته تا تئاتر بازی کردن فالکائو اما باز هم به دنیا ثابت شد که دربی مادرید همیشه و همیشه فقط یک برنده خواهد داشت و چولو نیز نمی تواند که تیمش را از بحران نجات دهد .
گل عالی کریستیانو در نیمه اول باعث شد که اتلتیکویی ها عصبی تر از همیشه شوند و سعی کنند که با جنگ روانی بازی را عوض کنند اما این حرکاتشان نتیجه ای در بر نداشت چرا که رئال مادرید با تجربه تر بود و با مهار عناصر هجومی حریف نظیر فالکائو توانست که نیمه اول را با برد به رختکن برود .
در نیمه دوم اما رئال مادرید کار را مسلط تر آغاز کرد . بنزما و اوزیل بهتر بازی می کردند و بیرون رفتن دی ماریایی که باز هم مثل بازیهای اخیر سوهان روح هواداران بود ، باعث شد که بازی رئال شناور تر و روان تر شود و به جز گل اوزیل ، تیرک اتلتیکو دو بار به تیرک کورتوا بیاید و مانع از هت تریک رونالدو و چهار گله شدن اتلتیکو شود .
به هر صورت ، رئال مادرید توانست که در این بازی یک پیروزی حیثیتی مهم را کسب کند تا هم برای بازیهای آتی روحیه بگیرد و هم حواشی اخیر را به دست فراموشی بسپرد .

نحوه به ثمر رسیدن گلها :
1-0 : کریستیانو از روی ضربه کاشته ، با ضربه ای دقیقه و محکم توپ را به کنج دروازه کورتوا فرستاد ، توپی که غیر قابل مهار به نظر می رسید .
2-0 : رونالدو پشت محوطه جریمه اتلتیکو به خوبی اوزیل را دید . بازیکن آلمانی در موقعیتی تقریبا تک به تک صاحب توپ شد ، توپ را بلند کرد و با ضربه ای چکشی توپ را از میان پاهای کورتوا وارد دروازه اتلتیکو کرد .

لحظات حساس بازی :
دقیقه 13 : دیگو کاستا توپ را از جناح چپ رئال فرستاد ، فالکائو ضربه آرامی به توپ زد اما این کاسیاس بود که توپ را به خوبی به کرنر فرستاد و نگذاشت که دروازه تیمش باز شود.
دقیقه 36 : شوت محکم کریستیانو از وسط زمین با واکنش خوب کورتوا همراه شد تا دروازه تیمش باز نشود .
دقیقه 42 : سانتر بنزما از جناح راست نزدیک بود که به اوزیل برسد که کورتوا دفع خوبی روی این صحنه داشت .
دقیقه 54 : کریستیانو ، اوزیل و بنزما همکاری خوبی با هم داشتند اما بازیکن پرتغالی شوت آخرش را نتوانست به ثمر بنشاند .
دقیقه 71 : شوت محکم بنزما از جناح راست را کورتوا به خوبی مهار کرد .
دقیقه 75 : کاشته دقیقه کریستیانو از روی خط محوطه جریمه اتلتیکو به تیرک افقی دروازه کورتوا خورد .
دقیقه 78 : پاس دقیق اوزیل در محوطه شش قدم اتلتیکو به کریستیانو رسید که ضربه ستاره پرتغالی برای دومین بار به تیرک برخورد کرد .

------

2 تا تیرک زد ! یه گل زد و یه پاس گل داد ! الان خداییش اون 2 تا تیرک گل می شد ، چی می شد ؟؟! حاضرم قسم بخورم اگه مسی بود توپ به دلایل غیبی کات می کشید می رفت تو گل !

در ضمن دوست دارم ببینم کسی جرئت داره در مورد کاشته های رونالدو حرف بزنه ؟؟



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 13:17 | نویسنده : hassan7


به به سلطان عجب گلی زد ، راضیم ازش.

یه شوت هم از 40 متری زد ، خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــی خفنه این بشر که از اون جا میخواد گل بزنه.

امیدوارم بیشتر گل بزنه

 



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:52 | نویسنده : hassan7

لوکا مودریچ این شانس را دارد که در دربی مادرید حاضر باشد . او در انگلیس و کرواسی در دربی های مختلفی حاضر بوده اما می تواند که اولین دربی خود در اسپانیا را تجربه کند . 
بازیکن سابق تاتنهام پیش از این دربیهایی را مقابل آرسنال ، فولام ، وستهام تجربه کرده بود و در پیراهن دینامو زاگرب هم مقابل هایدوک اشپیلت بازی کرده بود . او حالا این فرصت را دارد تا در دربی مادرید میان اتلتیکو و رئال حضور داشته باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:44 | نویسنده : hassan7


پرسپولیس آرزوی این وب را براورده میکند

پرسپولیس، منچستر و رئال را به تهران می‌آورد
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبله , رئــــــــــــــــــال میــــــــــاید تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد
مسئولان باشگاه  به دعوت  پرسپولیس برای مذاکره با مسئولان آن به تهران می‌آیند.

پرسپولیس، منچستر و رئال را به تهران می‌آورد

 باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود که در نظر دارد با باشگاه‌های اروپایی مذاکراتی انجام دهد و قرارداد همکاری با آنها امضا کند.

به همین منظور مسئولان باشگاه از همتایان خود در رئال مادرید دعوت کردند تا به منظور رایزنی و مذاکره در این باره به ایران بیایند.

علاوه بر این مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را سران باشگاه منچستریونایتد انجام داده اند و قرار است نماینده های این باشگاه انگلیسی نیز به تهران بیایند.


خوندین خبر رو . . .
فرض کنینی رئال با رونالدو و مورینیو بیاد رئال . . .
جدی فرض کنین . . .
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدایولا . . . اونوقت بگین پرسپولیس بده تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:42 | نویسنده : hassan7

سيمونه : مورينيو را تحسين مي کنم
اخبار لاليگا اسپانيا : ديگو پابلو سيمونه مربي اتلتيکو مادريد اعلام کرد که مورينيو را دوست دارد و براي او احترام زيادي قائل است.
سيمونه : مورينيو را تحسين مي کنم

 ديگو پابلو سيمونه مربي اتلتيکو مادريد در مصاحبه پيش از دربي مادريد اعلام کرد که مورينيو را دوست دارد و براي او احترام زيادي قائل است.

اوگفت : او يک برنده است . من او را به عنوان يک مربي تحسين مي کنم و به او احترام مي گذارم . او توانايي هايش را در هر کشوري که مربيگري کرده به نمايش گذاشته و هميشه موفق بوده است.

او مربي است که با هر بازيکناني و هر تيمي مي تواند القاب و جايزه ها را ببرد . من يک بار زماني که او در اينتر بود به ديدنش رفتم و ابايي ندارم که بگويم او را تحسين مي کنم.

سيمونه در مورد بازي امشب مقابل رئال مادريد اينگونه گفت : ما مي دانيم که با چه تيمي بازي مي کنيم.از آنها نمي ترسيم و تمام قدرتمان را براي شکست دادن آنها به کار خواهيم گرفت. بايد بگويم که من شخصا دوست دارم پيشرفت بازيکنانم را در زمين بازي شاهد باشم.تمام تلاشم را در اين زمينه به کار بستم و مطمئن هستم شاگردانم نمايش عالي خواهند داشت.

او درباره ي تمرين تيمش که در آن ورود هواداران را آزاد کرده بود گفت : قدرت در همبستگي است.ما دوست داريم هوادارانمان احساس همبستگي کنند.اين موضوع مطمئنا در نتيجه گيري تيم مؤثر است.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:25 | نویسنده : hassan7

جوزپ پدررول افشا کرد که فلورنتینو پرز همه جوانب را تحت نظر دارد و نمی خواهد اگر روزی کریستیانو رفت ، دستش در پوست گردو بماند . در حقیقت نیمار گزینه اورژانسی مدیر رئال است که حاضر است در ازایش 80 میلیون یورو هم بپردازد . 
پدررول ، کارگردان شبکه پونتو پلوتا اعلام کرد :" فلورنتینو دغدغه های مختلفی در حال حاضر دارد . یکی قهرمانی در چمپیونزلیگ ، دیگری ماندن مورینیو . البته ماندن رونالدو هم برایش مهم است . طبیعتا اگر کریستیانو برود نیاز به یک شوک خواهد داشت که با نیمار این شوک را وارد می کند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:24 | نویسنده : hassan7

سیزده سال شکست نخوردن رئال در دربی باعث شده که هواداران اتلتیکو با حس انتقام برای این بازی آماده شوند . در کاسا خوان ، سیزده هوادار رئال و اتلتیکو به میزبانی آس گرد هم آمدند تا حالت خود را برای این بازی بیان کنند . اتلتیکویی ها با کری خواندن در مورد فاصله هشت امتیازی خود با رئال می گفتند :" امسال ورق بر می گردد ، زمان اتمام طلسم است !"
اما رئالی ها می گفتند :" می بریم ، این در سالهای اخیر خیلی عادی شده است . " سپس بحث هایی نظیر هو شدن مورینیو مطرح شد . اتلتیکویی ها کنایه می انداختند و می گفتند :" شما رئالی ها خیلی باحال هستید . با فاصله دو ، سه گل می برید و هو می کنید . " اما رئالی ها به تمجید از سیمئونه می پرداختند :" با چولو ، شما تا دقیقه 90 می جنگید . این بازی خطرناک تر از همیشه برای ماست . "
اتلتیکویی ها امید زیادی به فالکائو داشتند و به تشویق او می پرداختند . اما تونین توررو ، یک رئالی قدیمی فریاد زد :" او مال ماست . " برخی دیگر از هواداران رئال می گفتند :" می دانیم که کریستیانو و فالکائو می توانند با هم باشند . با آغوش باز از او استقبال می کنیم . " کورتریو فرانسیسکو هم می گفتند :" این کلمبیایی تابستان مال ما می شود . " اتلتیکویی ها هم پاسخ دادند :" دو تا در برنابئو در توبره تان می کند تا حالش را ببرید . " اما هر دو طرف اتفاق نظر داشتند :" به هیچ وجه از کریستیانو و فالکائو به اندازه مسی محافظت نمی شود . "
اما رئالی ها یک پیغام به اتلتیکویی ها فرستادند :" دوستان اتلتیکویی ، هر اتفاقی در دربی افتاد باید بارسا را شکست دهید . "

بچه های 14 ساله اتلتیکویی :" چولو ، اولین پیروزیمان در دربی را به ما بده "
در مدرسه ترینیداد در آلکورکون ، بچه های مقطع ابتدایی و راهنمایی مدام می گفتند :" هرگز ندیده ایم که اتلتیکو در دربی برنده شود . " در حقیقت هیچ کدام از آنها نتوانسته اند که شاهد آخرین برد اتلتیکو در دربی باشند . یک بچه چهار ساله امار با امیدواری شعار می داد :" اوله ، اوله ، اوله ، چولو سیمئونه !"
آخرین پیروزی اتلتیکو در دربی مربوط به 30 اکتبر 1999 می شود . بیشتر آنها هنوز متولد نشده بودند . آنها چهار فینال اروپایی دیده اند اما یک پیروزی مقابل حریف ندیده اند . پدرو اوستاروز ، مدیر این مدرسه می گوید :" پس از دو فینال جام یوفا و دو سوپرکاپ اروپا ، مدرسه کامل به رنگ سفید و قرمز شده بود . "
اما همه امیدوارند که امروز بالاخره این طلسم شکسته شود . یکی می گوید :" چولو ، می خواهیم دربی را ببریم . می خواهیم که دوباره رئال را شکست دهیم . "
در مورد پیش بینی نتیجه ، بیشتر این بچه ها امیدوارند که اتلتیکو 3-0 ببرد و فالکائو را بهترین مهاجم دنیا می دانند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:21 | نویسنده : hassan7

مورينيو : ورزش ملي اسپانيا انتقاد است
مصاحبه خوزه مورينيو سرمربي پرتغالي رئال قبل از ديدار امشب تيمش مقابل اتلتيکو.

مورينيو : ورزش ملي اسپانيا انتقاد است

روز گذشته خوانندگان اسپانيايي در روزنامه مارکا رأي  به رفتن خوزه مورينيو دادند.وي در پاسخ به اين رأي گيري در مصاحبه مطبوعاتي که قبل از ديدار خانگي مقابل اتلتيکو انجام داد ، گفت:

 «اگر اشتباهي انجام دهم، با کمال ميل آن را قبول خواهم کرد . اما از هواداران مي خواهم دست از حمايت برندارند. در حال حاضر انتقاد از من يک نوع ورزش ملي در اسپانيا شده است. هواداران بايد بدانند که اين فوتبال است و پيروزي هميشگي نيست. فوتبال در وهله ي اول بايد براي لذت بردن باشد. اگر ما برنده ي بازي بشويم بسيار از اين تجربه لذت مي بريم و اگر ببازيم هم به شکل ديگري لذت مي بريم.ما هر 3 روز در ليگ هاي مختلف بازي داريم و نمي توانيم زياد به ناراحتي و خوشحالي فکر کنيم. خوشحالي و ناراحتي براي هواداران است که اين روزها از هيچ نوع انتقادي نمي گذرند.  اميدوارم بازي بعدي را ببريم تا ورزش ملي اين روزها به سمت مثبت حرکت کند.



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:20 | نویسنده : hassan7

دریان ، مهاجم اتلتیکو در مورد شرایط رئال برای دربی گفت :" آنها امتیازاتی از دست داده اند اما دربی برایشان خیلی مهم است . در خانه بازی می کنند و این کار را برای ما مشکل می کند چرا که تیم خیلی خوبی هستند . ما باید بازی خودمان را داشته باشیم . " 
وی ادامه داد :" ما همیشه در بازیهایمان با رئال مستحکم ظاهر می شویم . مهم است که دقایق اول حواسمان جمع باشد . اگر آنها به دنبال امتیاز در دربی هستند ، ما هم همین طور هستیم . بازی نزدیکی است چرا که بازیکنان خوب و سریعی دارند . ما در برنابئو به هیچ وجه خود را جلوتر نمی دانیم . بازی خیلی مشکل خواهد بود . آنها در داخل و بیرون خانه مستحکم هستند ."
آدریان سال گذشته در برنابئو گل زد اما اخراج کورتوا شرایط بازی را عوض کرد :"امیدوار بودیم . کار رئال مشکل شده بود اما با آن اخراج و پنالتی شرایط عوض شد . دیگو را ناچار شدیم در نیمه اول تعویض کنیم . "
این مهاجم جوان در مورد تقابل با زوج په په - راموس گفت :" خیلی مشکل است . آنها از نظر تدافعی خیلی منسجم هستند و ایکر دروازه بان خیلی خوبی است اما ما هم نقاط قوت خودمان را داریم . مهم است که یک بازی جدی داشته باشیم . "
آدریان در مورد کریستیانو گفت :" او همیشه خوب است . بازیکنی است که توان گلزنی بالایی دارد و می تواند هر لحظه گل بزند . "



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 20:19 | نویسنده : hassan7

 

کریستیانو قراردادش با بانک اسپیریتو سانتو در اسپانیا را تا 2014 تمدید می کند . طبیعتا این قضیه می تواند اثبات کند که او تا سال 2014 در اسپانیا می ماند تا به برنامه های تبلیغاتی خود برای این بانک که محل کارش در اسپانیاست ادامه دهد .
آمیلیکار مورایس پیرس ، مدیر اجرایی این بانک اعلام کرد :" وجهه رونالدو به گسترش وجهه ما در سرتاسر اسپانیا کمک می کند . "
قرارداد کریستیانو با این کمپانی تا 2014 است که این می تواند نشان دهد که بر خلاف شایعات ، کریستیانو حداقل فصل بعد را در رئال ماندنی خواهد بود .



ادامه مطلب

دربی مادرید............................


خوزه مورینیو از زمان حضور در برنابئو ، فقط یک نتیجه را مقابل حریف دیرینه یاد گرفته است : پیروزی . یعنی شش بازی و شش پیروزی برای رئال .
کاسیاس در 23 بازی که در مقابل اتلتیکو فیکس بوده باخت را تجربه نکرده
پس از 13 سال بالاخره اتلتیکو در روز دربی مقامی بهتر از رئال در جدول لالیگا داره
این مسابقه در واقع رقابت بین دو گلزن دو تیم هم هست فالکائو 11 گل زده در سمت دیگر میدان کریس 12 گل


لیست 19 نفر خوزه در دربی شهر مادرید

دروازبانها: کاسیاس - آدان - خسوس
مدافعها: واران - په‌په - راموس - کوئنترائو - کاروالیو - آربلوآ
.هافبکها: خدیرا - کاکا - اوزیل - آلونسو - مودریچ - کایخون - دیماریا - خوزه رودریگز
مهاجمها: کریس رونالدو - بنزما
مصدومان: هیگواین، اسین، مارسلو و آلبیول

!بازی فردا شب 00:30یکشنبه به صوت زنده از شبکه 3 پخش میشه

به اميد پيروزی

با توجه به این نکات نتیجه بازی پیش بینی کنین؟؟

--
بــازى هاى امـروز لاليگا

18:30 

ختافه --- مالاگا 

20:30 

والنسيا --- رئال سوسيداد 

22:30 

بارسلونا --- بيلبائو

00:30

____________________________________________
‫جواب مورینیو در مورد توپ طلا :


وقت نشد به آن فکر کنم . گواردیولا مطمئنا وقت داشته چرا که در تعطیلات است . همین طور دل بوسکه چرا که تا سه ماه دیگر بازی نخواهد داشت .

عجب توپوزی ای!!!!

_____________________________________________
عکس های با عنوان امروز

امشب فالکائو در برابر بنز ما ژیان هم نیست

عشق من

خودم:دی



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 16:54 | نویسنده : hassan7



سرمربی پرتغالی رئال مادرید خطاب به هواداران این تیم گفت اگر می‌خواهید علیه من سوت بزنید امشب ساعت 9:20 به ورزشگاه بیایید.


ژوزه مورینیو پیش از رویارویی تیمش با اتلتیکو مادرید در دربی امشب اعلام کرد که نگران سوت‌زدن‌های تماشاگران نخواهد بود و افزود: آنها روزی به تشویق من پرداختند و امروز هم علیه من سوت می‌زنند. زندگی در فوتبال همین است. ساعت 9:20 امشب شخصاً راهی برنابئو خواهم شد. اگر می‌خواهند علیه من سوت بزنند، به برنابئو بیایند، من آنجا هستم. با خونسردی و فروتنی این قضیه را می‌پذیرم. تمام چیزی که از آنها می‌خواهم این است که تلاش کنند تا از تیم حمایت و به آن کمک کنند. از آنها می‌خواهم ساعت 9:20 شب علیه من سوت بزنند و سپس به حمایت از تیم بپردازند.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: امشب چیزی برای گرو گذاشتن ندارم. مردم می‌توانند هرطور که دوست دارند فکر کنند. این یک بازی است تا از آن لذت ببرند. اگر ببرید عالی است و اگر ببازید سخت است. ما عملا هر 3 روز یک بار بازی داریم و وقت زیادی برای خوشحال یا ناراحت بودن نداریم. به همین دلیل است که از 90 دقیقه بازی لذت می‌برم. تنها چیزی که می‌توانم گرو بگذارم خوشحالی‌ام است.

وی در خصوص اهمیت دربی امشب گفت: این بازی مثل تمام مسابقات دیگر است؛ در حالی که چون دربی است تمایل بیشتری برای تماشای آن وجود دارد؛ اما اهمیت آن به اندازه اهمیت دیدار هفته گذشته مقابل بتیس است. اتلتیکو با تمام نیرو می‌آید و به کسب پیروزی امیدوار است.

مورینیو در خصوص عملکرد ضعیف رئال اظهار داشت: 3 بازی مقابل بتیس برگزار کرده‌ایم؛ یکی بسیار خوب و 2 بازی بد و امشب امیدوارم دو تیم خوب و یک تیم بد در زمین باشند. امیدوارم که رئال مادرید و تیم داوری عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی پرتغالی در خصوص اسین نیز تصریح کرد: شما ما را دروغگو خواندید و من فکر می‌کنم شما دروغ گو هستید. اسین مشکل آلرژی داشت و برای درمان رفته است. وی امشب برمی‌گردد و فردا تمرینات طبیعی خود را از سر خواهد گرفت



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 16:53 | نویسنده : hassan7

پائولو فوتره، ستاره سابق فوتبال اروگوئه، معتقد است بسیاری از دیدن به مشکل خورده ژوزه مورینیو در باشگاه رئال احساس خوبی پیدا کرده اند.


رئالی ها فصل جدید لالیگا را چندان خوب آغاز نکردند و اکنون با 11 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در رتبه سوم جدول قرار دارند و همین مسئله موجب شد تا هواداران این باشگاه در دیدار سه شنبه شب مقابل آلکویانو آقای خاص را هو کنند.

فوتره در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" فکر می کنم بسیاری از اینکه اوضاع برای مورینیو خوب پیش نمی رود، خوشحال شده اند. در مورد او حد وسط وجود ندارد؛ یا او را دوست دارید یا از او متنفرید.

مورینیو با وجود جنجال در اطرافش عادت کرده است اما اکنون شرایط دشواری را تجربه می کند. در حال حاضر قهرمانی برای رئال بسیار دشوار و غیرممکن شده ؛ به ویژه اگر نتوانند در دیدار این هفته مقابل اتلتیکو به پیروزی برسند.

او باید گاهی اوقات به راحتی از کنار موضوعات عبور کند. هر بار او دهانش را باز می کند، جنجال ساز می شود. همیشه شایعاتی در مورد او وجود دارد و شرایط شفاف نیست. شرایط دشواری است. به نظر می رسد بعضی ها نمی خواهند او  وفق شود. یک احساس تنفر نسبت به او وجود دارد."



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 16:10 | نویسنده : hassan7



اختصاصی وب رونالدو(اخبار سایت رسمی رئال)


 

Pepe has won the eight League matches he's played against Atlético

Miguel Muñoz, Joseíto, Navarro, Zárraga and the Portuguese centre back are the only Whites players to have racked up this number of consecutive wins against Atlético

Pepe is going to play his ninth League match against Atlético de Madrid and may achieve a new record in the history of the derby. Having won all the matches he has played against Atlético, the defender figures alongside Miguel Muñoz, Joseíto, Navarro and Zárraga as the only Real Madrid players with eight consecutive victories against this rival in la Liga. With another win he would become the first Whites player to beat Atlético nine times in a row in la Liga.

The centre back played his first match against Atlético on 25 August 2007, which is also when he made his debut in the Spanish Liga. He was on the pitch for the whole game and the Whites won 2-1 thanks to goals from Raúl and Sneijder. Pepe has only faced Atlético in la Liga but has won all eight clashes. The other members of the current squad who have won all the League matches they've played against Atlético are Arbolea, Benzema, Coentrão, Di María, Kaká, Khedira, Özil and Cristiano Ronaldo. José Mourinho has also won the four League games in which he has faced Atlético.


په په موفق به پیروزی در 8بازی لیگ در بازی با اتلتیکو

Miguel Muñoz, Joseíto, Navarro, Zárraga و مرکز پرتغالی سفیدپوشان مادرید(په په) تنها به این تعداد برد

متوالی در مقابل اتلتیکو دست یافته.

په په در این بازی نهمین حضوور خود در مقابل اتلتیکو را خواهد دید و ممکن است دست یابی به این رکورد جدید

در تاریخ دربی این 2 تیم باشد.او به عنوان تنها بازیکن تیم رئال مادرید با 8 پیروزی متوالی در برابر اتلتیکو در لالیگا

بازی کرده است

در اولین بازی او تا آخر حضور داشته و سفیدپوشان 2 بر 1 به لطف گل اشنایدر و رائول پیروز شدند.

په په تنها بازیکن در مواجه با اتلتیکو در 8 بازی پیروز در تمامی درگیری ها شده است.

سایر اعضای تیم هم در مقابل اتلتیکو بازی کرده اند:1-آربلوآ2بنزما3-کوئنترائو4-دی ماریا5-کاکا6-خدیرا7-اوزیل

و در آخر کریس رونالدو.. خوزه مورینیو نیز موفق به کسب 4پیروزی بازی لیگ در برابر این تیم شده است

PEPE'S TRACK RECORD AGAINST ATLÉTICO

match date
real2 - 1atletico 2007/08/25
atletico0 - 2real madrid 2008/01/20
atletico1 - 2real madrid 2008/10/18
atletico2 - 3real madrid 2009/11/07
real madrid2 - 0 atletico 2010/11/07
atletico1 - 2real madrid 2011/03/19
real madrid4 - 1atletico 2011/11/26
atletico1 - 4real madrid 2012/04/11

 



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 15:24 | نویسنده : hassan7

دربی مقابل اتلتیکو مادرید بی تردید یک بازی خاص برای رئالی ها خواهد بود . در 14 دربی اخیر ، رئال مادرید حداقل یک گل زده که نشان از این دارد که این بازی هم می تواند گل داشته باشد . 
همه چیز از 15 اکتبر 2005 شروع شد که رئالی ها در کالدرون با نتیجه 3-0 بنرده شدند . با احتساب آن بازی ، رئالی ها در 14 بازی به اتلتیکو گل زدند که حاصلش یازده برد و سه تساوی بود . رئال در این چهارده بازی ، 32 گل زد و 13 گل خورد .
هیگوائین ( 6 فصل ) و کریستیانو ( 3 فصل ! ) هر کدام با پنج گل در این چهارده بازی آمار درخشانی دارند . رائول نیز 3 گل ( 13 فصل ) زده است .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 15:17 | نویسنده : hassan7

اتلتیکو با هشت امتیاز فاصله به مصاف رئال می آید . اما در چهار بار قبلی که این فاصله یا بیشتر را داشت ، نتوانست برنده باشد . 
دربی سنتی
دربی مادرید میان اتلتیکو و رئال مادرید ، تکراری ترین مسابقه فوتبال اسپانیا با احتسام تمامی بازیهای رسمی شامل مسابقات منطقه ای ایست که پیش از لالیگا برگزار می شد . (الکلاسیکو میان رئال و بارسا 222 بار برگزار شده است) . در مجموع ، رئال و اتلتیکو 245 بار در بازیهای رسمی مقابل هم قرار گرفته اند : 150 بار در لالیگا ، 37 بار در کوپا ، چهار بار در لیگا کوپا ، سه بار در جام باشگاه های اروپا و 51 بار در جام منطقه ای (مادرید ، کاستیا و مانکومونادو)

عملکرد
رئال مادرید 130 تا از این بازیها را برده ، اتلتیکو 60 تا و 55 تا مساوی شده است . کلا 748 گل زده شده است : 431 تا رئال و 317 تا اتلتیکو . آمار در برنابئو کاملا به سود رئال است : 51 برد ، 21 تساوی و 12 شکست . 161 گل زده و 96 گل خورده .

بردهای پیاپی
رئال مادرید هشت برد پیاپی مقابل اتلتیکو کسب کرده (شش تا در لالیگا و دو تا در کوپا) تا با بهترین روند تاریخ دربی برابری کند . رئالی ها بین سالهای 1952 تا 1955 و 1994 تا 1997 هم هشت بازی پیاپی اتلتیکو را شکست دادند اما بازی نهم یک بار با شکست (1-0 ، 19-2-1956) و یک بار با تساوی (1-1 ، 30-8-1997) به اتمام رسید .

تفاوت
اتلتیکو برای پنجمین بار در تاریخش با اختلاف هشت امتیاز یا بیشتر در جدول لالیگا بالاتر از رئال قرار می گیرد اما در هر چهار بار قبلی نتوانسته بود که برنده باشد : در سال 1948 ، رئال مادرید 1-1 اتلتیکو (با 10 امتیاز فاصله) ، در سال 1977 ، رئال مادرید 1-1 اتلتیکو (10 امتیاز) ، در سال 1985 ، رئال مادرید 1-0 اتلتیکو (12 امتیاز) ، در سال 1996 ، رئال مادرید 2-1 اتلتیکو (21 امتیاز) .

بهترین امتیازات
اتلتیکو در 13 هفته اول 34 امتیاز گرفته که بهترین شروعش در تاریخ لالیگا تا این مقط از فصل است . تا پیش از این فصل ، بهترین شروع تاریخ رئال هم توسط رئال مورینیو رقم خورده بود که در فصل 11-2010 در 13 هفته به 32 امتیاز رسید اما دو امتیاز از بارسا عقب بود .

رکورد عالی
اتلتیکو پنج بازی رسمی اخیرش را بدون دریافت هیچ گلی باخته است (2-0 برابر ختافه ، 1-0 گرانادا ، 1-0 هاپوئل ، 4-0 سویا و 1-0 خائن) . اگر امشب بتواند دروازه اش را بسته نگه دارد و برنده شود ، با بهترین رکورد تاریخش از این حیث برابری می کند که در سال 1991 رقم خورده بود . (1-0 برابر مایورکا در فینال کوپا ، 2-0 بورخوس ، 2-0 مایورکا ، 3-0 اسپانیول ، 0-1 فیلینیگان و 2-0 سوسیه داد). این رکورد توسط دو مربی کسب شده بود : اووخرو (که در فینال کوپا مربیشان بود) و آراگونس (که در فصل 91-92 مربی آنها شد) . سیمئونه می تواند اولین مربی باشد که به تنهایی به این رکورد می رسد .

سیمئونه
او در 35 بازی لالیگا برای اتلتیکو 71 امتیاز گرفته است (21 برد ، هشت تساوی و شش شکست) اگر در برنابئو برنده شود ، فقط دو مربی در تاریخ باشگاه خواهند بود که در 36 بازی لیگ بیش از او امتیاز گرفته اند : ریکاردو زامورا (76 امتیاز) و مارسل دومینگو (76) . جالب این جاست که رادومیر آنتیچ هم در فصل دو جامه ، در 36 بازی اولش 76 امتیاز گرفت . آماری که سیمئونه نیز می تواند در صورت پیروزی در برنابئو آن را تکرار کند .

مورینیو
او شش بازی پیاپی اتلتیکو را شکست داده است (چهار تا لالیگا و دو تا کوپا) . کاری که خوزه آنخل برائوندو بین سالهای 1928 تا 1929 تکرار کرد (دو تا کوپا ، دو تا لالیگا و دو تا جام منطقه ای) اگر رئال امشب برنده باشد ، مورینیو تبدیل به اولین مربی تاریخ رئال در دربی های می شود که هفت بار پیاپی حریف را شکست داه است . میگل مونیوز هرگز نتوانست که بیش از سه بازی پیاپی به اتلتیکو غلبه کند .

نوار ناکامی
پس از 396 بازی لیگ در چهار کشور ، مورینیو کلا یک بار شده که دو بازی پیاپی را در لیگ ببازد که مربوط به زمان حضورش در چلسی در سال 2006 می شود . امشب مورینیو 199مین بازی خانگی خود در لیگ را انجام می دهد : 161 برد ، 33 تساوی و چهار شکست . تنها میهمانانی که مورینیو را شکست دادند : اسپورتینگ ، ساراگوسا ، لوانته و بارسلونا هستند .

کریستیانو
شماره 7 ، در 295 دقیقه اخیر خود نتوانسته گلزنی کند . این بدترین روندش در 13 ماه اخیر است . از زمان پیوستن به باشگاه او فقط سه بار شده که چهار بازی یا بیشتر گل نزند . آخرین بار در فوریه 2011 بود .

با مورینیو
از زمان حضور مربی پرتغالی ، کریستیانو در 85 بازی لیگ 98 گل زده است . اگر امشب دبل کند با خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا برابری خواهد کرد . (126)

شماره 7
کریستیانو در دربی های مادرید 18 گل در لالیگا زده ، به انداز هسانتیانا . بازیکن پرتغالی می تواند با یک گل دیگر ، از این حیث در تاریخ رئال برترین باشد . در دربی های مادرید رائول با 16 ، هیگوائین با 14 ، دی استفانو با 13 ، مورینتس با 11 و روبن کانو با 11 گل پائین تر از او هستند .

فالکائو
بازیکن کلمبیایی یکشنبه گذشته به رکورد 50 گل برای اتلتیکو در 63 بازی رسیم رسید . کاری که در تاریخ این باشگاه فقط سه بازیکن موفق به انجامش شدند و آن هم پیش از جنگ داخلی بود . (لوسادا ، الیسگوی ، کوشمه) . ال تایگره امشب می تواند با فوتره که 52 گل در 215 بازی رسمی زده بود برابری کند .

اتلتیکو
این دربی شماره 25 او مقابل اتلتیکو خواهد بود (17 برد ، شش تساوی و یک شکست) و سانتیانا را به عنوان سومین بازیکن تاریخ رئال از نظر شمار بازی رسمی پشت سر می گذارد (646) . از زمان اولین بازیش ، او حتی یکی از 24 دربی که بوده را از دست نداده است . رکورد دار بازی مقابل اتلتیکو ، خنتو با 42 بازی است : 29 تا در لالیگا ، 10 تا کوپا و سه تا در جام باشگاه های اروپا (کلا 10 گل زد)

داوران
امسال پنج پنالتی برای رئال اتلتیکو گرفته شده و هیچ پنالتی علیه آنها گرفته نشده است . 42 سال بود که نشده بود که در 13 هفته اول لالیگا علیه رئال پنالتی گرفته نشود یا اخراجی ندهند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 15:13 | نویسنده : hassan7

- جنیفر لوپز ( خواننده و بازیگر )

2- ری میستریو ( کشتی گیر )

3- لوپز آلگریا ( فضا نورد )

4- بیاتریز لوئنگو ( خواننده )

5- فلیسیانو لوپز (تنیسور)

6- راسل کرو (بازیگر)

7- سی ینفوئگوس (پرتابگر وزنه)

8- اندی مورای (تنیسور)

9- رافائل نادال (تنیسور)

10- مریم جیووانلی (بازیگر)

11- ثریا آرنلاس (خواننده)

12- آلبرتو آماریا (بازیگر)

13- دویشبائف (هندبالیست)

14- النا فوریاسه (بازیگر)

15- اردونه گارسیا ( خواننده )



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 15:12 | نویسنده : hassan7

مسعود اوزیل در بهترین روزهایش در رئال به سر نمی برد . او با آمدن مودریچ جایگاهش در ترکیب اصلی را در بازیهای اخیر در خطر دیده است و مورینیو نیز با تعویض های مداومش بین دو نیمه علیه او موضع گرفته است . 
بازیکن آلمانی در بازی مشکل در شهر منچستر مقابل سیتی یک دقیقه هم بازی نکرد . مقابل بتیس بین دو نیمه دوم تعویض شد تا به نوعی توسط مربی به عنوان یکی از عوامل ناکامی ، مقصر قلمداد شود . این اولین باری نبود که چنین اتفاقی می افتاد . امسال مقابل سویا و دپورتیوو هم مسعود بین دو نیمه تعویض شده بود که در بازی دومی ، پوشیده شدن پیراهنش توسط راموس ، جنجال ساز شد .
اوزیل امسال تحت ابهامات زیادی قرار گرفته است . آخرین نمونه فیکس شدنش مقابل آلکویانو بود ، آن هم در نبردی که فقط ذخیره ها در زمین بودند . مورینیو در این بازی 90 دقیقه او را در زمین نگه داشت ، اتفاقی که برای مسعود چندان عادی نیست چرا که از 16 بازی که او فیکس بوده ، فقط هفت تا را در این فصل به طور کامل بازی کرده است .
اما اوزیل که نشان داده مرد بازیهای بزرگ است ، مقابل اتلتیکو فرصت خودنمایی دارد . این یک بازی خاص برای اوست . رئال نمی خواهد که امتیاز بدهد و اوزیل که احتمالا فیکس می شود ، می خواهد که بدرخشد .
مسعود در اولین فصلش در اسپانیا در سه تا از چهار دربی گلزنی کرد . در لالیگا در در هر دو بازی گل زد و در کوپا نیز در برنابئو یک گل کلیدی با پاس مارسلو زد .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 15:12 | نویسنده : hassan7

کمیته مقابله با خشونت ، نژاد پرستی ، نا آرامی و بیگانه ستیزی در ورزش ، اعلام کرد که بازی رئال - اتلتیکو در هفته چهاردهم لالیگا و بازی کوردوبا - خرز در هفته شانزدهم در لیگ دسته دوم به همراه بازی لوانته - هانوفر از لیگ اروپا ، بازیهای خطرناک این هفته خواهند بود . 
بدین ترتیب قرار است که تدابیر ویژه امنیتی برای این بازی ها در نظر گرفته شوند . از طرفی بتیس به علت پرتاب اشیا به درون زمین توسط هوادارانش در مقابل رئال مادرید 4000 یورو جریمه شد .

 



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:41 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو دو بازی لیگ را بدون گلزنی سپری کرده است که با احتساب بازی چمپیونزلیگ این عدد به سه می رسد . شاید این آمار برای هر بازیکن دیگری عادی باشد اما در مورد بازیکن پرتغالی تبدیل به یک اتفاق نادر می شود . 
کریستیانو با گل زندگی می کند .
او در سه سال اخیر تقریبا در تمامی بازیهای رئال گل زده است . او در 164 بازی برای رئال 165 گل زده است . اگر مقابل اتلتیکو گل نزد ، به سومین روند بدش در رئال می رسد . او در فصل اولش بین هفته های 16 تا 18 گل نزد و در فصل دوم هم بین هفته های 19 تا 21 و 23 تا 25 دچار طلسم شد .
اما اتلتیکو از حریفان محبوب بازیکن پرتغالی است . کریستیانو سال گذشته یک هت تریک خوشایند مقابل اتلتیکو در کالدرون یک هت تریک خوشایند داشت که باعث شد که سرنوشت رئال در لالیگا به مخاطره نیافتد . در کوپا نیز در کالدرون گل مهمی را زد که باعث شد رئال به راحتی مسیر هجدهمین قهرمانی چمپیونزلیگ خود را طی کند .
کریستیانو در برنابئو در لالیگا فقط دو گل به اتلتیکو زده که هر دو از روی نقطه پنالتی بوده اند . کریستیانو می خواهد با گلزنی به خنتو به عنوان ششمین گلزن تاریخ رئال در لالیگا نزدیک شود



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:28 | نویسنده : hassan7


 


اختصاصی وب رونالدو(اخبار سایت رسمی رئال مادرید)


 

Mourinho named 19 players for the game against Atlético

Real Madrid will play the 14th day of La Liga national championship in the Santiago Bernabéu stadium
Realmadrid.com

José Mourinho has chosen 19 players for the game to be played on the 14th day of La Liga national championship, in which Real Madrid will face Atlético de Madrid in the Santiago Bernabéu stadium (10:00 p.m., Canal + 1).

REAL MADRID SQUAD:
Goalkeepers: Casillas, Adán and Jesús.
Defenders: Varane, Pepe, Ramos, Coentrão, Carvalho and Arbeloa.
Midfielders: Khedira, Kaká, Özil, Alonso, Modric, Callejón, Di María and José Rodríguez.
Forwards: Cristiano Ronaldo and Benzema.



مورینیو و آماده کردن 19 بازیکن مقابل اتلتیکو مادرید

رئال مادرید در روز 14 لالیگا با قهرمانان ملی خود به مصاف اتلتیکو مادرید میرود

خوزه مورینیو19 بازیکن را برای بازی با اتلتیکو انتخاب کرده که در این مصاف رئال مادرید و اتلتیکو مادرید

در سنتیاگو برنابئو به مصاف هم میروند.

ترکیب رئال مادرید:

Goalkeepers: Casillas, Adán and Jesús.
Defenders: Varane, Pepe, Ramos, Coentrão, Carvalho and Arbeloa.
Midfielders: Khedira, Kaká, Özil, Alonso, Modric, Callejón, Di María and José Rodríguez.

Forwards: Cristiano Ronaldo and Benzema.

روی لینک پایین کلیک کن!!

www.realmadrid.com/xabi alonso

 



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:16 | نویسنده : hassan7

اتوبوس رئال مادرید ، کریستیانو ، په په ، کوئنت رائو ، کاکا و آربلوا را به خاطر تاخیر در رساندن خودشان به برنابئو در موعد مقرر برای حضور در اردو پیش از دربی شنبه مقابل اتلتیکو جا گذاشت . 
بازیکنان قرار بود که ساعت 20:45 در پارکینگ استادیوم باشند ، جایی که می خواستند هتل میراسیرا سوئیتز را ترک کنند ، جایی که برای بازیهای خانگی اقامتگاه تیم است . اما این پنج بازیکن پشت ترافیک گیر کردند و زمانی به پارکینگ رسیدند که باقی هم تیمی ها سوار اتوبوس شده بودند و رفته بودند . مورینیو تصمیم گرفتند که بدون آنها اتوبوس تیم را به هتلببرد . این پنج نفر با یک تاکسی جدا به هتل رفتند .
مورینیو 19 بازیکن را برای دربی در لیستش قرار داده که دروازه بانی که از کاستیا در لیست قرار گرفته پیش از بازی خط می خورد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:16 | نویسنده : hassan7

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه با اتلتیکو در برنابئو گفت :" ممکن است هو یا تشویق شوم . البته برای شما خبرنگاران که فرقی ندارد . من از ساعت 23:30 در استادیوم خواهم بود تا هر کسی که بخواهد مرا هو کند . امیدوارم که هواداران از تیم حمایت کنند و بازی را ببریم . "
آینده :" من برای دلیل خاصی بازی نمی کنم . می خواهم از بازی لذت ببریم . اگر ببریم خیلی لذت خواهم برد . اگر ببازم هم در پایان باز هم لذتم را برده ام . وقتی که باید هر سه روز یک بازی داشته باشی ، زمان کافی برای خوشحالی یا ناراحتی نداری . سعی می کنم که از 90 دقیقه ای که دارم لذت ببرم . "
سیمئونه :" روابط خوبی با او دارم . البته حالا مربیان تیمهای رقیب در یک شهر هستیم . من سالها پیش و زمانی که در اینتر بود او را دیدم و همچنان با هم در تماس هستیم . خوشحالم که در اروپا با این که منافعان به هم برخوردی نداشته اما توانسته که موفق باشد . این که او درهای تمرینات را به روی هوادارانش باز کرده و من نکردم ؟ نظری ندارم . مطمئنا این ها استراتژی های مربیگری و تاکتیک ها هستند ، مطمئنا (می خندد)"
فاصله با بارسا :" فاصله ها در پایان مشخص می شوند . نیازی نیست ریاضیدان باشیم تا بفهمیم که فاصله 14 و 8 با فاصله 11 فرق دارد . باید بازی به بازی حرکت کرد . همیشه با هدف پیروزی کار می کنیم .بستگی دارد که چه بشود . "
انتقادات :" انگشت کردن در کار بقیه ورزش ملی است و به خاطرش خوشحالم چرا که باعث خوشحالی بقیه می شوم . مشکلی نیست . "
حمایت تیم :" برایم اهمیتی ندارد که بازیکنان چه می خواهند . برایم این مهم است که بازیکنان درون زمین ذهنیتشان با من یکسان باشد . باید سعی کنند که از همه چیز لذت ببرند . این بهتر از حرف زدنشان است . "
بازی با بتیس :" در آن بازی سه تیم وجود داشتند : یکی که خوب بود و دو تا که بد بودند (اشاره به تیم داوری) . فردا امیدوارم که دو تای دیگر خوب باشند و یکی بود . رئال و داوران خوب باشند و اتلتیکو بد . البته چون فوتبال را دوست دارم می خواهم که هر سه خوب باشند . "
مسئله اسین :" ما را دروغگو می خوانید . من هم در مورد شما این حس را دارم . چیزهایی را می گویید تا ما تکذیبش کنیم . مثل پی اس جی . اسین دچار حساسیت شد . باشگاه او چلسی است و نسبت به او حق و حقوقی دارد . ما دروغگو نیستیم . فردا به مادرید بر می گردد و یکشنبه به طور عادی تمرین خواهد کرد . "
خوزه رودریگز و پیغام به توریل :" او را با انگیزه و با امید دیدم . هفته قبل 90 دقیقه بازی کرد و کاملا خسته بود . او در کاستیا فیسک نیست و نمی خواستم برای این بازی رویش ریسک کنم اما چنین افرادی را دوست دارم . بازی خوبی مقابل آلکویانو داشت . غایبان زیادی داشتیم . این بچه شایستگی های زیادی دارد و با توجه به این که کاستیا به دنبال ناچو و موراتا بود ، به لیست اضافه شد . ترسی ندارم اگر بخواهد به بازی بیاید چرا که مطمئنا پاسخ مثبتی می دهد . "
توپ طلا :" وقت نشد به آن فکر کنم . گواردیولا مطمئنا وقت داشته چرا که در تعطیلات است . همین طور دل بوسکه چرا که تا سه ماه دیگر بازی نخواهد داشت . "



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : hassan7

لوئیز فیلیپه اسکولاری پنجشنبه رسما مربی تیم ملی برزیل شد که البته شاید این را باید از بدشانسی کریستیانو دانست چرا که اگر زودتر چنین سمتی را می گرفت ، رای او به عنوان مربی تیم ملی برزیل به رونالدو می رسید هر چند که مشخص نیست که منزس هم آیا به رونالدو رای داده بود یا نه . 
او اعتقاد دارد که ، کریستیانو رونالدو بالاتر از لیونل مسی و هموطنش نیمار است . وی در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" نیمار در سطح مسی و رونالدوست و به زودی می تواند به آنها برسد . البته به نظر من رونالدو بهتر از مسی است . "

جک سال ( که معمولا این جکا رو بارسایی ها میگن ! ) : اسکولاری پرتغالیه !!!!!!!!!

من :|

رونالدو :-o

مسی ^-^

اسکولاری :))

خدای فوتبال :-o

پیتو :|

مارک کلاتنبرگ :)



ادامه مطلب

پیتو ویلانوا ، مربی بارسلونا که فراموش کرده است 11 امتیاز را با کمک داور از رئال دزدیده است ؛ پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد . وی در مورد افزایش فاصله با بارسا به یازده گفت :" به این چیزها فکر نمی کنم . ترجیح می دهم که بازیها را ببرم . فاصله با حریفان مشکل ما نیست . " 
وی افزود :" حتی اگر رئال در دربی ببازد هم چیزی تمام نمی شود . آنها با فاصله 14 یا 16 امتیاز هم نخواهند مرد ! هر چیزی محتمل است و شاید فردا فاصله هشت شود . فکر نمی کنم که بتوانم دربی را ببینم چرا که وقت ندارم ! "


تا همین دیروز با انگشت مورینیو معروف شده هاااا .. حالا واسه ما صاحب نظر شده ! بابا خودتم میدونی که این 11 تا رو که 8 تاشو ز داور گرفتی و 9 امتیاز رو هم داورا از رئال زدن حالا در مورد 14 و 16 حرف میزنی ؟؟



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد