کد پرچم
کد پرچم
نزدیک شدن یورنته به رئال
Online User
تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 13:55 | نویسنده : hassan7

روز به روز فرناندو یورنته به رئال مادرید نزدیک تر می شود . علائم این را نشان می دهند و به نظر می رسد که کم کم باید خرید فرناندو یورنته را یک گزینه ممکن دانست . 
در حقیقت اکودیاریو گزارش داد که خوسو اوروتیا ، مدیر اتلتیک بیلبائو از این که این بازیکن پس از بازی رئال - اتلتیک با کاسیاس عکس گرفته ناراحت است و برایش قابل درک نیست که هواداران رئال که به برخی بازیکنان دیگر اتلتیک توهین کرده بودند ، یورنته را تشوق کنند .
پیش از این داوید سیلوا در برنابئو تشویق شده بود و حالا به نظر می رسد که هواداران رئال می خواهند که یورنته ملی پوش به تیمشان ملحق شود و بدرخشد . باید دید که در آینده چه پیش می آید و آیا یورنته در تابستان آینده به طور رایگان به رئال می پیوندد یا خیر.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, | 13:33 | نویسنده : hassan7

کمپانی مشروب سازی کاسالوبوس که بازیکنان سابق رئال نظیر امیلیو بوتراگوئنو ، میشل ، سانچیس و آیتور کارانکا در آن سهام دارند به علت کاهش فروش ، به طور داوطلبانه اعلام ورشکستگی کرد . 
به گفته افه ، این کمپانی شراب سازی به شعبه شماره 4 بانک مرکانتیل اعلام کرد که به علت خجم بدهی های پرداخت نشده چاره ای به جز ورشکستگی ندارد .
این کمپانی که از سال 2008 اففتاح شده بود ، 17 سهامدار داشت که بازیکنان سابق رئال نظیر سانچیس ، کارانکا ، بوتراگوئنو ، میشل و مارتین وازکز نیز از آنها بودند



ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد