کد پرچم
کد پرچم
کاکا، آقای گل برزیلی ها در چمپیوزلیگ
Online User
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 14:5 | نویسنده : hassan7

ریکاردو کاکا که امروز ها روی فرمه وکاملا آمادست، یک گل زیبا مقابل آژاکس با پای چپ بسمر رساند تا ورمیر مات و مبهوت بماند . هافبک برزیلی با این گل توانست که از ریوالدو به عنوان آقای گل برزیلی های چمپیونزلیگ بگذرد . 
کاکا با 28 گل توانست که از ریوالدوی 27 گله به عنوان آقای گل برزیلی ها در چمپیونزلیگ پیشی بگیرد . اولین گل کاکا در اروپا در 4 نوامبر 2003 مقبال بروخاس بود .
اولین گل کاکا در رئال در 30 سپتامبر 2009 بود که در پیروزی 3-0 مقابل مارسی گلزنی کرد .فعلا آقای گل چمپیوزلیگ بین برزیلیهاست،کم کم اگه مورینیو اجازه بازی بهش بده مطمئنم آقای گل بین همه ی بازیکنان میشه.اینو مطمئن باش.



تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:38 | نویسنده : hassan7

            vs   

 

 

دروازه بان ها : کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان : واران ، په په ، راموس ، کاروالیو ، ناچو و آربلوا
هافبک ها : اسین ، خدیرا ، کاکا ، اوزیل ، ژابی ، مودریچ ، کایخون و دی ماریا
مهاجمان : رونالدو ، بنزما و موراتا .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:32 | نویسنده : hassan7

 کریستیانو رونالدو و فلورنتینو پرز در روز 1 سپتامبر با هم مکالمه ای جنجالی داشتند که روز بعدش کریستیانو گفت که " ناراحت " است . با هم نگاهی به این مکالمه جالب داریم . 
- "مدیر ، باید چیزی را بگویم . من راحت نیستم و می خواهم بروم . " 
- " اگر می خواهی بروی ، پول لازم برای خرید مسی را به من بده . " 
- " اگر مشکلت پول است ، فردا صبح با 100 میلیون می آیم " 
- "صد میلیون کافی نیست ، رقم فسخ قراردادت 1000 میلیون است
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:30 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو همچنان کجدار و مریز در مورد آینده اش در رئال مادرید صحبت می کند . وی در مصاحبه با رادیو تلویزیون کیپ ورد به مناسبت ملاقات با لوسیو آنتونس ، مربی تیم ملی این کشور در والدبباس در مورد آینده اش صحبت کرد . وی گفت :" یاد گرفته ام که فوتبال دنیای آسانی نیست ، به خصوص برای مربیان . برای من خیلی مشکل است که سالها در یک باشگاه بمانم."
مربی تیم ملی کیپ ورد برای یادگیری روش های مربیگری به زمین تمرین رئال مادرید آمده است . مورینیو در ادامه گفت :" من پرتغالی هستم ، کشور دریانورد ها و کاشف ها . من در کشورهای مختلفی بودم و فرهنگ و لیگ های متفاوتی را تجربه کردم . اسپانیا ، انگلیس ، ایتالیا و ... نمی دانم که در آینده چه چالش دیگری در انتظارم است . برای این که در جایگاهی قرار گیرم باید صد در صد با انگیزه باشم . تنها چیزی که می دانم این است که به تلاش ادامه می دهم . " 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنانش تا این حد به او احترام می گذارند هم خاطر نشان کرد :" بازیکنان وقتی بازی می کنند از مربیانشان خوب می گویند و وقتی بازی نمی کنند ، بد می گویند . من سعی می کنم با آنها روابطی را برقرار کنم اما 22 ، 23 یا 25 بازیکن در تیم هستند که فقط یازده تا بازی می کنند . من تلاش می کنم تا صادق باشم ، به همه به یک اندازه احترام بگذارم و گروه کاری خوبی را از دروازه بان اول گرفته تا دروازه بان سوم که تقریبا هیچ وقت بازی نمی کند ، تشکیل بدهم . من گروه های منسجم که یکدلی دارند را دوست دارم چرا که کارم را آسان تر می کند . " 
مورینیو در پایان گفت :" من آدمی هستم که زندگی اجتماعی چندانی ندارم . به ندرت مرا در مراسمی می بینید . اما راضی هستم چرا که خانواده خوبی دارم .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

وقتی که کریستیانو رونالدو نا امید و خشمگین در بعد از ظهر اول سپتامبر به دفتر فلورنتینو پرز رفت ، مدیر گمان می کرد که پشت این خشم پنهانی ، پیشنهاد میلیونی امیر قطری پی اس جی یا آنژی روسیه کتمان شده ، پیشنهادی که خورخه مندس ، دلال و دوست نزدیک رونالدو را حسابی بی تاب کرده بود . به همین علت بود که پرز تصمیم گرفت که به فکر تمدید قرارداد کریستیانو که تا ژوئن 2015 اعتبار دارد ، افتاد .


پس از چهار ماه ، فلورنتینو اما بیشتر قضیه را درک کرده است . او فهمیده که مسئله فقط پول نیست . بهترین بازیکن تیمش به این علت فکر رفتن از باشگاه به سرش زده که حس می کند که برای عناوین فردی که بسیار برایش مهم هستند ، توسط باشگاه حمایت نمی شود و به همین علت پرز سعی دارد که هر طور شده مسئله را ختم به خیر کند .
مسئله روابط کریستیانو و فلورنتینو بر سر چند سوء تفاهم به کدورت گراییده شده است . این دو هرگز به هم نزدیک نبوده اند . از یک طرف شخصیت رونالدو طوری است که سخت می توان به او نزدیک شد و از طرفی پرز نیز شخصی نیست که بخواهد به بازیکنان تیمش نزدیک شود چرا که از تجربه دوره اول حضورش در باشگاه درس گرفته و نمی خواهد که به ستارگان تیمش رو بدهد .
کریستیانو همه چیز را در دلش نگه می داشت و سعی می کرد ناراحتی هایش را بروز ندهد اما ناگهان در روز 30 آگوست در زوریخ و در مراسم بهترین های یوفا که به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد ، همه چیز به هم ریخت . آن روز او به اینیستایی باخت که ساندرو راسل ، مدیر بارسا ، خوزه ماریا برتموئو ، نایب رئیس و آندونی زوبیزارتا ، مدیر ورزشی این باشگاه او را همراهی می کرد . درست یا غلط ، او گمان می کرد که حضور امیلیو بوتراگوئنو باعث شده که کم اهمیت جللوه داده شود . به جز مدیر روابط آکادمیک ، فقط پدرو لوپز ، نایب رئیس سوم باشگاه در مراسم حضور داشت . دو روز بعد ، رونالدو به مدیر گفت که از این قضیه چقدر ناراحت شده است .
کریستیانو خود را بازیکنی بی بدیل می کند چرا که توانسته در رئال در 166 بازی 167 گل به ثمر برساند ، رکوردی که هیچ کس در تاریخ 110 ساله باشگاه به آن نرسیده بود . پس برایش قابل درک نیست که در باشگاه خودش کسی او را به عنوان یک ستاره بی نظیر نمی داند و به ضرس قاطع او را بهترین بازیکن جهان نمی داند . مثل کاری که بارسلونا با مسی کرد یا یونایتد در مورد خود او انجام می داد .
رونالدو اعتقاد دارد که این عدم حمایت آکادمیک باعث می شود که برای جوایز انفرادی ، نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد . او از این که در باشگاه از بنزما و اوزیل به عنوان برندگان آتی توپ طلا صحبت می کنند ، در حالی که خودش هر ساله جزء بخت های اصلی این جایزه است ، کاملا ناراضی است .
از طرفی او اعتقاد دارد که هیچ کس از سران باشگاه در مورد توهین های خارجی و انتقادات رسانه ای علیه این بازیکن پرتغالی واکنشی ندارد .

در فکر رفتن
در حال حاضر ، کریستیانو برایش هیچ اهمیتی ندارد که دو سال از قراردادش باقی مانده و می خواهد که در پایان فصل برود . او به اطرافیانش گفته که فعلا به پیشنهاداتش توجهی ندارد چرا که مسئله اش پول نیست اما مشکلش این است که از دست باشگاه راضی نیست . کریستیانو معتقد است که در یونایتد یا هر باشگاه دیگری ، با او برخوردی می شود که در حد تعصب و حرفه ای گری او می شود . او اغلب به دوستانش می گوید :" این جا به من احترام نمی گذارند . "
او توانست که در لالیگای اخیر نقش درخشانی داشته باشد و سهم بزرگی در قهرمانی رئال ایفا کند ، اما برخی هواداران در برنابئو همچنان او را شخصیتی مغرور می دانند . رونالدو هنوز فراموش نکرده که یک سال پیش در استادیوم پس از شکست به بارسلونا ، توسط بخش زیادی از هواداران هو شد .
اما به هر صورت در مورد مسئله تمدید قرارداد او نیز نکات مهمی وجود دارد . فلورنتینو نمی خواهد تراز مالی باشگاه را به هم بزند . کریستیانو با مالیات سالانه 25 درصد ، دستمزد 10 میلیون یورویی دریافت می کند . یعنی کریستیانو سالانه 12.5 میلوین یورو برای باشگاه هزینه دارد . اما با توجه به این که "قانون بکام" که باعث می شد مالیات کمتر شود ، لغو شده است ، مالیات به 52 درصد خواهد رسید که رشد قابل توجهی است .
با یک حساب و کتاب سر انگشتی مشخص می شود که اگر دستمزد رونالدو در قرارداد جدیدش به سالانه 15 میلیون یوور برسد ، رئال باید برای او سالی 31 میلیون یورو بپردازد ، یعنی دو و نیم برابر حالت فعلی. به همین علت است که تمدید قرارداد بازیکن پرتغالی تبدیل به یک سرگیجه شده و باشگاه می خواهد که با مسائلی نظیر پاداش ، تبلیغات و ... آن را حل کند . شاید رفتن کاکا در ژانویه بتواند یک کمک بزرگ باشد چرا که باعث می شود که بار پرداخت سالانه 10 میلیون برای یک بازیکن نیمکت نشین برداشته شود .

همراهی در زوریخ
رئال سعی کرده که از زمان جمله معروف " ناراحت هستم و باشگاه از این قضیه اطلاع دارد " در اوایل سپتامبر ، با رونالدو خوب تا کند . فلورنتینو که چشم به انتخابات سال بعد دارد ، تصمیم گرفته که روابطش با رونالدو را عادی سازی کند و به ستاره تیمش محبت کند .
دیروز روزنامه مادرید ال موندو گزارش داد که این مدیر در نظر دارد که در مراسم توپ طلا که 17 دی در زوریخ برگزار می شود ، رونالدو را همراهی کند . کاری که پیش از این هرگز انجام نداده بود .
کارمندان باشگاه مطمئن هستند که همه چیز حل می شود و آب سردی به این قضایا ریخته می شود . فلورنتینو می داند که رئال در شرایط فعلی بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد و حالا در نظر دارد که کریستیانو را آرام کند .



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : hassan7

:..به نام خدا..:

 

سلام به دوستان اول از همه بریم سراغ خبر های مهم:


#لوکا مودریچ در جمع ده بازیکن اول رئال مادرید از نظر دقیقه بازی در لالیگا.


#رئال مادرید در طی هفت بازی گذشته که در خانه وایادولید به میدان رفته است فقط دو پیروزی را کسب کرده است.

 

#کارانکا مربی رئال مادرید گفته نمیتوان به هواداران اطمینان بدهیم که در زمستان خرید و فروش بازیکنان را نداریم.

 

#نبود مارسلو و کوئنت رائو باعث شده تغیراتی در خط دفاع رئال ایجاد شود احتمالا اربلوا به چپ رفته و انجا را پوشش می دهد.

 

خوب بریم سراغ عکسایی که براتون اماده کردم:


اینم یه جایزه دیگه برای سلطان


319692_421875801216793_116174583_n.jpg

 

من به نظرم مسعود باید مدیر میشد


OnlyRealMadrid

 

اگه گفتین این عکس کیهفرشته

 

 

اینم عکسی از مارسلو و همسرش


532021_481881925198030_429327192_n.jpg

 

در اخرم کلیپی از رونالدو رو براتون گذاشتم امیدوارم پستم راضی کننده باشه



Direct Link


Rodfile

 

38MB|FLV



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:26 | نویسنده : hassan7

سایت فیفا صحبت های دیروز ایکر در جمع سی کودک در بوادیا مونته در مراسمی برای هیوندا را تحریف کرد و مدعی شد که بازیکن رئال پس از جام جهانی 2014 ، تصمیم به بازنشستگی از عرصه ملی می گیرد . این در حالیست که در همین صحبت ها بازیکن رئال اعلام کرد که حداقل تا 36 سالگی به کار حرفه ای ادامه می دهد . 
دیروز کودکان در مراسمی از ایکر سوال های متفاوتی پرسیدند که وی در مورد آینده خود گفت :" اگر قهرمان جام جهانی 2014 شویم ، باید آماده باز کردن راه به جوان تر ها شد . " 
وی هرگز نگفت که قصد بازنشستگی دارد و در این باره که آیا شانس قهرمانی دارند یا نه هم گفت :"اگر باز هم قهرمان شویم ، تجربه ای ایجاد می شود که شاید هرگز در تاریخ اسپانیا دیگر تکرار نشود .
"



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:24 | نویسنده : hassan7


مسوت با وجود افتی که در اواخر سال 2012 داشت اما هم چنان آقای پاس گل جهان هست .

لیست آقای پاس گل های سال 2012 تا به اینجا :

1- اوزیل - 28 پاس گل

2- فرانک ریبری و فابرگاس - 24 پاس گل

3- مسی - 23 پاس گل

Viva Mesut




ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:23 | نویسنده : hassan7

اول تیتر روزنامه های امروز آس و مارکا :

 

as
http://img.kiosko.net/2012/12/07/es/as.200.jpg
بنزما :" می خواهیم لالیگا را برگردانیم "
"ترجیح دادن دهمین چمپیونزلیگ به لالیگا ؟ رئال حق انتخاب ندارد ، همه جامها را می خواهیم "
در نظرسنجی آس ، 66 درصد هواداران نمی خواهند در مرحله یک هشتم به بایرن و شالکه بخورند



marca
http://img.kiosko.net/2012/12/07/es/marca.200.jpg
فلورنتینو ، کریستیانو را احیا می کند
مدیر می خواهد که بهترین رونالدو را ببیند و فکر رفتن را از سر او بیرون کند
این ستاره را برای بردن دهمین چمپیونزلیگ و آینده رئال کلیدی می بیند
او را در مراسم جوایز ملی ورزش همراهی کرد و در مراسم توپ طلا نیز همین کار را می کند
می خواهد دستمزدش را به هر اندازه ای که بخواهد در صورت رفتن کاکا ، افزایش دهد
مورینیو ، خوزلیو را شکل می دهد / او را با تیم بزرگسالان تمری می دهد تا آماده شود

=========================================

عکس های جدید آلوارو که تو توییترش گذاشته بود ..


په په و کایخون

 


ایشونو که دیگه نمی شناسم ! :دی



چیزبرگری که امروز ظهر خورده ... wooooow :d




تاريخ : شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:16 | نویسنده : hassan7

رئال مادرید همچنان سفت و سخت جایگاهش در جدول بازی جوانمردانه در لالیگا را چسبیده است . رئال مادرید صدرنشین جدول اخلاق لالیگا با 32 امتیاز است . 
تیم خوزه مورینیو سالم ترین تیم لالیگاست که فقط 32 امتیاز منفی دارد . بارسلونا با 33 امتیاز در رده بعدی است و وایادولید با 39 و اتلتیکو با 40 امتیاز در رده بعدی هستند .
در معیارهای تنظیم این جدول ، عواملی نظیر کارت های زرد ، قرمز ، محرومیت بازیکنان و کادر فنی و رفتار تماشاگران در بازیها دخیل هستند .



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:56 | نویسنده : hassan7

"رای ها توپ طلا داده شده است . همه چیز تمام است . وقتی که یک باند فوتبالی ایجاد می شود مشخص است که چه کسی آن را می برد . " مورینیو با این حرفها به انتقاد از حمایت رسانه ها از مسی پرداخت و به زعم مربی پرتغالی ، تردیدی وجود ندارد که 17 مهر بازیکن آرژانتینی این جایزه را برای چهارمین سال پیاپی از آن خود می کند . اما این باعث نمی شود که کریستیانو امیدش را از دست بدهد . او امسال لالیگا و سوپرکاپ را برده ، 61 گل به ثمر رسانده و به نیمه نهایی یورو رسیده و به همین خاطر شایستگی های زیادی برای خود قائل است . 
امسال این مهاجم تا کنون سه جایزه گرفته است . آخرین جایزه ملی ورزش به عنوان بهترین ورزشکار لاتین بود . چهارشنبه این جایزه را از دست ملکه سوفیا گرفت . اما قبلش هم جایزه بهترین بازیکن سال را از سایت گل گرفته بود و مسی را به عنوان بهترین بازیکن فصل 12-2011 شکست داده بود . به خبر از آن جایزه انجمن خبرنگاران ورزشی پرتغال را به عنوان بهترین ورزشکار پرتغالی در خارج را از آن خود کرده بود . کریستیانو در حال حاضر در جمع 15 مهاجمی قرار دارد که شانس حضور در تیم برتر سال 2012 جهان را دارد . وی همچنین در تیم برتر یورو 2012 هم قرار گرفته بود .
http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/07/primera/1354839415_421227_1354839470_noticia_normal.jpg



تاريخ : جمعه 17 آذر 1391برچسب:, | 11:55 | نویسنده : hassan7

به گفته وبسایت اکودیاریو ، فلورنتینو پرز برنامه ریزی کرده تا در صورتی که خوزه مورینیو در پایان فصل برود ، با تحولاتی بزرگ هواداران را به وجد بیاورد . یک مربی جدید و پنج خرید را به عنوان آرای انتخابی خود در نظر گرفته تا هواداران را در تابستان 2013 به هیجان آورد . 

بنا بر این گزارش ، مورینیو شانس زیادی برای ماندن در رئال ندارد و فلورنتینو گزینه های مختلفی را برای حضور در روی نیمکت رئال مد نظر گرفته است . لوو ، لیپی ، آنجلوتی و لورن بلان گزینه هایی هستند که شانس حضور روی نیمکت رئال را دارند .
در مورد بازیکنان هم هدف اصلی او خرید رادامل فالکائوست . او می خواهد که 55 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی را بپردازد و این بازیکن را به عنوان ستاره تیمش به خدمت بگیرد . البته این باعث می شود که یکی از میان هیگوائین و کریم بنزما تصمیم به ترک باشگاه بگیرند .
مدیر می خواهد تیم را در تمامی پست ها تقویت کند و خون تازه ای را پس از مورینیو به تیم تزریق کند . گزینه هایی نظیر گوتزه ، آندرس فرناندز (دروازه بان ذخیره) مد نظر باشگاه هستند و شاهین و کارواخال هم شانس زیادی برای بازگشت دارند . کریستیانو نیز قراردادش را تمدید می کند تا پرز یک تابستان سیل آسا را داشته باشد .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 15:20 | نویسنده : hassan7

دیشب در مراسم اهدای جوایز بهترین های اسپانیا خبرنگار از کریستیانو رونالدو درباره راز ضربات آزادش پرسید . کریس گفت :


" راز من ؟ من فقط یک نگاه به دروازه می‌کنم و میگم : کریستیانو ، توپ رو بچسبون به تور ! "




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:27 | نویسنده : hassan7

anti-barcelona

بارسایی ها این عکسو یادتون میاد؟؟؟؟؟4 ساله پا گرفتین هیچی نیستین هیچی.....



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:26 | نویسنده : hassan7

سلام. متن زیر رو بخونید. جالبه.


آیا گرفتن 13 امتیاز در گروه  تام و جری سخت تره یا گرفتن 11 امتیاز در گروه مرگ؟



آیا زدن 15 گل به تیمهای برتر جهان سخت تره یا زدن 11 گل به تیمهای کم نام ونشان؟

 


آیا باخت به دورتموند تلخ تره یا باخت به سلتیک؟

 

 

آیا زدن 6 گل به قهرمانان لیگهای معتبر دنیا بهتره یا زدن 5 گل به تیمهای گل منگولی؟

 

 

آیا اگر رئال مادرید در گروه G بود بالای 15 امتیاز نمی گرفت؟

 


و یا اگر آژاکس در گروه G بود دوم نمی شد؟

 


آیا هنوز فکر می کنید به خاطر 11 امتیاز اختلاف برترین تیم جهان هستید؟

 

 


آیا فکر می کنید من اینو کپی کردم؟ نه ما اهل کپی نیستیم امیر تنها بماند! :دی


راستی کلیپ کم حجم(زیر 10 مگ) اگه میخواین درخدمتتونم.



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:14 | نویسنده : hassan7

 
خداحافظي مسي با شکستن رکورد گرد مولر
مسي که فقط دو گل تا شکستن رکورد گرد مولر فاصله داشت بايد با اين اتفاق خداحافظي کند.
20121206103434_01.jpg

در جريان ديدار دو تيم بارسلونا و بنفيکا که به نتيجه تساوي رسيد،ليونل مسي ستاره آبي اناري پوشان در دقيقه 85 با برخورد با آرتور آسيب ديد و مجبور به ترک زمين شد.

از اين رو و بنا به تشخيص اوليه پزشکان بارسا، وي بايد حدود 10 هفته از ميادين به دور باشد و اين بدان معني است که مسي، که فقط دو گل تا شکستن رکورد گرد مولر فاصله داشت بايد با اين اتفاق خداحافظي کند.
آخه یکی نیس به این بگه این کارا به تو نیمده !!! ها ؟ !!!


چرا به خودت فشار میاری تو که نمیتونی


دیدی اخرش چیشد ... خودتو داغون کردی ... حالا جواب مامانتو چی میدی ؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:13 | نویسنده : hassan7

سن ایکر تو فیسبوکش نوشته :

" درود بر مارسلو !! وقت زیادی برا برگشتنت نمونده !! "

این عکسو هم گذاشته

http://8pic.ir/images/q6mg5djiyox9r045grxv.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 14:9 | نویسنده : hassan7

# خبر اول :

لیونل مسی ، مهاجم آرژانتینی بارسا در دقیقه 85 بازی با بنفیکا مصدوم شد و به گفته پزشکان بارسا نزدیک به 3 ماه از میادین دور خواهد بود . ( البته بعضیا میگن شایدبه بازی هفته بعد هم برسه ... اینجاشو دیگه نمیدونم !! )

برای کسایی که از مصدومیت مسی خوشحال شدن واقعا متاسفم ... اونم یه انسانه مث اینکه هاااا

# خبر دوم :

حریفان احتمالی رئال در مرحله یک هشتم این تیم ها خواهند بود :

پاریسن ژرمن ، شالکه ، یوونتوس ، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ

واقعا قرعه سختی در انتظارمونه ولی من به شخصه ترجیح میدم با یونیاتد بخوریم ... شما چه تیمیو ترجیح میدین ؟



تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 9:14 | نویسنده : hassan7

سلام. در این پست قصد دارم شباهت های مارسلو و روبرتو کارلوس رو بیان کنم.


   



سرعت: هر دو سرعت بالایی دارند. چه در هنگام مالکیت توپ و چه موقعی که توپ در اختیار آنان نیست. هرچند سرعت روبرتو کارلوس بیشتر است ولی مارسلو هم سرعتش پایین نیست.


حمله و گلزنی: معمولأ هردو همیشه درحال کمک به خط حمله هستند و در این کار هم بسیار موفقند.


در گلزنی نیز روبرتو کارلوس به طور میانگین هر 8 بازی یک گل زده و مارسلو هم هر 11/5 بازی یک گل که تقریبأ به هم نزدیک هستن.

 

دفاع: در دفاع اما شاید بتوان گفت که مطمئن عمل نمیکنند و در بعضی از موارد جا می مانند.ولی وقتی در خط دفاع حاضر هستن خوب عمل میکنند.


قد: مارسلو 172 سانتیمتر قد دارد و روبرتو کارلوس 168 سانتیمتر و از این لحاظ هم به هم شباهت دارند.


شوت زنی و ضربه آزاد: در این مورد روبرتو کارلوس بسیار موفق عمل می کند. مارسلو هم شوتهایش بد نیست ولی هرگز به پای کارلوس نمی رسد.


دریبل زنی: هردو در این مورد موفق هستند ولی شکی نیست که مارسلو در این مورد بهتر عمل میکند و دریبل های زیبایی می زند.


سر زنی: با توجه به قد پایین این دو، سر زنی جزء توانایی های این دو نیست و خوب عمل نمی کنند.


تکنیک: هر دو خوش تکنیک هستن ولی مارسلو تکنیکی تر از روبرتو کارلوس است.


تنها تفاوت این دو که خیلی به چشم می آید موی آنهاست. مارسلو موهایش بسیار زیاد و پر پشته درحالی که کارلوس کچله( اینو به عنوان شوخی نوشتم دور همی بخندیم خخخخخخ)


در پستهای قبلی خواندیم مارسلو گفته اسطوره ام روبرتو کارلوسه. پس زیاد هم تعجب نداره که  با این شباهت ها تونسته بعد از سالها جای خالیش که همیشه حس میشد رو پر کنه.

 

توجه: اگه شما هم از این نوع مطالب مقایسه ای دارید به شرطی که از خودتان باشد، آن را در نظرات وب بذارید تا با نام خودتان در وب بذارم.

احترام، ادب و  عدم اغراق در مطلب فراموش نشود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:41 | نویسنده : hassan7

اخبار فوتبال جهان : ابرهيموويچ مسي را لايق دريافت توپ طلا نمي داند.
زلاتان ابراهيموويچ ‌: مسي لايق دريافت توپ طلا نيست

ستاره پاريسن ژرمن زلاتان ابرهيموويچ در مصاحبه اي گفت كه مسي لايق توپ طلاي امسال نيست.ايبرا جزو ليست 23 نفره نامزدين توپ طلا بود اما با انتخاب سه نفر نهايي،نام او حذف شد.

  به عنوان كاپيتان تيم صعود او در اين انتخابات حق راي دارد.زلاتان در اين مورد گفت :

  « مسي تا به حال چند بار جايزه توپ طلا را برده است.دو بار ؟سه بار؟ اگر فيفا مي خواهد كمي انصاف داشته باشد اين جايزه امسال بايد به شخص ديگري برسد».

اين جايزه هفتم ژانويه در زوريخ اهدا مي شود و اينيستا،رونالدو و مسي كانديداي دريافت آن هستند.




ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:26 | نویسنده : hassan7

قرعه کشی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ برای رئالی ها می تواند خطرناک باشد . پی اس جی ، شالکه ، بایرن ، یونایتد و یووه تیمهایی هستند که می توانند مقابل رئال قرار گیرند . 
تیمهای پی اس جی ، شالکه ، مالاگا ، بورسیا ، بایرن ،یووه ، بارسلونا و یونایتد به عنوان تیم اول صعود کردند و پورتو ، آرسنال ، میلان ، رئال ، والنسیا ، سلتیک ، شاختار و گالاتاسرای به عنوان تیم دوم .
بدین ترتیب رئال مادرید ممکن است که قرعه سختی در انتظارش باشد چرا که پاریسن ژرمن پر ستاره ، بایرن که پارسال تیم مورینیو را حذف کرد و یوونتوس و یونایتد پر سابقه می توانند تیمهای به شدت خطرناکی باشند .
پس از بررسی پی اس جی ، شالکه و یونایتد در شب گذشته ، نگاهی به شرایط یوونتوس و بایرن می اندازه . یووه با کونته دوباره تیم جسوری شده است . آنها پارسال قهرمان ایتالیا شدند . بوفون درون دروازه شان است ، پیرلو مرکز کار را در اختیار دارد . مهاجمانشان هم پر آوازه هستند ، هر چند شاید گل نزن باشند : جیووینو ، ووچینیچ و کواگیلارلا . پوگبا ، آسامائو بازیکنان قدرتی آنها هستند و ویدال بازیکن انرژیک .
بایرن نیز سال گذشته در ضربات پنالتی نگذاشت که رئال به فینال آلیانس برسد . آنها صدرنشین بلامنازع حال حاضر بوندسلیگا هستند که بدنه سال گذشته شان را حفظ کردند و خاوی مارتینز به میانه زمینشان حفظ شده اند . بازیکن سابق اتلتیک با مصدومیت گوستاوو فیکس شده است . لام و آلابا در جناحین برای تیم هاینکس می درخشند و دانته و بدشتوبر دفاع وسط ها هستند که دومی اخیرا مصدوم شده است . کروس در میانه زمین قرار می گیرد و و شواین اشتایگر طراحشان است . روبن و ریبری هافبک کناری های آنها هستند و ماندزوکیچ و پیزارو در خط حمله قرار دارند .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:26 | نویسنده : hassan7

خوزه مورینیو در مورد آینده اش در مصاحبه با تلویزیون آلمان در پاسخ به این پرسش که آیا از رئال می رود یا نه ، به گواردیولا کنایه انداخت :" اگر بروم ، برای یک سال به تعطیلات نمی روم . اگر این جا نباشم هم در جای دیگری کار می کنم . " 
وی در این باره که شرایطش در رئال چگونه است گفت :" نه ، فشاری حس نمی کنم ، صحت ندارد . " و در این باره که آیا برای کار به انگلیس بر می گردد یا خیر هم گفت :" هر جایی ممکن است . شاید هلند . "
یک خبرنگار از تلویزیون فرانسه هم در مورد احتمال حضور وی در پاریسن ژرمن پرسید که مربی پرتغالی گفت :" من در مطبوعات اسپانیا خواندم که آنجلوتی به رئال می آید . پس دو حالت دارد : یا قرار است با هم کار کنیم ، با این که تیمهایمان را عوض کنیم . " که پس از اصرار این خبرنگار در این باره که پاریس مقصد خوبی است ، مورینیو گفت :" بله ، برای این که در چمپیونزلیگ در آن جا بازی کنیم . "



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:25 | نویسنده : hassan7

http://8pic.ir/images/f633dewvzp4nl8ewsfp1.jpgمرجع خبري رئال مادريد : ویسنته دل بوسکه ، کریستیانو رونالدو و آلفردو دی استفانو در مراسم جوایز ملی با حضور خانواده سلطنتی در تالار ال پاردو برای انتخاب بهترین ورزشکاران 2011 حضور داشتند و جوایزشان را دریافت کردند . 
در غیاب دون خوان کارلوس که به علت عمل جراحی اخیرش در مراسم حضور نداشت ، شاهزادگان آستوریاس و پرنسس النا در این مراسم حضور داشتند . دون فلیپه در کنار ملکه سوفیا جوایز را به رونالدو و دی استفانو دادند .
کریتسیانو این جایزه را به عنوان بهترین ورزشکار ایبرو آمریکا در سال 2011 دریافت کرد ، سالی که دومین کفش طلایش را به عنوان بهترین گلزن اروپا کسب کرده بود . او توسط مدعوین به مراسم با استقبال زیادی مواجه شد و با آنها عکس گرفت .



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 8:22 | نویسنده : hassan7


مسی که در نیمه دوم بازی بارسلونا با بنفیکا به زمین اومد مصدوم شد و با ماشین به بیرون رفت و احتمالا تا 2 هفته مصدوم است.

احتمال زیاد نمی تاوند رکورد مولر را بشکند



تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 23:17 | نویسنده : hassan7

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/05/primera/1354731769_525762_1354732035_noticia_normal.jpg

کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خودش دقایقی پیش از دریافت جایزه ملی ورزش در ال پاردو منتشر کرده است . او در این مراسم جایزه بهترین ورزشکار ایبرو آمریکا را دریافت می کند .



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 23:10 | نویسنده : hassan7

كاكا پرچم دار برزيل در ليگ قهرمانان

 کاکا هافبک رئال در ميان بازيکنان برزيلي بيشترين تعداد گل را در ليگ قهرمانان وارد دروازه حريفان کرد.
كاكا پرچم دار برزيل در ليگ قهرمانان

 کاکا ستاره برزيلي رئال پس از بازي مقابل آژاکس در چارچوب ليگ قهرمانان بيست و هشتمين گل خود را در اين رقابتها به ثبت رساند و گلزن ترين برزيلي ليگ قهرمانان نام گرفت.

  کاکا پس از کسب اين عنوان گفت : خوشحالم که تنها برزيلي با اين تعداد گل در ليگ قهرمانان هستم. 28 گل تعداد زيادي است. اين گل بسيار ويژه بود چرا که با بازوبند کاپيتاني زده شد. ما در جايگاه دوم گروه به مرحله بعدي صعود کرديم . هدف ما جايگاه اول بود اما باز هم از اين نتيجه راضي هستيم . اکنون بايد آماده مقابله با حريفان آينده خود باشيم.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 23:7 | نویسنده : hassan7



اختصاصی وب رونالدو (اخبار سایت رسمی رئال مادرید)


کریس رونالدو تمامی دقایق بازی های لیگ قهرمانان را بازی کرده است فوتبالیست پرتغالی تنها عضو

باشگاه رئال هست که تمامی دقایق لیگ قهرمانان را بازی کرده.کریس رونالدو یکبار دیگر ماهیت رقابتی

خود را در آخرین بازی لیگ قهرمانان اروپا در برابر آژاکس نشان داد.فوتبالیست پرتغالی تمامی 90 دقیقه را بازی

کرده،فوتبالیست پرتغالی در بازی باآژاکس اولین گل بازی را به ثمر رساندو تنها عضو از تیم خوزه است که تمامی

رقابت های لیگ اروپا را بازی کرده،با 540 دقیقه،او برای اولین بار در این فهرست از 24 بازیکن استفاده شده

توسط خوزه بیش از په په با517،ژابی آلونسو و کاسیاس با 540 دقیقه قرار گرفت مورینیو در این آخرین بازی از

بازیکنان ذخیره خود استفاده کرد با این حال رونالدو در زمین برای کل مسابقه باقی ماند و یک بار دیگر به ما

درس تعهد و جاه طلبی خود را داد.بازیکن پرتغالی اولین گل بازی را در دقیقه 13 به ثمر رساند. تا24 بازیکن بازی

در مرحله گروهی این رقابت ها را تجربه کردند،مورینیو شانس خود را برای بازی تمامی بازیکنان داده است به جز

برای Jesús دروازه بان تیم،علاوه بر این او به خوزه رودریگز بازیکن آکادمی خود که در سن 17 سالگی هست

هم بازی داده،په په بعد از کریس از میان بازیکنان بیشتر استفاده میشود و پس از این دو آلونسو و کاسیاس هر

کدام 450 دقیقه با وجود استراحت در برابر تیم هلندی بازی داشته اند

SQUAD MINUTES IN THE CHAMPIONS LEAGUE

Minutes Player Minutes Player
220 ozil 540 c.ronaldo
218 callejon 517 pepe
180 marcelo 450 alonso
160 kaka 450 casillas
135 higuain 386 di maria
113 coentrao 375 varane
90 adan 360 ramos
90 nacho 335 benzema
90 carvalho 330 arbeloa
18 jose rodriguez 290 modric
10 morata 285 khedira
1 albiol 278 essien
       

 

Photographer:Víctor Carretero

متن انگلیسی خبر در ادامه مطلب...

لینک خبر

www.realmadrid.com/c.ronaldo

دسته : اختصاصی وب رونالدو | بازديد ها : 257 بار



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, | 18:9 | نویسنده : hassan7

 آژاکس 1 - 4 رئال مادرید

 

 

 

 
Real Madrid 4 - 1 Ajax Amsterdam
 
goals
 
 
 
 
 
J.M.Callejon '88



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:33 | نویسنده : hassan7

کریستیانو رونالدو در دربی مادرید خوش درخشید . او یک گل زد ، یک پاس گل داد و دو توپش هم با بدشانسی به تیرک دروازه حریف خوردند تا یکی از ستارگان بزرگ دربی باشد . 
کریستیانو پس از بازی گفت :" یک شب بزرگ برای ما بود . خوب بازی کردیم و توانستیم به اتلتیکو دو گل بزنیم . این یک پیروزی خیلی مهم بود . می دانستیم که بازی سختی خواهد بود اما بهتر از آنها بودیم . بردن دربی همیشه خوب است و توانستیم که از پس آن بر بیاییم . "
این بازیکن در مورد عملکرد خودش در این بازی گفت :" از کار خودم راضی هستم چرا که توانستم یک گل بزنم و یک پاس گل به اوزیل بدهم . اما تیم مهم تر از هر چیزی است که مهم بود که در دربی خوب کار کند . "



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:32 | نویسنده : hassan7

مارسلو ویرا پس از آن که در ماه اکتبر زیر نظر دکتر نیک فن دیک پای راستش را جراحی کرد ، در حال ریکاوری است . او اعتقاد دارد که می تواند دی ماه به میادین برگردد اما هرگز انتظار نداشته که این قدر از میادین دور باشد . او در مصاحبه با گلوب اسپورت گفت :" پایم را حس نمی کردم ، زانوهایم می لرزیدند اما فکر نمی کردم مصدومیتم این قدر بد باشد ."
بازیکن رئال که به جایگاهی در ترکیب تیم ملی برزیل رسیده ادامه داد :" خودم را بهترین دفاع چپ جهان می دانم چرا که توقعات از من همین را می خواهد . باید بیشتر به فکر خودم باشم و بهتر باشم . "
وی در مورد مقایسه شدنش با روبرتو کارلوس گفت :" او الگوی من است ، هر کسی این را می داند . حتی همین حالا هم وقتی از او صحبت می کنم هیجان زده می شوم . او همیشه بهترین بود . "



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 19:31 | نویسنده : hassan7

اوزیل در مقابل حریف محبوبش به خودش آمد . بازیکن آلمانی باز هم زیبایی فوتبال را به رخ کشید و در نیمه دوم توانست که به خوبی بازی را کنترل کند و بدرخشد . در نیمه اول او تا حد زیادی تحت تاثیر بازی فیزیکی حریف بود اما وقتی که بازی آرام تر شد و اتلتیکو خسته تر شد ، اوزیل فضای بیشتری پیدا کرد و خودی نشان داد . 
اولین حرکتش با گل ختم شد اما به غیر از آن یک پاس نابغه وار هم به کریستیانو داد که ضربه بازیکن پرتغالی با بدشانسی به تیرک خورد . اوزیل در هفت بازی مقابل اتلتیکو چهار گل زده است ، سه تا در برنابئو و دو تا در ویسنته کالدرون . یعنی محبوب ترین حریفش از نظر گلزنی بوده است .
از طرفی او برای دومین بازی پیاپی در برنابئو گل زد . او نشان داد که اگر مورینیو او را بین دو نیمه تعویض نکند ، می تواند در نیمه دوم جادو کند .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:57 | نویسنده : hassan7

کی از سایت های هواداری به بازیکنان رئال پس از دربی مادرید نمره داد . 
کاسیاس 9 : در همان لحظاتی که فرصت داشت با واکنش های خوبش وظایفش را انجام داد . دروازه بانی رئال آسان نیست ، باید همان معدود توپهای سختی که می آید را مهار کرد و جایی برای اشتباه وجود ندارد . کاسیاس مقابل اتلتیکو توانست که تنها شوت های خطرناک حریف را مهار کند . یکی از سخت ترین لحظات در نیمه اول مقابل فالکائو بود که ایکر از پس آن بر آمد .
آربلوا 7: وظایفش را به خوبی انجام داد . شاید بخت هم در این بازی به او روی آورد که فیلیپه لوئیز با مصدومیت مواجه شد و نتوانست بازی کند چرا که مسلما کارش مقابل کاتا دیاز خیلی آسان تر بود . آربلوا از این فرصت استفاده کرد و یک بازی موفق و مطئن را داشت .
په په 8: در ابتدا چند اشتباه در کار با توپ داشت و توپ را به شکلی بد به حریف لو داد اما به مرور بهتر شد . او در مقابل فالکائو به خوبی کارش را انجام داد و در کنار سرجیو اجازه نفس کشیدن به خط حمله اتلتیکو را نداد .
راموس 8: او بسیار عالی بود و کارهایی که باید انجام می داد را به درستی انجام داد . او یک مرحله بالاتر از بقیه هم تیمی ها بود و سرحال به نظر می رسید . بهترین مدافع تیم بود .
کوئنت رائو 7 : در کارهای تدافعی هم سطح هم تیمی هایش بود . نقش زیادی در موفقیت رئال مادرید داشت . از جناح خود موقعیت های زیادی ایجاد کرد و خوانفران را آزار داد .
خدیرا 7: وظایفش را انجام داد ، بازی حریف را همان طور که مورینیو می خواست تخریب کرد . در نیمه دوم فعال تر از نیمه اول بود . او به خوبی توپ ها را می ربود و سپس توپ را به هم تیمی هایش می داد . شاید بتواند در بازیسازی هم بهتر از این باشد ، مثل بازیهایش در تیم ملی آلمان .
ژابی 7: مثل همیشه دوید و جنگید . او توپ ربایی می کرد و بازی را می ساخت . هافبک سن سباستینی البته امسال شگفت انگیز نیست و تا حد زیادی زمینی شده است . اما در همه احوالات باید گفت که او ضروری است .
دی ماریا 7: فقط می دوید و سعی می کرد که با فشار آوردنش اتلتیکویی ها را آزار دهد . سعی کرد که در خدمت تیم باشد هر چند که باز هم گاهی تکروی می کرد . در نیمه دوم با کایخون تعویض شد .
اوزیل 9: در نیمه اول محو بود اما در نیمه دوم درخشید . در 45 دقیقه اول حرکاتش موثر نبودند اما در نیمه دوم فضای لازم را برای خودنمایی پیدا کرد . گل دوم تیمش را زد و همکاری خوبی در حملات داشت . وقتی با مودریچ تعویض می شد توسط هواداران تشویق شد .
کریستیانو 9: همان بازیکنی شد که رئال مادرید می خواهد . طلسم گلزنی خود را با یک کاشته تماشایی به اتمام رساند . به دفاع کمک کرد تا برنابئو تشویقش کند و پاس گل دوم را به اوزیل داد . می توانست بیشتر هم گل بزند اما تیرک ها اجازه ندادند . دو بار توپهایش به تیرک خوردند .
بنزما 8: به مرور در جریان بازی بهتر شد . زیر سایه کریستیانو و اوزیل بود و به ندرت موقعیت هایی داشت . نتوانست که مثل همیشه بدرخشد و فقط چندین حرکت چشم نواز داشت .
کایخون 7: به جای دی ماریا به زمین آمد و فرصت چندانی برای نشان دادن خودش نداشت اما همین که در جریان بازی بود ، نکته مثبتی است .
مودریچ : در دقایق اخر به جای اوزیل به زمین امد که چیزی برای نشان دادن نداشت .
خوزه رودریگز : مورینیو دقایقی به او فرصت داد . بازی نکرد اما توسط هواداران تشویق شد .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:50 | نویسنده : hassan7

ئال مادرید توانست که طلسم شکست نخوردن در دربی مادرید را به 14 سال برساند و باز هم حریف دیرینه را شکست دهد .

پند

هر بار که دربی ها میان اتلتیکو و رئال را می بینم ، به یک حقیقت که در ذهنم شکل گرفته مطمئن تر می شوم : اگر رئال قرار بود که هر هفته با تیم همشهری سفید و قرمز پوش بازی کند ، مطمئنا همه تورنمنت ها را ویران می کرد . رئال در برابر اتلتیکو کاملا راحت بود و اصلا برایش اهمیتی نداشت که بارسا در جدول این قدر جلو افتاده است . بازی با 14 امتیاز اختلاف شروع شد اما رئالی ها در زمان سوت آغاز اصلا چنین حسی نداشتند . مورینیو می خواست که در چمن سبز ، به این هواداران فوق العاده که برنابئو را تبدیل به یک تندباد امید کرده بودند ، امید بدهد . در ابتدا این ضلع جنوبی بود که کری خوانی را شروع کرد :" هزار بازی ، هزار برد . " اتلتیکو سیمئونه با تلفیقی از استرس و شجاعت کارش را شروع کرد اما در نهایت درست مثل تبلیغات روی پیراهنش بازی کرد . اتلتیکو شبیه آذربایجان شده بود . آنها از 24 دربی اخیر 18 تا را باخته اند و شش تا مساوی شده است . ارتش سفید در این بازیها 52 گل زده و فقط پنج گل خورده است . یک فاصله ارزشمند که بی تردید استرس روانی آن بیش از هر چیزی است . این را باید به حرکات ناپسند برخی بازیکنان نظیر دیگو کاستا (از دقیقه 1 قاطی داشت) یا گودین اضافه کرد که تصویر خوبی که از اتلتیکو در ذهن مخاطبان به جای گذاشته بود را هم از بین بردند . مطمئنا در نیوکمپ ، دو هفته دیگر خواهیم دید که اتلتیکو به شایستگی سوار قطار رقابت بر لالیگا شده است . درود بر همشهری ها !

دربی کریستیانو
او دیر به اتوبوس اردوی تیم برای دربی رسید اما نا امید نشد . کریستیانو برای گلزنی این بازی را انتخاب کرده بود . با قدرت و توانایی هایش توانست که یک شوت فوق سنگین روانه دروازه حریف کند تا باز هم با توانایی های بی بدیلش اثبات کند که این پسر شایسته محله فونچال ، باید و باید توپ طلای 2012 را بگیرد . امسال او چکش ثور ، بختک جان دروازه بان ها ، آرزوی مرگ حریفان در راه بهترین لالیگای تاریخ بود . هشت ماه پیش بود که در کالدرون ، کورتوا را با یک گل از روی ضربه کاشته گیج کرد . اما این بار هم جوان بلژیکی شانس نداشت . فاصله مناسب بود تا کریستیانو یک شوت چرخشی ، بی نظیر و نیرومند همچون خودش را روانه دروازه حریف کند . برنابئو اسطوره و قهرمانش را در آغوش گرفت . فقط تیرک ها می توانستند اجازه دهند که این " نابودگر " نتواند که هت تریکش را تکمیل کند و با خنتو برابری کند (کریستیانو فقط یک گل تا اسطوره کانتابریایی که شش بار قهرمان اروپا شد ، فاصله دارد) . کریستیانو همچنان باید در سالهای آتی پرچمدار این تیم بماند . این که باشگاه نیمار را می خواهد باعث می شود که فکر کنی که کارت عضویت خود را باید باطل کنی . این مثل مقایسه رافائل نادال و تسونگاست ...

حرکت مورینیو
کاری که مورینیو مقابل 98 عکاس در ساعت 23:50 انجام داد غیر ضروری بود اما به جایش باید از حرکت زیبایش در مقابل توهین هواداران دو آتشه به همکارش تشکر کرد . از مورینیو تصویری ساخته شده که کمتر کسی باورش می شود که چنین حرکات زیبایی هم از او سر بزند . از نظر مربیگری او همچنان در دنیا بهترین است . اگر او به کارش بدون جنجال ادامه دهد ، می تواند تا سال 2020 این جا بماند و جام ها را ببرد .

خوشحالی ماردیدیسموها
هواداران با خوشحالی و رضایت به خانه ها رفتند . افتخار شهر در این بازی بود و فاصله 11 امتیازی تا ماه می حل می شود . خوزه رودریگز هم اولین بازی لالیگایی خود را داشت که مرا یاد رائول انداخت . او هم 17 ساله بود و اولین گل لالیگایی خود را به همین رقیب زد . آینده از آن ماست رفقا .



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:43 | نویسنده : hassan7

فرستنده توسط : یه هواداررونالدو در بازی شب گذشته رئال برابر اتلتیکو که با برتری 2 بر صفر سفیدپوشان همراه بود رکورد کم نظیری در سرعت برای خود ثبت کرد. رونالدو در یکی از صحنه ها(دقیقه 78 بازی) روی ضد حمله سریع رئال، فاصله 96 متری درون محوطه جریمه تیم خود را تا محوطه جریمه حریف طی 10 ثانیه طی کرد تا رکورد سرعت 9.6 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند، گرچه ضربه وی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.رکورد دوی 100 متر جهان از آن یوسین بولت، رکورد دار المپیک و جهان است که موفق شد در مسابقات جهانی برلین در سال 2009، 100 متر را در 9.58 ثانیه بدود و میانگین سرعت 10.43 متر بر ثانیه را برای خود ثبت کند. با این وجود رکورد 9.6 متر بر ثانیه رونالدو رکوردی است که بیشتر در مسابقات دوی 100 متر دیده می شود و برای یک بازیکن فوتبال رکوردی فوق العاده ای به حساب می آید.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 18:42 | نویسنده : hassan7

مطبوعات بین المللی :" رونالدو پادشاه دربی "


Cristiano Ronaldo free-kick stance and concentration, in Real Madrid 2-0 Atletico Madrid, for La Liga 2012-2013

کریستیانو رونالدو یکشنبه ستاره مطبوعات بین المللی بود . چهره خوشحالش پس از گلی که به اتلتیکو زد ، تیتر بخش ورزشی بسیاری از روزنامه ها را در بر گرفته بود ، هم در اسپانیا و هم در خارج از کشور .
ال پایس به تمجید از کریستیانو پرداخت و نوشت :" رئال مادرید ، اتلتیکو را نادیده گرفت . " و به درخشش کریستیانو در ضربات کاشته اشاره شده است :" او اتلتیکو را محو کرد و به فضا فرستاد . " این روز نامه ادامه داد :" کریستیانو باز هم یک ضربه آزاد نمایشی زد که به گل بدل شد و دیگر ضربه اش هم به تیرک خورد . به اوزیل پاس گل داد و ضربه دیگرش هم می توانست گل شود اما توپش به تیرک خورد . کریستیانو نبض بازی را به دست داشت . فقط بدشانسی مانع از آن شد که توپهایش به گل بدل شوند و تیرک را نشانه گرفتند . "
مطبوعات پرتغال هم به تمجید از ستاره کشورشان پرداختند . اوجوگو در مورد بازی یکشنبه تیتر زد :" رونالدو برای اتلتیکو زیادی بود . " و به پیروزی او در دوئل شخصی خود با فالکائو ، بازیکن سابق پورتو اشاره کرد .
رکورد نیز این گونه خبرش را تنظیم کرد :" رونالدو ، پادشاه دربی " و ابولا نیز به همه پرسی مورینیو پیش از بازی اشاره کرد و به تمجید از توانایی کریستیانو برای حل کردن دربی پرداخت .
باقی مطبوعات ملی اسپانیا نیز به پیروزی رئال در دربی اشاره کردند و نقش کریستیانو را مهم داشتند . آ ب ث نوشت :" یک دربی دیگر ، یک نتیجه ترکرای دیگر . غلبه رئال بر یک اتلتیکوی بی کمک . "و در ادامه آمده است :" کریستیانو حریف را ذوب کرد . " لارازون نیز تیتر زد :" سلطه سنتی . " و به " نقش موثر " رونالدو اشاره کرد .
روزنامه ال موندو چاپ مادرید تائید کرد که ستاره پرتغالی نقش مهمی در پیروزی رئال داشته و نوشت :" ضد یخ کریستیانو. " و ادامه داد :" ستاره پرتغالی طلسم را با گل ، یک پاس گل و دو تیرک زنده نگه داشت . "
دیگر مطبوعات ورزشی اسپانیا هم از کریستیانو خوب گفتند . اسپورت نوشت :" کریستیانو یک شب خوب داشت و توانست که دربی مادرید را حل کند . " مارکا نیز تیتر " رئال کریستیانو " را انتخاب کرد .
اما سایت های ورزشی هم رونالدو را فراموش نکردند .در آلمان ، بیلد تیتر زد :" رونالدو و اوزیل دربی را تعیین کردند . " این روزنامه آلمانی ستاره پرتغالی را " سوپر استار " خواند و گفت که بزرگترین نکته این بازی "وجود اوزیل و رونالدو " در ترکیب رئال بوده است .



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7

دیشب کریس 96 متر رو در 10 ثانیه طی کرد که با رکورد جهانی تقریبا نیم ثانیه فاصله داره (رکورد سرعت در دست اوسین بولت، قهرمان دو المپیک هست که 100 متر رو در 9.58 ثانیه دویده)

آپلودسنتر رویای کره ای



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:38 | نویسنده : hassan7


خوزه مورينيو ديشب قبل از شروع بازي به زمين مسابقه آمد و از تماشاگران حاضر در ورزشگاه خواست تا اگر اعتراضي نسبت به او دارند اعلام كنند اما در حين انجام مسابقه سوت نزنند و شعار عليه او و بازيكنان ندهند تماشاگران هم به تشويق خوزه پرداختند و با پلاكارد ها و بنر هايي كه در دست داشتند از خوزه خواستند كه در رئال بماند و به كارش ادامه دهد انصافا ديشب تماشاگران هم سنگ تموم گذاشتن و از لحظه ي اول تا پايان بازي تيم رو تشويق كردند. صداي سوت و يا اعتراضي هم شنيده نشد



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:35 | نویسنده : hassan7

با اين حركت ايكر خيلي حال كردم پر از حرف و كنايه بود اين حركتش واسه كسايي كه چشم ندارن كريس رو ببينند

sjqwp8dca4jioojcetbc.jpg



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : hassan7


اختصاصی وب رونالدو(اخبار سایت رسمی رئال)


Karanka: “It was a hard-fought game, but we were in control at all times”

“Mourinho is a coach that always stands up for his players and never hides”, added the assistant-coach after the match

Aitor Karanka appeared in the press room at the Santiago Bernabeu to talk about the team’s important victory against Atlético de Madrid in a clash in which Madrid were the superior team: “It was a hard-fought game, but we were in control at all times”. He also reflected on the support that Mourinho received before the game: “He is a coach that always stands up for his players on the pitch, at Valdebebas, in the press room, etc. He is a coach that never hides”.

The Real Madrid assistant coach showed his satisfaction with his team’s effort throughout the match and never thought that the victory was in danger: “We controlled the match more because we scored first to make it 1-0. We didn’t have too many problems at the back and they didn’t create chances. At half time we talked about playing the same way and the team started off in much the same vein, by creating chances. It was a hard-fought game, but we were in control at all times”.


کارانکا:بازی سختی بود اما ما در تمام بازی صاحب توپ و میدان بودیم

مورینیو مربی است که همیشه برای بازیکنانش ایستادگی میکند و هرگز خودش را پنهان نمیکند

دستیار خوزه بعد از مسابقه گفت:

او در اتاق مطبوعات ورزشگاه حضور یافت تا در مورد پیروزی تیم خود مقابل اتلتیکو که تیمش برتر میدان بود

صحبت کند:بازی سختی بود،وی همچنین در حمایت از مورینیو افزود: او یک مربی است که برای حمایت از

بازیکنان خود همیشه ایستادگی میکند،در والدبباس،اتاق مطبوعاتی و.... او هیچوقت پنهان نمیشود.

دستیار خوزه رضایت خود را از بازیکنان در سخت کوشیشان در حین بازی ابراز کرد و افزود: کنترل بازی دست ما

بود که گل اول را کریس به ثمر رساند

کارنکا افزود حریف تیم سختی بود با اعتماد به نفس بالا که ما از همان ابتدا حمله کردیم و بهتر از حریف ظاهر شدیم

by author:edu bueno

www.realmadrid.com\karanka

 



تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 15:9 | نویسنده : hassan7

لوکا مودریچ دوست دارد که گرت بیل را از تاتنهام به رئال بیاورد . این دو در وایت هارت لین با هم بودند و حالا هافبک کروات می گوید :" گرت کاملا مناسب رونالدوست . " 
این بازیکن در مصاحبه با ابولا گفت :" گرت می تواند در کنار کریستیانو در رئال بازی کند . او با توپ خوب کار می کند و دفاع حریف را به هم می ریزد . با این دو رئال مادرید مهار نشدنی می شود . "
مودریچ ادامه داد :" با گرت زیاد صحبت می کنم و او می خواهد که هر فصل در چمپیونزلیگ باشد . بالاخره روزی به رویایش می رسد و رئال باشگاه مناسبی برایش است . "



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد